Mitsubishi Outlander II 2.0 - LPG czy Nigdy w ŻYCIU |
Autor |
Wiadomość |
Skibi
Nowy Forumowicz Skibi
Auto: Outlander II 2.0 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2020 Posty: 6 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 09-08-2020, 12:37 Mitsubishi Outlander II 2.0 - LPG czy Nigdy w ŻYCIU
|
|
|
Witam wszystkich,
Noszę się od dłuższego czasu z decyzją doposażenia Miśka w instalacje gazową, jednak spotkałem się z opinią ( Fachowców z lpg forum ), że niby mitsubishi nie lubi się z alternatywnym źródłem energii - gazem. Konkretnie padają zawory ( w najlepszym wypadku do regulacji ) bądź głowica, co jeśli chodzi o koszty staje się dla mnie powodem zawrotów głowy. Bardzo proszę o pomoc w wyborze podpartą własnymi doświadczeniami co do instalacji bądź jej uniknięcia. Mam miśka z 2011 roku z przebiegiem 160k km za sobą i chciałbym zrobić nim jeszcze ho ho ile się da. |
|
|
|
 |
pavvcio81
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 27 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-08-2020, 13:15
|
|
|
Zakładaj tylko później nich zrobią strojenie na sondę afr. Mam gaz od 2016r. I tylko biorę gazowników co mają dobre opinie co nie idzie z opinią że nie tanich, bo jak później dostaje za mało gazu to masz po gniazdach. |
|
|
|
 |
Skibi
Nowy Forumowicz Skibi
Auto: Outlander II 2.0 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2020 Posty: 6 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 09-08-2020, 13:20
|
|
|
pavvcio81 napisał/a: | Zakładaj tylko później nich zrobią strojenie na sondę afr. Mam gaz od 2016r. I tylko biorę gazowników co mają dobre opinie co nie idzie z opinią że nie tanich, bo jak później dostaje za mało gazu to masz po gniazdach. |
A na jakim zastawie jeżdzisz? check engine jest u Ciebie częstym gościem ? lubrykacja czy bez ? |
|
|
|
 |
pavvcio81
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 27 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-08-2020, 13:47
|
|
|
Wszystko mam na stag-u. Nie mam błędów. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-08-2020, 15:48
|
|
|
Błędy się pojawiają jak instalacja była założona u partacza. |
|
|
|
 |
Skibi
Nowy Forumowicz Skibi
Auto: Outlander II 2.0 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2020 Posty: 6 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 09-08-2020, 20:47
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Błędy się pojawiają jak instalacja była założona u partacza. |
No właśnie moje obawy wystąpiły gdy uwagę zwrócili mi Ci z b. dobrą opinią, ci z gorszą właśnie ani się zająknęli o problemach. Dotąd uważałem mitsubishi za markę bezproblemową w tej kwestii, nawet na tym forum spotkałem się z taką opinią. I dla tego teraz proszę grono doświadczonych o informację |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-08-2020, 06:46
|
|
|
Silniki bezproblemowe w Mitsubischi występowały do około 2008r, nowsze konstrukcje miały już delikatne głowice. W starszych nie do końca właściwa mieszanka nie była tak bardzo destrukcyjna dla głowicy ale w nowszych jest już bardzo ważne aby mieszanka paliwowa była praktycznie idealna. Jeśli więc instalacja nie zostanie właściwie dobrana, zainstalowana i wyregulowana to głowica może zbyt długo nie wytrzymać. |
|
|
|
 |
Skibi
Nowy Forumowicz Skibi
Auto: Outlander II 2.0 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2020 Posty: 6 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 10-08-2020, 07:07
|
|
|
Bardzo dziękuję za tą informację myślę, że zaważy ona nad ostatecznym przebiegiem zdarzeń |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-08-2020, 07:13
|
|
|
Nie chcę nikogo zniechęcać ale obecne moje autko jest wynikiem podobnych przemyśleń Silnik to stara pancerna konstrukcja 2.0T bezproblemowo znosząca LPG oraz automat który też jest praktycznie nie do zajeżdżenia. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 10-08-2020, 08:33
|
|
|
Zakładaj LPG i ciesz się z niskich kosztów jazdy. Nie oszczędzaj na instalacji, co 10.000 podjedź na sprawdzenie działania. Nawet jak nie trzeba to pilnuj. Filtry wymieniaj razem z olejem. Przy Twoim aucie po 15.000km z zapasem zwróci się instalacja. Za kolejne 15.000 odłożysz wystarczająco pieniędzy na ewentualne problemy (które nie muszą być) Jeżeli ktoś twierdzi że CE musi się świecić a sonda jest nie potrzebna to omijamy i szukamy dalej. Ja zrobiłem 70.000 km na LPG silnik z turbo, działa jak trzeba. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
m_przemek
Forumowicz
Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 80 Skąd: Łuków
|
|
|
|
 |
Skibi
Nowy Forumowicz Skibi
Auto: Outlander II 2.0 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2020 Posty: 6 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 10-08-2020, 20:31
|
|
|
Dziękuję wszystkim za opinie, na tę chwilę postanowiłem się wstrzymać mimo że kupiłem auto z chęcią montażu LPG. m_przemek, również czytałem przed decyzją jako nieliczne i pełne źródło informacji |
|
|
|
 |
krool
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 manu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2020 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-10-2020, 21:23
|
|
|
Dodam do watku i swoje 3 grosze:
Zalozylem gaz w 2013 2.0 w Warszawie w Energy Gaz Polska - sugerujac sie przede wszystkim ich iloscia instalacji na stronie wlasnie w Outkach. zalozyli instalcje BRC SQ 32 OBD za 2900 + Lubrifikator zaworow 300 + plyn.
Co do spalania - 12-15 LPG trasa (140-150km/h) ; 10-12 mieszany (bez rumakowania)
Zbiornik 53L - zasieg 300 -400 km - tu w zaleznosci od tego gdzie i jak jezdzone (przy spokojnej jezdzie dociagnie do "dna" przy jezdzie w trasie powyzej 3tys obrotow dosyc wczesnie sie wylacza zostawiajac jeszcze nawet 10L w zbiorniku.
Najwieksza zmora tej instalacji to podatnosc na niedoregulowanie - symptom - dlawiacy sie silnik podczas naglego dodania gazu/ niekiedy przy zmianie biegow. po chyba 6tej wizycie udalo im sie dostroic.
przejechane 30 000 km - brak jakichkolwiek awarii silnika, wtryskow itd. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-10-2020, 19:40
|
|
|
Ten warsztat ma niesamowity marketing który niestety ale nie idzie w parze z jakością usług. Nie wszystko złoto co się świeci
krool, lepiej kontroluj luz zaworowy bo jak się skasuje to będzie do naprawy głowica. |
|
|
|
 |
referee81
Nowy Forumowicz
Auto: outlander II 2,4 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2020 Posty: 1 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 31-10-2020, 20:59
|
|
|
Podpinam się do tematu montażu lpg, jak wygląda sprawa z silnikiem 2,4 170 KM 2011r. Proszę o opinię, czy ten silnik nadaje się do lpg.z tego co wiem to luzy zaworowe regulowane są hydraulicznie |
|
|
|
 |
|