Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrząd znak wału 6g72 24v 97r i moduł zapłonu
Autor Wiadomość
Rafał1988 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 3.0 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 7
Skąd: Włocławek
Wysłany: 23-09-2019, 20:51   Rozrząd znak wału 6g72 24v 97r i moduł zapłonu

Witam czy 3.0 v6 24v w pajero 2 ustawiając koło pasowe wału na 0 stopni jak w 3.5 to poprawny punkt?

czy jest jakaś inna możliwość sprawdzenia poprawnego ustawienia wału bez rozbierania rozrządu na sprzęgle czy coś?

pajero czasami mi nie pracuje na jedną głowice, aż wywala paliwo przez tłumik czy może być temu winien moduł zapłonu?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-09-2019, 21:55   

Na kole pasowym będziesz miał nacięcie - musi wskazywać na T na dolnej obudowie rozrządu. Przyjrzyj się, nad kołem pasowym będzie czarna wypustka obudowy, tej plastikowej - będzie tam znacznik T (lub może 0 jak piszesz). Jak dobrze pamiętam będzie od strony grodzi, czyli bardziej z tyłu silnika.
Sprawdzenie góry niestety wymaga zdjęcia obudów, ale to nie jest rocket science - parę śrubek i bedziesz widział czy znaki kół zębatych patrzą na siebie dokładnie w linii (razem ze śrubami kół).
Skąd pomysł że to jedna głowica w całości? - oglądałeś świece, wszystkie są mokre? Tam jest duży układ 3 cewek, wyzwalany elektronicznie i obsługująca pary cylindrów jeśli dobrze pamiętam. Raczej to nie będzie ten moduł.
Edit - takie rzeczy powinien wyłapać komputer - jako jakiś random misfire.
 
 
Rafał1988 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 3.0 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 7
Skąd: Włocławek
Wysłany: 24-09-2019, 09:05   

Dzięki za zainteresowanie. Tak górne obudowy zdjęte znaki sie pokrywają, dół nacięcie na kole pasuje na blaszkę z kreskami zaplonu na ,, T ,, pajero ma tą dużą obudowę aluminiową jest trochę rozkręcania by dostać sie do koła paska rozrzadu by to sprawdzić na 100%


Jedna głowica w całości ponieważ zdejmowalismy z każdej cewki po jednym przewodzie i zero reakcji.

Zdemontowaliśmy kolektor cisnienie po 10 na wszystkich 6 cylindrach.

Nowe świece nie chodzi. Na drugi dzień odpalam chodzi 2km nie chodzi. Do domu pochodził załapał znów próba i po tej samej odległości lipa, ze cztery próby i zalapał teraz chodzi przejechałem około 30km i działa czy coś sie rozłączało nie wiem.

Strach gdzieś jechać jak tykająca bąba sam sie rozwalił sam sie naprawił
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-09-2019, 20:49   

Rafał1988 napisał/a:
cisnienie po 10
to raczej nie wróży nic dobrego - mimo, że jest równe, to dużo za mało - może ktoś się wypowie, ale minimum to tak z 12?
naprawdę trudno ciś poradzić, bo problem mocno nietypowy jest
a iskra normalna jest na tych cylindrach?
 
 
Rafał1988 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 3.0 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 7
Skąd: Włocławek
Wysłany: 09-10-2019, 22:03   

Auto jak do tej pory odpala jeździ, ma moc
Zobaczymy jak coś się zmieni będę szukał dalej Pozdrawiam,

Czy ktoś może mi powiedzieć czy poprawny znak
To kropka z koła na kreske pompy ?
Czy wycięcie pod kołem na kreskę pompy?

https://m.fotosik.pl/zdjecie/91079310a385966c

[ Dodano: 27-11-2019, 21:05 ]
:(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.