Check 170 |
Autor |
Wiadomość |
Kondziu1981
Nowy Forumowicz
Auto: Space star 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2019 Posty: 17 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 02-09-2019, 19:53 Check 170
|
|
|
Co może być koledzy kupiłem nową sonda Denso i dalej wyskakuje ten sam check 170 teraz takie pytanie Kolega mi podpowiedział żebym też przedłużka wstawił i odsunął tą sondę od kolektora |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-09-2019, 20:24
|
|
|
Ale którą sondę wymieniłeś
Kondziu1981 napisał/a: | Kolega mi podpowiedział żebym też przedłużka wstawił i odsunął tą sondę od kolektora |
Ale odsuwa się sondę tą pod autem a nie na kolektorze . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Kondziu1981
Nowy Forumowicz
Auto: Space star 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2019 Posty: 17 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 02-09-2019, 20:42
|
|
|
1 na drugie już jest redukcja ale na 1:00 powiedział żebym jeszcze wstawił. Możliwe żeby katalizator był padnięty |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-09-2019, 21:17
|
|
|
Ale sonda jest na kolektorze przed katalizatorem.
A po drugie reguluje ona mieszankę więc moim zdaniem powinna zostać na swoim miejscu.
Za błąd P0170 jak już pisałem Ci w innym temacie może odpowiadać lejący wtryskiwacz lub czujnik temperatury powietrza zasysanego. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-09-2019, 21:31
|
|
|
P0170 informuje o niewłaściwym składzie mieszanki paliwowej która albo jest zbyt bogata albo zbyt uboga. Najczęściej bywa chyba zbyt uboga. Bardzo łatwo to sprawdzić podglądając korekty paliwowe lub pracę sondy lambda. Jak mieszanka jest uboga to korekty będą plusowe a sonda będzie pokazywała wartości po między 0,5 a 0V. Jak będzie zbyt bogato to wskazania odwrotne czyli korekty z minusem a wykres sondy po miedzy 0,5 a 1V.
Ludzie nieświadomi lub kiepscy mechanicy widząc ten często od razu podejrzewają sondę nie sprawdzając podstawowych parametrów jak korekty czy praca sondy i wymieniają często niepotrzebnie po kolei sondę, przepływkę czy inne czujniki A tu winna może być np. mała nieszczelność w dolocie lub w wydechu lub cieknący wtryskiwacz benzynowy lub zapchany filtr paliwa czy padająca pompa paliwa czy niesprawna lub źle ustawiona instalacja LPG...
A co do emulatora sondy to sondy regulacyjnej nie wolno tak zdławiać bo jej sygnał informuje sterownik silnika co ma zrobić z mieszanką. Wstawiając taki emulator spowodujesz że sonda będzie widziała bardziej uboga mieszankę przez co sterownik będzie wprowadzał dodatnie korekty przez co będzie większe spalanie a żadnego problemu tym nie naprawisz. |
|
|
|
 |
|