Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] LPG
Autor Wiadomość
tzychon 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 8 2.5v6 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2020
Posty: 14
Skąd: Siedlce
Wysłany: 11-10-2020, 11:48   [EAx 97-04] LPG

Witam wszystkich użytkowników jestem szczęśliwym nabywcą Galant VIII 2.5 v6 :D
Proszę o pomoc w doborze instalacji gazowej. Pytałem się już kilku gazowników i bardzo rożnie podają elementy całej instalacji. Chciałbym optymalnie dobrać instalacje.
Podobno Użytkownik w Wrocławia jest w tym dobry proszę o pokierowanie mnie.
Nie chce przez źle dobrana instalacje zniszczyć silnika.
Przeszukiwałem forum ale nie mogłem znaleźć :( .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-10-2020, 12:56   

Trochę źle do tego podchodzisz, do takiego silnika jest dość sporo odpowiednich i dobrych podzespołów i dlatego pewnie taka różnorodność w ofertach :) Tu trzeba się bardziej skupić na fakcie kto to będzie montował i ustawiał bo nawet najlepsze podzespoły niewłaściwie zamontowane i wyregulowane mogą zniszczyć silnik.
Dobrze aby nawierty pod wkrętki wtryskiwaczy w kolektorze ssącym zostały zrobione w dolnym kolektorze jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych, wtryskiwacze przy takim montażu muszą być w wersji pojedynczej. Nawierty pod wkrętki powinny być robione na zdjętym kolektorze aby wióry powstałe podczas wiercenia i gwintowania nie dostały się do silnika. Nie słuchaj żadnych zapewnień że gazownik mimo niezdejmowania ma specjalny patent bo i tak coś wpadnie w silnik.
Regulacja instalacji powinna być przeprowadzona na drodze lub na hamowni z wykorzystaniem podglądu korekt benzynowych i zewnętrznej sondy AFR wetkniętej w tłumik w zakresie pracy silnika w którym sterownik silnika przy ustalaniu składu mieszanki nie korzysta z wskazań sondy.
Jeśli gazownik zapewni Cię że w taki sposób zamontuje Ci instalację to i założy pewnie odpowiednie podzespoły składające się na instalację gazową.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-10-2020, 21:05   

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=4252

a u mnie:
tech 326, kme diego 250KM i wtryski barracuda
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10686
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-10-2020, 08:10   

plecho1 napisał/a:
Regulacja instalacji powinna być przeprowadzona na drodze lub na hamowni z wykorzystaniem podglądu korekt benzynowych i zewnętrznej sondy AFR wetkniętej w tłumik w zakresie pracy silnika w którym sterownik silnika przy ustalaniu składu mieszanki nie korzysta z wskazań sondy.

O hamowni i AFR w 90% moze zapomnieć. Droga i korekty oczywiście gazownik z wiedzą.
Polecane tutaj sa STAG , LPG Tech
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tzychon 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 8 2.5v6 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2020
Posty: 14
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12-10-2020, 22:15   

[quote="Krzyzak"]https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=4252

a u mnie:
tech 326, kme diego 250KM i wtryski barracuda[/quote

Jeden z gazonikow zapropnowal mi

Elektronika TECH 326 OBD
Przełącznik LPGTECH
Reduktor R01 250
Wtryskiwacze Barracuda 6 cyl
Około 3200 zł
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-10-2020, 07:39   

to dobra konfiguracja, cena też
pamiętaj tylko aby węże gumowe były firmy Parker - żadne Semperity czy inny syf (a różnica jest spora - Parker jest 3x droższy od reszty i 1000x lepszy)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10686
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-10-2020, 08:24   

Krzyzak napisał/a:
czy inny syf

Moze być thunderflex
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-10-2020, 08:51   

Jak napisał Krzyzak i Marcino i Parker i Thunderfleks są bardzo dobre. Jeden jest miękki a drugi sztywny, często lepiej stosować miękki ale i czasem przydaje się sztywniejszy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.