[CY3A 1.8] Błąd ASC OFF oraz wymiana taśmy pod kierownicą |
Autor |
Wiadomość |
Mefisto
Nowy Forumowicz
Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018 Posty: 11 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29-08-2019, 22:30 [CY3A 1.8] Błąd ASC OFF oraz wymiana taśmy pod kierownicą
|
|
|
Witam. Byłem na diagnostyce i mam następujące błędy: C1219 i C2205 (czujnik kąta skrętu kierownicy) oraz B1B06 (poduszka kierowcy). Oba błędy wskazywały na taśmę pod kierownicą. Na nowej niestety błąd ASC OFF pojawia się nadal. I teraz pytanie, czy powinno się wykonać adaptację nowej taśmy? Dodam, że nie mam żadnego błędu od ABS. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 30-08-2019, 10:35
|
|
|
Ale jak dobrze kojażę to oprócz taśmy jest osobny moduł skrętu. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
michaello
Forumowicz

Auto: Byl LANCER jest CIVIC X Hatch
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 460 Skąd: WE
|
Wysłany: 30-08-2019, 11:09
|
|
|
Czujnik kąta skrętu kierownicy, kupiony za niewielkie pieniądze na Aliexpresie działa od sześciu lat bezproblemowo, ale z tego co widzę już ich tam nie ma.
Poszukaj gdzieś używki, lub znalazłem tu:
https://www.franceauto.pl...-8651A084/21725 |
|
|
|
 |
Mefisto
Nowy Forumowicz
Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018 Posty: 11 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-08-2019, 18:05
|
|
|
Bizi78, faktycznie jest coś takiego. Ten moduł może być walnięty? Jego też dotyczy błąd ASC OFF?
Takie coś znalazłem:
michaello, ale chodzi o to że wymieniłem właśnie ten czujnik. Pisząc o taśmie miałem właśnie go na myśli |
|
|
|
 |
Dzidek1
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 16 Skąd: Nowiak
|
Wysłany: 30-08-2019, 19:29
|
|
|
Taśma jest od poduszki i przycisków na kierownicy, klakson.
Ten czujnik który masz na zdjęciu jest to właśnie od kąta skrętu kierownicy, najprościej by było podłączyć jakiś interfejs diagnostyczny i sprawdzić jakie wartości pokazuje, może wystarczy go wyczyścić.  |
|
|
|
 |
Mefisto
Nowy Forumowicz
Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018 Posty: 11 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-08-2019, 21:33
|
|
|
Dzidek1, dziękuję za info. Cały czas byłem przekonany, że czujnik kąta skrętu jest w taśmie.
Jeszcze pytanko, czy po wymianie taśmy trzeba wykonać adaptację interfejsem czy nie ma takiej potrzeby? Gdzieś czytałem że taśma sama się adaptuje ale wolę się upewnić. |
|
|
|
 |
gringo66
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 139 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-08-2019, 10:28
|
|
|
Ja miałem wymieniona taśmę . Bez adaptacji . |
|
|
|
 |
Mefisto
Nowy Forumowicz
Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018 Posty: 11 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 31-08-2019, 14:10
|
|
|
Dostałem się do modułu skrętu, ustawiłem go na środku (trzy ruchy w lewo, trzy w prawo) i bez zmian. Następnie przeczyściłem go w środku, ustawiłem na środku i nic. Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić czy moduł jest sprawny? Nie chciałbym kupować nowego tym bardziej że ceny są dość wysokie a nie mam pewności czy mój faktycznie jest uszkodzony |
|
|
|
 |
michaello
Forumowicz

Auto: Byl LANCER jest CIVIC X Hatch
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 460 Skąd: WE
|
Wysłany: 03-09-2019, 15:09
|
|
|
W ASO mogą ci wyzerować czujnik, mnie pomogło na tydzień może dwa i problem powrócił. Moduł nie jest drogi jak na oryginał, kilka lat temu kosztował w granicach 800zł i tak jak pisałem na chińskim portalu zapłaciłem coś kolo 200 zł czyli niewiele taniej. |
|
|
|
 |
Mefisto
Nowy Forumowicz
Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018 Posty: 11 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-09-2019, 22:52
|
|
|
Ale czy po kupnie nowego i sprawnego czujnika problem ustąpi? Czy trzeba będzie jakoś go dodatkowo programować? |
|
|
|
 |
|