 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Falujące obroty i problem z klimatyzacja |
Autor |
Wiadomość |
colt2008
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lip 2022 Posty: 1 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 19-07-2022, 21:49 Falujące obroty i problem z klimatyzacja
|
|
|
Wijtacie, jestem nowy na forum i chciałbym uzyskać pomocy co do japończyka mojej kobiety.
Mianowicie, colt 2008 1.1 benzyna ma problem, objawy to faluje na obrotach przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i ruszania. Myślałem może że to problem z silniczkiem krokowym, a może sugerujecie coś innego? Dodatkowo po wyłączeniu klimy falowanie się zmniejsza i pracuje delikatnie ładniej. Dziś dodatkowo zapaliła się kontrolka płynu podczas jazdy przez osiedle, klima zaczęła grzać zamiast chłodzić, więc spojrzałem płyn jest i wszystko okej, ale wentylator nie pracuje. Moja myśl to nie działający wentylator, jego bezpiecznik, przekaźnik lub jakiś czujnik, przez który klima i silnik ma ciężko i przestaje chłodzić i wywala kontrolkę. Wysokie temperatury na dworze i stąd ten problem, bo podczas jazdy jest okej.
Teraz moje pytania, jak dostać się do bezpiecznika wentylatora który przysłania deska po zdjęciu klapy pod nogami?
Co zrobić z tymi falującymi obrotami, które spadają do ok 600, później powyżej 1000 aż normują się w okolicach 800 obrotów?
Czy kablem z vaga kkl i jakiś programem coś odczytam? Jeśli piszę trochę chaotycznie, to przepraszam. Pierwszy raz mam styczność z mitsubishi i liczę na jakąś pomoc z Waszej strony.
Zdjęcie bezpieczników i link do filmu z obrotami
Film YouTube
Zdjęcie bezpieczniki |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 15-09-2022, 13:20
|
|
|
Jeśli uporałeś się z usterką to proszę podziel się z forumowiczami, a na pewno ktoś w przyszłości skorzysta.
Jeśli nadal walczysz to przepustnica wydaje się być dobrym kierunkiem.
Jeśli to nie pomorze to warto także sprawdzić cewki, świece i kompresję.
Czy w tym silniku montowano zawór EGR ? Jesli tak to od czasu do czasu warto go przeczyścić.
Pamiętaj że czyszczenie przepustnicy robimy na odłączonym akumulatorze.
W moim lancerze za falujące obroty odpowiadały czujniki położenia wału korbowego i rozrządu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|