Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana tarcz hamulcowych tył
Autor Wiadomość
mituser3 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 17
Skąd: internet
Wysłany: 04-03-2020, 12:37   Wymiana tarcz hamulcowych tył

Czy do wymiany tylnych tarcz hamulcowych potrzebne są jakieś specjalne klucze ? Pytam bo zdarza się, że producenci używają niestandardowych śrub i nie chciałbym się zorientować w trakcie demontażu, że nie mam.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 04-03-2020, 16:39   

spokojnie zwyklymi kluczami wymienisz
poluznij tylko szczeki od recznego przed zdjeciem :wink:

oczywiscie po zamontowaniu nowych tarsz trzeba wtregulowac szczeki od recznego hamulca
Prowadnice tak ze posmaruj nowym smarem
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
mituser3 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2020
Posty: 17
Skąd: internet
Wysłany: 08-03-2020, 09:24   

Jestem już po montażu tarcz i klocków. Szczęki hamulcowe regulowałem na zwolnionej lince hamulcowej adjusterem dostępnym przez otwór w tarczy do momentu aż zaczęły stykać się z tarczą. Ustawiłem tak, że na czwartym ząbku dźwigni ręcznego oba koła stają i potrzeba podobnej w miarę dużej siły, żeby je obrócić. Jednak w czasie jazdy zaobserwowałem, że zaciągając hamulec mocniej o kolejne 3-4 ząbki specjalnie nie wpływa to na siłę hamowania.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 08-03-2020, 15:13   

rekojesc recznego zwolniona
adjusterem krecimy dopoki nie bedzie lekko hamowalo
pozniej 1 zabek do tylu

za jakis czas musisz poprawic bo szczeki musza sie ulozyc do nowego bebna :wink:
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.