 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Osłony podwozia i silnika |
Autor |
Wiadomość |
bodziu
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2015 Posty: 21 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 26-09-2019, 13:05 Osłony podwozia i silnika
|
|
|
Szukałem na forum i nie mogę znaleźć. Co i jak należy osłonić od spodu aby uniknąć uszkodzeń, a za bardzo nie obciążyć sprzętu i portwela. |
|
|
|
 |
Ijon.Foden
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2015 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-03-2021, 10:44
|
|
|
Mam to samo pytanie.
Dodatkowo:
Chce kupić osłony do swojego Pajero. Chciałem kupic aluminium, coś jak na tej stronie:
https://www.hardtop.com.p...-i-4-p-216.html
Jednak mechanik, u któego robie zwykle przeglądy i naprawy mechaniczne, zapytany o koszt montażu powiedział, że nie radzi ich kupowć. Uważa, że mocowania osłon do farbycznych punktów (to jest tych samych do osłony fabryczne) mija się z celem, ponieważ będą słabo trzymać. Uważa też, że dużo lepiej jest dospawać dedykowane mocowania do podwozia dopiero do nich mocować osłony. Tak aby były "pancerne".
Jak uważacie? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-03-2021, 15:07
|
|
|
Ijon.Foden napisał/a: | Mam to samo pytanie.
Dodatkowo:
Chce kupić osłony do swojego Pajero. Chciałem kupic aluminium, coś jak na tej stronie:
https://www.hardtop.com.p...-i-4-p-216.html
Jednak mechanik, u któego robie zwykle przeglądy i naprawy mechaniczne, zapytany o koszt montażu powiedział, że nie radzi ich kupowć. Uważa, że mocowania osłon do farbycznych punktów (to jest tych samych do osłony fabryczne) mija się z celem, ponieważ będą słabo trzymać. Uważa też, że dużo lepiej jest dospawać dedykowane mocowania do podwozia dopiero do nich mocować osłony. Tak aby były "pancerne".
Jak uważacie? |
Te osłony reguły są dopasowane do standardowych otworów i po zamontowaniu jest wszystko ok. Czasem w zestawach jeśli coś wymaga dodatkowego punktu mocowania to jest to w kpl. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
itp
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2019 Posty: 24 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-03-2021, 15:40
|
|
|
Cześć. Ja kupiłem alu i osłoniłem chyba wszystko
Też miałem takie dylematy przed zakupem ale doszedłem do wniosku, że jak coś rozwalę to na pewno koszty naprawy będą większe. Wszelkie wątpliwości rozwiały się jak kilka razy zaliczyłem "strzał" od dołu i jak szorowałem brzuchem w głębokich koleinach. Odgłosy "darcia blach" w takich momentach są niesamowite ale świadomość że ma się osłony uspokaja. Ja polecam. |
|
|
|
 |
Ijon.Foden
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2015 Posty: 18 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-03-2021, 07:44
|
|
|
Dzięki. Kupiłem w końcu stalowe Sherrifa. Tylko silnik i skrzynia, bo poradzili, ze te dwie sa najważniejsze.
Oszczędziłem 2 tysie na różnicy pomiędzy Alu i wystarczyło na bagażnik dachowy 😉
[ Dodano: 27-03-2021, 16:51 ]
Jedna rzecz jest jeszcze, o której nie wiedziałem, a właśnie się dowiedzialem.... Prześwit zmniejszył mi się do 17 cm 😥 Fabrycznie jest 22 cm, więc teraz sporo mniej.
Niestety przekonałem się o tym na piachu, gdy zawitałem na brzuchu 😆 |
|
|
|
 |
|
|