Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt CZC 1,5 4A91 Problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
celtic 
Nowy Forumowicz

Auto: colt czc
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 24
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 29-10-2018, 23:44   Colt CZC 1,5 4A91 Problem z odpalaniem

Witam

dzisiaj po 4 dniach postoju miałem problem z odpaleniem silnika tak jak by nie było paliwa...
dopiero po 10 próbie i desperacji polegającej na kręceniu rozrusznikiem do skutku dopalił potem było bez problemu.

teraz moje pytanie czy i gdzie jest zabudowany zaworek zwrotny ??

gdyż podejrzewam że mógł zostać uszkodzony lub pominięty przy wymianie zbiornika paliwa

z góry dzięki za odp
 
 
BernyP 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CZC [Z36A]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 12
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-12-2018, 22:02   

raczej nie ma zaworka zwrotnego (przeglądałem u siebie i nie znalazłem). Może pompa Ci nie wyrabia z ciśnieniem
 
 
Sewer 
Nowy Forumowicz
Sewer

Auto: Misiu Colt VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2017
Posty: 14
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 03-06-2020, 19:39   Re: Colt 1,1 2010r - Problem z odpalaniem

Witam

dzisiaj po 4 dniach postoju miałem problem z odpaleniem silnika tak jak by nie było paliwa...
dopiero po 10 próbie i desperacji polegającej na kręceniu rozrusznikiem do skutku dopalił potem było bez problemu.

teraz moje pytanie czy i gdzie jest zabudowany zaworek zwrotny ??

gdyż podejrzewam że mógł zostać uszkodzony lub pominięty przy wymianie zbiornika paliwa

z góry dzięki za odp[/quote]

A ja mam inne podobne pytanie (nie wiem gdzie go zamieścić?):
Mój Colt jeździł, palił i jak to Misiek był "niepsujliwy".
Do zeszłego tygodnia. Rano nie odpalił.Kręcił, kręcił i już by chciał a jednak nie dawał rady.
Czuć było paliwo. Więc pompa chyba podaje paliwo.
Dziś przyjechał elektryk z komputerem - podpiął go i nie stwierdził ŻADNEGO błędu ze strony elektryki. Przy okazji rozładował 1,5 roczny akumulator.....
Panowie - ma ktoś jakiś pomysł w tej sprawie albo zna dobry warsztat od Miśków w okolicy Katowic?
Nie chcę oddawać auta do przypadkowego warsztatu.....
Plisss HELP!
szerokości

Antonio
_________________
Szerokości!:)
@ntonio
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 04-06-2020, 10:42   

Sewer,
1. jakie napięcie na akumulatorze?
2. czy odpaliłeś z kabli?

może lekkie niedoładowanie akumulatora?
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Sewer 
Nowy Forumowicz
Sewer

Auto: Misiu Colt VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2017
Posty: 14
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 09-06-2020, 15:02   

tomusn napisał/a:
Sewer,
1. jakie napięcie na akumulatorze?
2. czy odpaliłeś z kabli?

może lekkie niedoładowanie akumulatora?


Witam,
akumulator kręcił jak szalony....w końcu padł.
Wcześniej próbowałem odpalić na kable - nawet na chwilę załapał, widać że pali na pół gwizdka - całym autem trzęsło jak galaretą....i w końcu (mimo wdepnięcia gazu) zgasł.....Kolejna próba zapalenia się nie udała. A akumulator padł i teraz jest ładowany. Spróbuję zmienić świece bo chyba nawet Bozia nie wie czy (i kiedy) były wymieniane.
pozdrawiam
_________________
Szerokości!:)
@ntonio
 
 
Slavek74 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1,5sed., 6er E24 628csi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 15
Skąd: Piastów
Wysłany: 09-06-2020, 18:42   

Sewer napisał/a:
tomusn napisał/a:
Sewer,
1. jakie napięcie na akumulatorze?
2. czy odpaliłeś z kabli?

może lekkie niedoładowanie akumulatora?


