 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] Czy to aparat zapłonowy??? pomocy |
Autor |
Wiadomość |
magik82 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2007, 15:26 [CJ1A 1.3] Czy to aparat zapłonowy??? pomocy
|
|
|
Mam colta z instalacja gazową, szarpie na gazie i na benzynie bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny. Po resecie komputera tj. rozlaczeniu oby klem akumulatora, chodzi prawidłowo na benzynie i lekko szarpie na gazie, ale problem nie znika bo po prau nastu km znów dzieje się to samo. W chwili obecnej autko stoi u mechanika, luz na zaworach co prawda był za mały zatem zostały przeregulowane, ale wciąż jest źle. Mechanik powiedział, że to jet prawdopodobnie wina aparatu zapłonowego. Czy to prawda? Koszty sa ogromne jak moja kieszeń, bowiem używany kosztuje 750zł a o nowym juz lepiej nie wspomnę. Czy to może być też wina komputera, czy może kwalifikować się do wymiany? Słyszałam jeszcze taka teorię dotycząca sondy lambdy, czy to jest możliwe? Kopułka, przewody i świece są wymienione, a autko jak nie chodziło tak nie chodzi. Dusi sie przy dodaniu gazu niezależenie od źródła paliwa. Zatem to chyba nie może być wina tych wymienionych elementów. Pomóźcie mi bo już mam dość opróżniania portfela z pieniędzy. Kasa leci w błoto, a przyczyna leży gdzieś indziej. |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 12:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 21-06-2007, 10:12
|
|
|
Najpierw złośliwie...
TO SIĘ NAZYWA OSZCZĘDNOŚĆ PRZY LPG.....
A teraz normalnie:
- błędne podpięcie sie z instalacja LPG,
- uszkodzony aparat (zgodnie z Twoim mechanikiem)
- uszkodzony czujnik spalania stukowego (rzadkość)
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
magik82 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-06-2007, 22:57
|
|
|
LPG bylo juz w momencie kupna samochodu, ja raczej jestem daleka od tego typu przeróbek, autko jest przeznaczone do jazdy na benzynie zatem tak powinno zostac ale to tylko moj pkt widzenia. Do rzeczy, moj problem juz jest rozwiazany, niesetety troche mnie kosztowal, bo to jednak byl aparat zaplonowy, a blizej mowiac czujnik Halla w module, podobno...bo on odpowowiada za podawanie iskry w momencie zwiekaszania obrotow silnika. Postanowialam nie ryzykowac w stare czesci i kupilam nowy co prawda zamiennik, ale mam nadzieje ze posluzy juz do smierci tego autka. Od czasu tej wymiany, samochod nie do poznania, jak na te 75 kM i pojemnosc 1,3 jest naprawde bardzo dynamiczny. Jazda to teraz czysta przyjemność.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|