Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty i problem z klimatyzacja
Autor Wiadomość
colt2008 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2022
Posty: 1
Skąd: Leszno
  Wysłany: 19-07-2022, 21:49   Falujące obroty i problem z klimatyzacja

Wijtacie, jestem nowy na forum i chciałbym uzyskać pomocy co do japończyka mojej kobiety.
Mianowicie, colt 2008 1.1 benzyna ma problem, objawy to faluje na obrotach przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i ruszania. Myślałem może że to problem z silniczkiem krokowym, a może sugerujecie coś innego? Dodatkowo po wyłączeniu klimy falowanie się zmniejsza i pracuje delikatnie ładniej. Dziś dodatkowo zapaliła się kontrolka płynu podczas jazdy przez osiedle, klima zaczęła grzać zamiast chłodzić, więc spojrzałem płyn jest i wszystko okej, ale wentylator nie pracuje. Moja myśl to nie działający wentylator, jego bezpiecznik, przekaźnik lub jakiś czujnik, przez który klima i silnik ma ciężko i przestaje chłodzić i wywala kontrolkę. Wysokie temperatury na dworze i stąd ten problem, bo podczas jazdy jest okej.
Teraz moje pytania, jak dostać się do bezpiecznika wentylatora który przysłania deska po zdjęciu klapy pod nogami?
Co zrobić z tymi falującymi obrotami, które spadają do ok 600, później powyżej 1000 aż normują się w okolicach 800 obrotów?
Czy kablem z vaga kkl i jakiś programem coś odczytam? Jeśli piszę trochę chaotycznie, to przepraszam. Pierwszy raz mam styczność z mitsubishi i liczę na jakąś pomoc z Waszej strony.

Zdjęcie bezpieczników i link do filmu z obrotami
Film YouTube

Zdjęcie bezpieczniki
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 15-09-2022, 13:20   

Jeśli uporałeś się z usterką to proszę podziel się z forumowiczami, a na pewno ktoś w przyszłości skorzysta.

Jeśli nadal walczysz to przepustnica wydaje się być dobrym kierunkiem.
Jeśli to nie pomorze to warto także sprawdzić cewki, świece i kompresję.
Czy w tym silniku montowano zawór EGR ? Jesli tak to od czasu do czasu warto go przeczyścić.

Pamiętaj że czyszczenie przepustnicy robimy na odłączonym akumulatorze.

W moim lancerze za falujące obroty odpowiadały czujniki położenia wału korbowego i rozrządu.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.