Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8TD] Wyciek cieczy chłodzącej z okolic pompy wtryskowej.
Autor Wiadomość
GracekO 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 2.8TD SS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2019
Posty: 6
Skąd: Daszewice
Wysłany: 30-10-2019, 09:07   [2.8TD] Wyciek cieczy chłodzącej z okolic pompy wtryskowej.

Witam, Pacjent pajero 2.8TD podczas jazdy zauważyłem skoki temp. po czym okazało się że cieknie ciecz z silnika.
Generalnie jest tak że co wleje to siurem wyleci gdzieś na wysokości pompy wtryskowej, cieknie po bloku i misce na ziemię, próbowałem zlokalizować ale od góry kaplica i od dołu kaplica z dojściem..
Pytanie jest takie czy jest tam jakaś zaślepka która mogła już się wytrzeć od wewnątrz czy wąż cokolwiek?
Wody w oleju nie ma. silnik pali normalnie mruczy i siłe ma jak zawsze.

Domyślam się że bez wyjęcia silnika się nie obejdzie?
 
 
MarcinKK 
Forumowicz

Auto: Pajero II NL 2.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Wrz 2016
Posty: 66
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-10-2019, 11:50   

Do pompy wtryskowej dochodzi woda gumowym przewodem potem przechodzi w metal jest to związane z zapłonem generalnie sprawdź czy gdzieś tam niema nieszczelności. Możesz również odkręcić intercooler ( 4 śruby , dwa węże powietrza,dwa czujniki i dwa wężyki ) i będziesz mieć dużo lepszy dostęp .
 
 
GracekO 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 2.8TD SS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2019
Posty: 6
Skąd: Daszewice
Wysłany: 25-12-2019, 10:50   

Witam, troche mi to zajęło i czasu brakło ale generalnie potwierdził się fakt pękniętego wężyka doprowadzającego ciecz co pompy.
Dojście masakra. intercooler wylatuje i linka gazu, później należy złamać rękę w paru miejscach i jakoś dojdzie się do opasek zaciskowych wężyka o długości 15cm zagiętego w kształt "L" który znajduje się za pompą.... jak by nie mogli zrobić całej metalowej magistrali.. (od dołu pewnie lepsze dojście by było tylko podstawa to wywalić wał napędowy przód i rozrusznik.)

No ale cóż. wąż wymieniony zalany świeżym płynem i jeden wyjazd na żwirownie bez wielkiego gazowania po powrocie i zgaszeniu silnika pękł wąż doprowadzający górą wode do chłodnicy..
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-01-2020, 09:38   

Kolego
Pęknięte 2 węże w układzie chłodzenia w 2.8 to może nie być przypadek
Silnik się nie grzeje ale jest za duże ciśnienie w układzie, to pierwszy objaw dmuchniętęj uszczelki pod głowicą. Ja bym się na twoim miejscu dokładnie temu przyglądał. Jeśli nie wyrzuca płynu przez zbiorniczek wyrównawczy to trzeba na wszelki wypadek wymienić korek chłodnicy na nowy. I obserwować. Od wydmuchanej uszczelki bardzo blisko do pękniętej głowicy.

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.