Prawidłowa temperatura płynu chłodniczego |
Autor |
Wiadomość |
Norbi456
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2019 Posty: 15 Skąd: dfdsgfsdfs
|
Wysłany: 16-12-2019, 13:14 Prawidłowa temperatura płynu chłodniczego
|
|
|
Chłopaki głupie i szybkie pytanie przy mojej Carismie 1.9 did temperatura na wskaźniku pokazuje 1/3 wiec mniejszą połowę .Myślałem że termostat do wymiany ale działa poprawnie tzn zamyka i otwiera , a nie mam jak porównać do innych bo nie znam nikogo z okolicy aby zobaczyć jak jest w tych modelach . |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-12-2019, 13:27
|
|
|
Jak sprawdzałeś że się zamyka? Jak silnik się trochę rozgrzeje czy nawet do tej 1/3 skali dotknij ręką do chłodnicy od strony silnika, przy prawidłowo działającym termostacie chłodnica powinna być zimna. |
|
|
|
 |
Norbi456
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2019 Posty: 15 Skąd: dfdsgfsdfs
|
Wysłany: 16-12-2019, 15:43
|
|
|
Dokładnie tak robiłem , jak temperatura doszła do tej 1/3 to termostat się otworzył i puścił na chłodnicę .
Nie wiem jak prawidłowo powinien trzymać temp.na wskaźniku bo być może termiostat za szybko mi się otwiera .
Prosił bym was o zdjęcie lub opis jak u was wskazówka od temp.wygląda gdy silnik jest nagrzany |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-12-2019, 18:50
|
|
|
Z którego roku masz auto?
Najlepiej podpiąć się pod sterownik silnika i zobaczyć jaką temperaturę widzi sterownik. W tym silniku są dwa czujniki, jeden dla wskaźnika zegarów a drugi dla sterownika silnika.
W miskach standardem jest wskazówka na połowie skali. |
|
|
|
 |
Norbi456
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2019 Posty: 15 Skąd: dfdsgfsdfs
|
Wysłany: 18-12-2019, 08:56
|
|
|
Auto z 2000 roku lift .czyli domyślnie wskazówka powinna być na połowie wskaźnika . Nic muszę podpiąć komputer i sprawdzić na ciepłym silniku |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20989 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-12-2019, 10:07
|
|
|
plecho1 napisał/a: | W tym silniku są dwa czujniki, jeden dla wskaźnika zegarów a drugi dla sterownika silnika. |
W klekocie jest chyba tylko jeden czujnik .
Norbi456 napisał/a: | Nic muszę podpiąć komputer i sprawdzić na ciepłym silniku |
Tutaj możesz mieć problem z podpięciem . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Norbi456
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2019 Posty: 15 Skąd: dfdsgfsdfs
|
Wysłany: 26-12-2019, 09:04
|
|
|
No dokładnie problem z podpięcie komputera jest wielki, nie wiem czemu i czy to normalne nie widzi parametrów i praktycznie wszystkiego. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20989 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-12-2019, 14:56
|
|
|
Jeśli auto starsze niż 2004 to raczej będzie ciężko się czymś podpiąć poza ASO. Starsze diesle Mitsu są wredne w diagnostyce komputerowej. |
|
|
|
 |
|