Witam,
akumulator kręcił jak szalony....w końcu padł.
Wcześniej próbowałem odpalić na kable - nawet na chwilę załapał, widać że pali na pół gwizdka - całym autem trzęsło jak galaretą....i w końcu (mimo wdepnięcia gazu) zgasł.....Kolejna próba zapalenia się nie udała. A akumulator padł i teraz jest ładowany. Spróbuję zmienić świece bo chyba nawet Bozia nie wie czy (i kiedy) były wymieniane.
pozdrawiam


Aku naładuj - to podstawa.
Jaki przebieg ma auto?
Mitsubishi dla silnika 4a91 zaleca wymianę świec irydowych co 100tyś.km
W książce od Lancera z silnikiem 4a91 podają jeden rodzaj świec.
Jest to BOSCH FR7SI30 ( BOSCH 0242235769 )
Obecnie można je kupić w cenie ok.23pln/sztuka jak poszukasz.
Jak nie wiesz, kiedy auto miało zmieniane świece lub przebieg auta nie jest znany, to myślę, że warto je wymienić.
Ostatnio znajomemu Lexus IS200 prawie przestał jechać - ledwo dojechał do pracy. Silnik nie chodził równo, szarpało nim.
Po wymianie wszystkich świec (a tam jest ich 6) oraz jednej cewki auto ponownie odżyło.
Inna sprawa, że u znajomego po podpięciu do OBD2 zwykłego interfejsu ELM 327 (kupionego za 30-40pln) program diagnostyczny (chyba darmowy Piston - ściągnięty ze Sklep Play) pokazał, że coś jest z cewką. Świece wymienił wszystkie przy okazji, bo też nikt nie wiedział kiedy były wymieniane.
 
 
Sewer 
Nowy Forumowicz
Sewer

Auto: Misiu Colt VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2017
Posty: 14
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 10-06-2020, 18:16   

[quote="Slavek74"]
Sewer napisał/a:
tomusn napisał/a:
Sewer,
1. jakie napięcie na akumulatorze?
2. czy odpaliłeś z kabli?

może lekkie niedoładowanie akumulatora?


Witam,
akumulator kręcił jak szalony....w końcu padł.
Wcześniej próbowałem odpalić na kable - nawet na chwilę załapał, widać że pali na pół gwizdka - całym autem trzęsło jak galaretą....i w końcu (mimo wdepnięcia gazu) zgasł.....Kolejna próba zapalenia się nie udała. A akumulator padł i teraz jest ładowany. Spróbuję zmienić świece bo chyba nawet Bozia nie wie czy (i kiedy) były wymieniane.
pozdrawiam


Aku naładuj - to podstawa.
Jaki przebieg ma auto?
Mitsubishi dla silnika 4a91 zaleca wymianę świec irydowych co 100tyś.km
W książce od Lancera z silnikiem 4a91 podają jeden rodzaj świec.
Jest to BOSCH FR7SI30 ( BOSCH 0242235769 )
Obecnie można je kupić w cenie ok.23pln/sztuka jak poszukasz.
Jak nie wiesz, kiedy auto miało zmieniane świece lub przebieg auta nie jest znany, to myślę, że warto je wymienić.



Misiek ożył! Po diagnostyce komputerowej,że nie ma żadnego błędu - musiało paść na świece!
Ponieważ palił od strzału, jeździł - zwlekałem z wymianą. I faktycznie od nowości prawdopodobnie nie były wymieniane. Przypomnę 2009 rok - 80 tyś przebiegu (na blacie).
Dwie godziny trwało nim mechanik zdołał je odkręcić(tak były zapieczone). Były w opłakanym stanie. Kupiłem zalecane w książce BOSCH FR7SE ; akumulator był ładowany 2 dni i po wymianie - odpalił od pierwszego przekręcenia stacyjki. Tak,że moje zaniedbanie ale i nauczka na przyszłość. I wskazówka dla innych: dbajcie o świece!
Dziękuję!
_________________
Szerokości!:)
@ntonio
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.