Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Błąd napędu C145F wysoka temperatura
Autor Wiadomość
Nowotny19 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER II 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-10-2020, 13:17   [II 2.0 DID] Błąd napędu C145F wysoka temperatura

Witam Panie i Panowie
Mam problem ze swoim Miśkiem mianowicie przy włączonym napędzie czy to Auto czy lock po chwili ślizganiu się kół wyskakuje komunikat o przegrzanym napędzie. Po podłączeniu do komputera interfejesdem DELPHI jest taki błąd

C145F- Tryb dezaktywacji 4WD spowodowany zbyt wysoka temperatura
- nieciągły

Dodam iż już próbuje to diagnozować od dłuższego czasu, wymieniłem nawet oleje w dyfrze i reduktorze. Niestety bez poprawy.
Jakieś pomysły ? Czy może jakiś czujnik ?
Na moście jest tylko elektromagnes do załączania mostu a na reduktorze nie ma czujnika żadnego.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-10-2020, 08:34   

Z moim informacji wynika, że taki błąd oznacza długie działanie sprzęgła w tylnym dyfrze. Nie ma tam czujnika i wysoką temperaturę określa elektronika z obliczeń. Ile to jest "po chwili"? Ten napęd nie jest do ciągłej pracy...
 
 
Nowotny19 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER II 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-10-2020, 20:12   

Wystarczy że poslizg kół tylnych 3x 5sekund i jest komunikat. aż nie możliwe, w innym miśku sprawdzałem i nie ma takiej sytuacji.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-10-2020, 21:10   

Nie sądzę aby było gdzieś zapisane ile np. sec toleruje zanim wyliczy że może być niebezpieczeństwo przegrzania. Pewno zależy to od napięcie i czasu działania. 15 sekund pracy sprzęgła jeśli dochodziło do jego uślizgu to wydaje się dość czasu aby wytworzyć temperaturę... Myślę, że sytuacja sytuacji nierówna. Jeśli sprzęgło jest pod napięciem, ale nie ma dużej różnicy obrotowej miedzy osiami to wtedy tarcia dużego nie ma...
 
 
Nowotny19 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER II 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2019
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-10-2020, 21:20   

Monitorowałem też temperature sprzęgłą która jest wyliczana jakimś algorytmem, to bez uślizgu kół jest 0 stopni , i wraz z uślizgiem gwałtownie rośnie.
Jeszcze wychaczyłem że lewy tylny czujnik nie czyta prędgości koła, ale blędu żadnego nie ma na desce jak i w module ABS, Ale za to wartości pomiarowe na wszystkich czujnikach sie zgadzają.
Czy ten czujnik również może byc odpowiedzialny za dane do obliczania temperatury ?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-10-2020, 21:30   

Byłoby to dziwne, że czujnik nie daje odczytu i ABS nie zgłasza błędu. Ale jak bardziej to może mieć wpływ.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.