 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Rozrząd znak wału 6g72 24v 97r i moduł zapłonu |
Autor |
Wiadomość |
Rafał1988
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 3.0 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 7 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 23-09-2019, 20:51 Rozrząd znak wału 6g72 24v 97r i moduł zapłonu
|
|
|
Witam czy 3.0 v6 24v w pajero 2 ustawiając koło pasowe wału na 0 stopni jak w 3.5 to poprawny punkt?
czy jest jakaś inna możliwość sprawdzenia poprawnego ustawienia wału bez rozbierania rozrządu na sprzęgle czy coś?
pajero czasami mi nie pracuje na jedną głowice, aż wywala paliwo przez tłumik czy może być temu winien moduł zapłonu? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-09-2019, 21:55
|
|
|
Na kole pasowym będziesz miał nacięcie - musi wskazywać na T na dolnej obudowie rozrządu. Przyjrzyj się, nad kołem pasowym będzie czarna wypustka obudowy, tej plastikowej - będzie tam znacznik T (lub może 0 jak piszesz). Jak dobrze pamiętam będzie od strony grodzi, czyli bardziej z tyłu silnika.
Sprawdzenie góry niestety wymaga zdjęcia obudów, ale to nie jest rocket science - parę śrubek i bedziesz widział czy znaki kół zębatych patrzą na siebie dokładnie w linii (razem ze śrubami kół).
Skąd pomysł że to jedna głowica w całości? - oglądałeś świece, wszystkie są mokre? Tam jest duży układ 3 cewek, wyzwalany elektronicznie i obsługująca pary cylindrów jeśli dobrze pamiętam. Raczej to nie będzie ten moduł.
Edit - takie rzeczy powinien wyłapać komputer - jako jakiś random misfire. |
|
|
|
 |
Rafał1988
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 3.0 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 7 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 24-09-2019, 09:05
|
|
|
Dzięki za zainteresowanie. Tak górne obudowy zdjęte znaki sie pokrywają, dół nacięcie na kole pasuje na blaszkę z kreskami zaplonu na ,, T ,, pajero ma tą dużą obudowę aluminiową jest trochę rozkręcania by dostać sie do koła paska rozrzadu by to sprawdzić na 100%
Jedna głowica w całości ponieważ zdejmowalismy z każdej cewki po jednym przewodzie i zero reakcji.
Zdemontowaliśmy kolektor cisnienie po 10 na wszystkich 6 cylindrach.
Nowe świece nie chodzi. Na drugi dzień odpalam chodzi 2km nie chodzi. Do domu pochodził załapał znów próba i po tej samej odległości lipa, ze cztery próby i zalapał teraz chodzi przejechałem około 30km i działa czy coś sie rozłączało nie wiem.
Strach gdzieś jechać jak tykająca bąba sam sie rozwalił sam sie naprawił |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-09-2019, 20:49
|
|
|
Rafał1988 napisał/a: | cisnienie po 10 | to raczej nie wróży nic dobrego - mimo, że jest równe, to dużo za mało - może ktoś się wypowie, ale minimum to tak z 12?
naprawdę trudno ciś poradzić, bo problem mocno nietypowy jest
a iskra normalna jest na tych cylindrach? |
|
|
|
 |
Rafał1988
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 3.0 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2019 Posty: 7 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 09-10-2019, 22:03
|
|
|
Auto jak do tej pory odpala jeździ, ma moc
Zobaczymy jak coś się zmieni będę szukał dalej Pozdrawiam,
Czy ktoś może mi powiedzieć czy poprawny znak
To kropka z koła na kreske pompy ?
Czy wycięcie pod kołem na kreskę pompy?
https://m.fotosik.pl/zdjecie/91079310a385966c
[ Dodano: 27-11-2019, 21:05 ]
|
|
|
|
 |
|
|