 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Głośna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
xJameSx
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2018 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-10-2020, 19:40 [EA5A/W 2.5] Głośna praca silnika
|
|
|
Cześć, sprawa wygląda tak, że rok temu wymieniłem tłumiki końcowy i środkowy auto pracowało idealnie, cichutko. Od około miesiąca dwóch problem jest taki że ewidentnie coś się popsuło bo auto chodzi strasznie głośno a najgorzej jest w przedziale obrotów 2200-3200.
Trochę tak jak bym miał dziurawy tłumik, jest takie buczenie, daje po uszach konkretnie.
Dodam, że nie jest tak zawsze, ostatnio chciałem mechanikowi to pokazać to oczywiście zaczął chodzić cicho, kilka dni później problem wrócił i występuje coraz częściej.
Trasa Rzeszów-Zakopane: staram się jechać ekonomicznie ale od czasu do czasu jakiś większy podjazd się znajdzie, dodaje gazu za chwile auto zaczyna buczeć, wyjeżdżam na szczyt, 5 bieg puszczam gaz, kilkadziesiąt sekund z górki buczy, buczy i nagle cisza, lekko wciskam gaz, około 80km/h i jest cichutko, nie daj boże wcisnę mocniej gaz i od razu uszy puchną.
Matko się rozpisałem, ale chciałem to jak najlepiej zobrazować, za każde cenne rady moja dozgonna wdzięczność
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 10-10-2020, 21:30
|
|
|
na początek zatkaj wydech i sprawdź czy tworzy się ciśnienie, czy uciekają spaliny |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11099 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-10-2020, 21:35
|
|
|
Pewnie plecionka zdechła. |
_________________
 |
|
|
|
 |
xJameSx
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2018 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-10-2020, 12:41
|
|
|
MichciuGT, sprawdzone, na zimnym silniku robiło dużo większe ciśnienie niż na ciepłym.
Jutro postaram się lepiej przyglądnąć tej plecionce. |
|
|
|
 |
|
|