 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Montero Sport 3.0 V6 usterka klimatyzacji oraz odpalanie |
Autor |
Wiadomość |
sphinx_20
Nowy Forumowicz
Auto: Montero Sport 3.0 v6 177KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2019 Posty: 6 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 10-11-2019, 12:14 Montero Sport 3.0 V6 usterka klimatyzacji oraz odpalanie
|
|
|
witam. Tydzień temu zakupiłem Montero sport 3.0 v6 z podtlenkiem lpg.
Wczoraj objawił się problem z klimatyzacją. Zaświeciła się lampka przełączniku i uruchomił się wiatrak klimatyzacji, który cały czas kręci na max obrotach. Nie da się wyłączyć pomimo tego że nadmuch daje ciepłe powietrze. Samochód jest wersją usa z oznaczeniami dakar jeśli to ma jakieś znaczenie.
Drugi z problemów to ciężkie odpalanie na zimnym silniku. Na benzynie trzeba go kręcić jak diesla z uszkodzoną świecą żarową, ale po chwili łapie. na ciepłym silniku czy po raz drugi tego problemu już nie ma. Poprzedni właściciel mówił że wymienił pompę palia baku, ale problem nie zniknął.
Edit. wyczytałem na forum że amerykańce mają tak że klima się załącza poniżej jakiejś temperatury, faktycznie po przełączeniu nadmuchu z szyby klima się wyłączyła. |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 10-11-2019, 14:10
|
|
|
sphinx_20 napisał/a: | Drugi z problemów to ciężkie odpalanie na zimnym silniku. Na benzynie trzeba go kręcić jak diesla z uszkodzoną świecą żarową, ale po chwili łapie. na ciepłym silniku czy po raz drugi tego problemu już nie ma. |
Może być LPG i na przykład puszczający wtryskiwacz.
Zakręć butlę, niech się przełączy na benzynę i chwilę pochodzi, potem zgaś i sprawdź po nocy, czy problem z odpalaniem występuje. |
|
|
|
 |
KrzysiekC
Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 75 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-11-2019, 10:50
|
|
|
Czy wiesz kiedy była sprawdzana kompresja w silniku??
Przy LPG jest to bardzo ważne. |
_________________ Krzysiek CarMitsu |
|
|
|
 |
sphinx_20
Nowy Forumowicz
Auto: Montero Sport 3.0 v6 177KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2019 Posty: 6 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 14-11-2019, 09:04
|
|
|
tościk napisał/a: | Zakręć butlę, niech się przełączy na benzynę i chwilę pochodzi, potem zgaś i sprawdź po nocy, czy problem z odpalaniem występuje. | jutro będę mógł to sprawdzić.
KrzysiekC napisał/a: | Czy wiesz kiedy była sprawdzana kompresja w silniku?? |
Nie, podjadę na warsztat w piątek się umówić
[ Dodano: 15-11-2019, 13:13 ]
tościk napisał/a: | zgaś i sprawdź po nocy, czy problem z odpalaniem występuje |
Nie zapalił. Co ciekawe jest zaworek zwrotny za filtrem paliwa założony przez poprzedniego właściciela, ale to nic nie daje. zastanawiam się tymczasowo nad założeniem gruszki żeby w razie czego móc to paliwo podpompować, a poprzedni właściciel znalazł listwę wtryskową i wysłał do mnie
[ Dodano: 02-03-2020, 13:52 ]
Znalazłem problem.
Faktycznie winne było zbyt małe ciśnienie na listwie wtryskowej.
Pod kabel pompy paliwa był podpięty plus od świateł dziennych. Nie wiem jak ale to jakos przekłamywalo komputer i pompa caly czas chodziła jednostajnie. Po odpięciu tego kabelka, pompa slyszalnie przyśpiesza, i auto zapala na benzynie. Nawet z odpiętym i wyłączonym gazem (wyjęty bezpiecznik od lpg) po wlożeniu bezpiecznika, przełącza się na gaz |
|
|
|
 |
|
|