Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z34A 1.3] Ujemne korekty STFT LTFT jaki powin być czas wtry
Autor Wiadomość
wiliam77 
Nowy Forumowicz

Auto: COLT 1,3 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2021
Posty: 14
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 19-01-2021, 21:15   [Z34A 1.3] Ujemne korekty STFT LTFT jaki powin być czas wtry

Witam,
Pacjent misiek 1,3 95 KM 2009r. 210k km :)

1. Ma ktoś pomysł, co może być przyczyną ujemnego STFT i LTFT ? LTFT od dłuższego czasu jest stałe.
2. Jest w stanie ktoś wrzucić logi dla porónania, ze sprawnego miśka 1,3 95KM ? Na zimnym i na ciepłym silniku.

Auto odpala po 3-5 sek. kręcenia rozrusznikiem, ma lekko falujące obroty na ciepłym silniku,
potrafi poszarpać w okolicach 1600-1900 obrotów przy jeżdzie ze stał prędkością na 2 -gim biegu.
Czasami gaśnie po wrzuceniu luzu, hamując w czasie dojazdu do skrzyżowania ze światłami.
Podczas przyśpieszania, hamowania silnikiem, jazdy na 3,4,5 biegu, silnik w „otwartej pętli” i „zamkniętej pętli” działa poprawnie
Autko zagazowane, ale aktualnie gaz wyłączony, zawór w butli zamknięty, z instalacji gaz wypalony w celu testu na benzynie.
Na gazie takie same objawy.

Sprawdzone i sprawne :
czujnik temperatury płynu chłodzenia
czujnik temperatury powietrza i ciśnienia (MAP)
świece zapłonowe
cewki
zawór PCV
wtryskiwacze
zawór oleju kontroli rozrządu (MIVEC)
czujnik położenia wałka rozrządu.

Moje logi ponizej:


https://drive.google.com/file/d/1UxLIYE-K1AJjwx3jZuF9xQoz9Z-t7qIR/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1mtzO2n55MWPDo8DDdDqRaybOblDonMxV/view?usp=sharing

[ Dodano: 26-02-2021, 14:49 ]
Przyczyna znaleziona podparte zawory wydechowe na trzech cylindrach, tańsze rozwiązanie wymiana silnika. Zostanie masa dobrych części :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.