 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zawór ciśnienia turbiny |
Autor |
Wiadomość |
Bogu48
Nowy Forumowicz
Auto: O1T 2005'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2020 Posty: 7 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-07-2020, 18:11 Zawór ciśnienia turbiny
|
|
|
Cześć,
Wygląda na to, że w moim O1T padł zaworek ciśnienia turbiny, przez co silnik ładuje tylko 0,5b.
Autko sprawdzone pod kompem u chłopaków z RS Service w Głogowie Małopolskim, wszystkie wężyki szczelne i na swoim miejscu. Po podaniu napięcia do zaworu, kompletnie nic się nie dzieje. Dolot szczelny jak ta lala.
Problem jest taki, że poza ASO (gdzie kosztuje 340zł) nie mogę tego zaworu namierzyć - tutaj pomoc do Was Numer: MR212636, numer części w serwisówce: 12421T
Jedyna oferta, jaką znalazłem aktualną, a zawór wygląda identycznie, to na Aliexpress https://pl.aliexpress.com/i/32853119092.html
Z góry dzięki za pomoc! |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 10-07-2020, 22:21
|
|
|
Zaworek można podmienić na najtańszy dwudrożny od innego auta wystarczy przelutować kabelki. Z tego co kojarzę chłopaki zastosowali jakieś z BMW. Moje podejrzenia jednak idą w inną stronę. Charakterystyczne jest doładowanie 0,5b które wskazuje często na ingerencję w przewody sterowania turbo. Sprawdź czy nie masz podmieniony wężyk przy wylocie turbo. Omawiałem ten temat w tym filmie:
https://youtu.be/LlgwugvZM2I |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Bogu48
Nowy Forumowicz
Auto: O1T 2005'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2020 Posty: 7 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-07-2020, 20:40
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Zaworek można podmienić na najtańszy dwudrożny od innego auta wystarczy przelutować kabelki. Z tego co kojarzę chłopaki zastosowali jakieś z BMW. Moje podejrzenia jednak idą w inną stronę. Charakterystyczne jest doładowanie 0,5b które wskazuje często na ingerencję w przewody sterowania turbo. Sprawdź czy nie masz podmieniony wężyk przy wylocie turbo. Omawiałem ten temat w tym filmie:
https://youtu.be/LlgwugvZM2I |
Dzięki za odpowiedź, filmik oglądałem zanim jeszcze kupiłem Outlander'a Wiesz co, sprawdzałem drożność i szczelność wszystkich wężyków. Zwężka na wężyku od turbo też wygląda zupełnie normalnie (choć wężyk ewidentnie jest wymęczony).
Sprawdzę jeszcze raz całą wężykologię, według serwisówki. W ostateczności odwiedzę Cię w wolnej chwili
PS: wyeliminowałem aktuator turbo - gruszka reaguje zupełnie normalnie
[ Dodano: 16-07-2020, 23:12 ]
Dziękuję za wszystkie wiadomości prywatne z ofertami pomocy w rozwiązaniu mojego problemu! Ostatecznie kupiłem zaworek w ASO, ściągany z Holandii. Sprawdziłem wszystkie wężyki, zmieniłem opaski i.... DZIAŁA!! Silnik pięknie pompuje do 1b w peak'u
Myślę, że temat został wyczerpany |
|
|
|
 |
|
|