Outlander 1 2,4 TURBO |
Autor |
Wiadomość |
Joniorpl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi outlander 1 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2020 Posty: 1 Skąd: Wicie
|
Wysłany: 26-09-2020, 16:04 Outlander 1 2,4 TURBO
|
|
|
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Outlandera 1 gen z silnikiem 2,4 160km. Chciałbym założyć turbo w tym silniku. Czy ktoś z grupowiczow zakładał turbo do tego silnika i mógłby mi podpowiedzieć co i jak? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 26-09-2020, 17:24
|
|
|
Cześć. Nie ma takiego "przypadku" opisanego na forum. Raczej małe szanse na gotowe rozwiązania pod ten silnik. Poza tym 2.0T to najlepszy wybór pod względem modyfikacji. Jak ktoś chce spróbować mechaniki to jest bardzo rozwojowy.
Oczywiście żaden problem wyspawać custom pod turbo i wystroić to np na SA. Ale pytanie brzmi ile takie coś będzie mogło udźwignąć mocy i momentu czy 400cm sześciennych pojemności więcej sprawi że motor wyprodukuje taką nadwyżkę względem 2.0T że warto to robić? Wątpię. Kolejna sprawa to czy jest jakaś podaż części tuningowych? Jakaś kucizna lepsze bebechy? To nie 4g63t do którego części leżą niemal w biedronce. Kolejna sprawa to gorsza głowica, regulacja luzów naśrubkę. Ten silnik nie jest przystosowany na takie rzeczy. Oczywiście można głowę założyć inną itp itd...
Ja na wstępie wybił bym sobie to z głowy. Zwłaszcza że nadwozie nie nadąża za mocą w tym aucìe. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 27-09-2020, 12:28 Re: Outlander 1 2,4 TURBO
|
|
|
Joniorpl napisał/a: | Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Outlandera 1 gen z silnikiem 2,4 160km. Chciałbym założyć turbo w tym silniku. Czy ktoś z grupowiczow zakładał turbo do tego silnika i mógłby mi podpowiedzieć co i jak? |
Sama idea stroka jest jak najbardziej na + ale zrób to na ot1 2,0 i starym galancie 2,4 wyjdzie taniej i pewniej.
Oczywiście taniej nie oznacza tanio. |
|
|
|
 |
Fighter001
Forumowicz
Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-09-2020, 19:45
|
|
|
Ruscy takie tuningi robili. Korby ładne dziury w bloku robiły. Kup sobie silnik z Evo z wiązkami i kompem zrób program i ciesz się bezawaryjną jazdą. |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 29-09-2020, 12:03
|
|
|
Fighter001 napisał/a: | Ruscy takie tuningi robili. Korby ładne dziury w bloku robiły. Kup sobie silnik z Evo z wiązkami i kompem zrób program i ciesz się bezawaryjną jazdą. |
A po co Ci silnik z evo? To samo Ci da silnik z ot tylko trzeba przy nim gmerać a mowa jest o stroku więc i tak motorownie z evo robisz na galancie 2,4 więc podwójna robota. |
|
|
|
 |
Fighter001
Forumowicz
Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-09-2020, 19:41
|
|
|
Najtańsza droga to silnik z Evo z osprzętem i program, jest moc i bezawaryjna jazda. |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 30-09-2020, 11:51
|
|
|
Fighter001 napisał/a: | Najtańsza droga to silnik z Evo z osprzętem i program, jest moc i bezawaryjna jazda. |
Tak właściwie dalej nie rozumiem o co chodzi z tym evo ... oczywiście jako długoletni właściciel evo i ot1 (krócej) |
|
|
|
 |
Fighter001
Forumowicz
Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-10-2020, 18:56
|
|
|
Jak wiesz dół w słupku od evo jest mocniejszy więc ryzyko fuck up'u jest mniejsze niż w przypadku słupka z Outlandera. Osprzęt też jest inny więc kupując słupek z osprzętem mamy 300+ po programie co w przypadku silnika z Outlandera jest nie realne. |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 07-10-2020, 13:02
|
|
|
Fighter001 napisał/a: | Jak wiesz dół w słupku od evo jest mocniejszy więc ryzyko fuck up'u jest mniejsze niż w przypadku słupka z Outlandera. Osprzęt też jest inny więc kupując słupek z osprzętem mamy 300+ po programie co w przypadku silnika z Outlandera jest nie realne. |
Jedno jest pewne jak powtórzy się 20 razy jakąś informację to w końcu się w nią uwierzy
Na tą chwilę słupki ot1 są używane w evo i nie ma z tym problemu.
Co do reszty różnic są to bzdety które przy grubych modach nie mają znaczenia.
Tak więc dalej twierdzę że kupowanie 2,0 z e7-8 jest dublowaniem silnika który jest pod maską a którego swobodnie można odetkać do zbliżonych parametrów evo a robiąc up na silnik e9 czyli na miveca ubieramy się w bardzo duże koszty.
Dlatego fajną opcja jest autora pomysł strokera gdzie robimy go na galancie 2,4 zyskując całkowicie inną charakterystykę silnika nawet jeżeli nie pójdziemy w pałer. |
|
|
|
 |
|