 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ALL] pompa czy nie pompa ? |
Autor |
Wiadomość |
ratajeq
Mitsumaniak

Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2006 Posty: 183 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-09-2006, 08:17 [ALL] pompa czy nie pompa ?
|
|
|
moze i smieszne pytanie, ale w serwisówce szukalem i nie znalazlem cóż to jest ... otóż jak na pompe paliwa troche duże ... pod zbornikiem plynu do spryskiwaczy ... z dekielka wychodza 2 przewody (gumowe) ... ale jak dobrze patrzylem jeden z przewodow rozgałęzia sie na 3 miedziane rurki i wchodzi do modułu wtrysku ...
załączam 2 fotki, może coś dadzą, ale są kiepskie bo na szybko i telefonem ...
foto1
foto2
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 00:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24302 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2006, 08:23
|
|
|
filtr węglowy do zbierania nadmiaru par paliwa |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 26-09-2006, 12:31 a czy ten filtr
|
|
|
sie wymienia i czy ma on cos wspolnego z kultura pracy silnika(obroty i takie tam inne) ? |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 26-09-2006, 14:19
|
|
|
Hm... czy może zaburzyć... może oczywiście...
Do tej całej czarnej puszki jest podciągnięte podciśnienie z kolektora ssącego poprzez eletrozawór.... zaworek otwiera sie co określony czas... (co ile nie wiem) jeśli masz uszkodzony elekrozawór (rzadkość) to po dłuższej jeździe mozesz narobić podciśnienia w zbiorniku i pompa będzie miała małe problemy... ale to by był szczyt zbiegu okolicznośći....
Dodatkowo wałaśnie przez uszkodzony zaworek, moga bardzo delikatnie wariować obroty z tego względu iż w kolektorze ssącym będzie zburzone podciśnienie...
Czy sie wymienia - wiesz jeszcze nie słyszałem żeby to ktoś wymianieł - w serwisówce nigdy nie ptrzyłem czy to sie wymienia...
Jeśli masz jakieś problemy to na początek posprawdzaj szczelność przewodów podciśnieniowych...
Pozdro |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
ratajeq
Mitsumaniak

Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2006 Posty: 183 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-07-2007, 14:19
|
|
|
odkopałem stary temat i do niego sie odnosze ... otoz jak samochod postoi dluzszy czas i go odpalam to czuc opary paliwa, czy moze to byc wina tegoz filtra, czy moze jakas nieszczelnosc (wiem ze mi uszczelka pod glowica cieknie :/) |
|
|
|
 |
|
|