 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana olejów na 80000 km |
Autor |
Wiadomość |
meehow
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2018 Posty: 4 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-10-2019, 12:15 Wymiana olejów na 80000 km
|
|
|
Dzięki fantastycznemu linkowi od Bizi78 do manuala serwisowego O3 określiłem procedury wymiany olejów:
- skrzyni CVT
- skrzyni rozdzielczej
- tylnego mechanizmu różnicowego
Wszystkie wymiany wg Mitsu należy zrobić co 80000 km.
Rzućcie proszę okiem czy czegoś nie przeoczyłem i dajcie znać w razie dodatkowych sugestii.
Link do całego manuala: http://mmc-manuals.ru/man...13/index_M1.htm
Pacjent: Outlander III 2.0 MIVEC CVT 4WD
Model: GF7W
Silnik: 4J11
Skrzynia: W1CJA-2-A4VA
1. Skrzynia CVT
Olej: MITSUBISHI MOTORS GENUINE CVTF-J4
Zamiennik oleju: RAVENOL CVTF NS3/J4
Ilość: 7,1
Materiały: uszczelka (korek spustu)
Sprawdzenie: http://mmc-manuals.ru/man...70066700ENG.HTM
Wymiana: http://mmc-manuals.ru/man...80082400ENG.HTM
2. Skrzynia rozdzielcza
Olej: MITSUBISHI MOTORS GENUINE super hypoid gear oil API classification GL-5 SAE80W
Zamiennik oleju: RAVENOL EPX SAE 80 GL-5
Ilość: 0,47
Materiały: 2x uszczelka (korek spustu i wlewu)
Sprawdzenie: http://mmc-manuals.ru/man...10052400ENG.HTM
Wymiana: http://mmc-manuals.ru/man...20057600ENG.HTM
3. Mechanizm różnicowy
Olej: MITSUBISHI MOTORS GENUINE super hypoid gear oil API classification GL-5, SAE 80
Zamiennik oleju: RAVENOL EPX SAE 80 GL-5
Ilość: 0,4
Sprawdzenie: http://mmc-manuals.ru/man...90041000ENG.HTM
Wymiania: http://mmc-manuals.ru/man...60092800ENG.HTM
Pytanie o uszczelki, które trzeba wymienić: czy koniecznie z serwisu Mitsu, czy można dobrać zamiennik w zwykłej hurtowni motoryzacyjnej?
Pozdro,
Michał |
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 19-11-2019, 11:56
|
|
|
Zgadza się ale ja bym zamienników nie stosował, przynajmniej do CVT, dodatkowo u siebie zredukowałem ten czas do 60.000 km z wymianą 2 krotną (nie dynamiczną) |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10754 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-11-2019, 14:15
|
|
|
spirosun napisał/a: | Zgadza się ale ja bym zamienników nie stosował, przynajmniej do CVT, |
A w czyn one gorsze? Jak spełniaja norme i takie same parametry to tylko lać |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
cimoch
Forumowicz
Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 40 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-11-2019, 20:47
|
|
|
Lej spokojnie Ravenol. Na pewno w niczym nie ustępują tym w opakowaniach Mitsubishi. A przynajmniej połowa kasy zostanie Tobie w kieszeni. Co do uszczelek to nie wiem jaki jakościowo będzie zamiennik, ale jak uznanej marki to też bez problemu, chociaż oryginał nie powali cenowo. |
|
|
|
 |
|
|