Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] pompa czy nie pompa ?
Autor Wiadomość
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-09-2006, 08:17   [ALL] pompa czy nie pompa ?

moze i smieszne pytanie, ale w serwisówce szukalem i nie znalazlem cóż to jest ... otóż jak na pompe paliwa troche duże ... pod zbornikiem plynu do spryskiwaczy ... z dekielka wychodza 2 przewody (gumowe) ... ale jak dobrze patrzylem jeden z przewodow rozgałęzia sie na 3 miedziane rurki i wchodzi do modułu wtrysku ...
załączam 2 fotki, może coś dadzą, ale są kiepskie bo na szybko i telefonem ...
foto1
foto2
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 00:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24302
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-09-2006, 08:23   

filtr węglowy do zbierania nadmiaru par paliwa
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 26-09-2006, 12:31   a czy ten filtr

sie wymienia i czy ma on cos wspolnego z kultura pracy silnika(obroty i takie tam inne) ?
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 26-09-2006, 14:19   

Hm... czy może zaburzyć... może oczywiście...

Do tej całej czarnej puszki jest podciągnięte podciśnienie z kolektora ssącego poprzez eletrozawór.... zaworek otwiera sie co określony czas... (co ile nie wiem) jeśli masz uszkodzony elekrozawór (rzadkość) to po dłuższej jeździe mozesz narobić podciśnienia w zbiorniku i pompa będzie miała małe problemy... ale to by był szczyt zbiegu okolicznośći....
Dodatkowo wałaśnie przez uszkodzony zaworek, moga bardzo delikatnie wariować obroty z tego względu iż w kolektorze ssącym będzie zburzone podciśnienie...
Czy sie wymienia - wiesz jeszcze nie słyszałem żeby to ktoś wymianieł - w serwisówce nigdy nie ptrzyłem czy to sie wymienia...
Jeśli masz jakieś problemy to na początek posprawdzaj szczelność przewodów podciśnieniowych...

Pozdro
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
ratajeq 
Mitsumaniak


Auto: A4 B5 2.5 Q
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-07-2007, 14:19   

odkopałem stary temat i do niego sie odnosze ... otoz jak samochod postoi dluzszy czas i go odpalam to czuc opary paliwa, czy moze to byc wina tegoz filtra, czy moze jakas nieszczelnosc (wiem ze mi uszczelka pod glowica cieknie :/)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.