Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy nabytek nowe problemy.
Autor Wiadomość
Akuma supido 
Forumowicz

Auto: Galant2,5V6Mazda premacy Honda
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 89
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 15-10-2019, 17:06   Nowy nabytek nowe problemy.

Witajcie.
Kupiłem niedawno kolejnego miśka dla żony tym razem , silnik francuski 156 kucy z przebiegiem 192 000 . Podczas oględzin wyszło że filtr fap jest w 91% zapchany pozatym większych wpadek nie było. Samochód używany w jeżdzie miejskiej więc normalka z filtrem fap. Dziś postanowiłem przechechać ze stałą prędkością obrotową około 3000 przez 15 minut celem wypalenia sadzy. Po wszystkim włączył się check engine spadła moc .Zjechałem na pobocze pozostawiłem miśka zapalonego żeby się wychłodził 15 minutek następnie zgasiłem silnik, po kolejnym uruchomieniu kontrolka nie zgasła. I tyle się nacieszyłem ech.
Jedyne co mi przychodzi na myśl to coś z turbem się niedobrego stało, nie chce się wkręcać na obroty.
Olej świeżo po wymianie motul 5w30 8100 x-clean.
Znalazłem wpis w książce serwisowej z roku 09. 2010 opis naprawy: sterowanie łopatkami turbiny.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 15-10-2019, 18:25   

kup sobie najprostszy interfejs bluetooth za 20pare zl ,sciagnij program diagnostyczny na tel i zobacz jaki blad wysiwetli
moze skasujesz i bedzie ok
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-10-2019, 18:47   

Akuma supido napisał/a:
Jedyne co mi przychodzi na myśl to coś z turbem się niedobrego stało, nie chce się wkręcać na obroty.

Niekoniecznie, pewnie wszedł w tryb awaryjny i obcina moc aby nie uszkodzić silnika.
Podstawa to jw sprawdzić błędy.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Akuma supido 
Forumowicz

Auto: Galant2,5V6Mazda premacy Honda
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 89
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 16-10-2019, 22:05   

Bizi wygląda na to że miałeś rację, wszystko wróciło do normy oprócz świecącej kontrolki.
 
 
raptor 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2008 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: 19-10-2019, 13:38   

Przecież do wypalenia dpf/fap nie potrzeba utrzymywać wysokich obrotów, to są herezje sprzed lat od januszy. Filtr wypala się nawet na postoju, byle by się procedura załączyła i zostawić go na jakiś czas albo spokojna jazda autostradą 20-30min a nie pałowanie auta.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.