Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zerwany gwint świecy O1T
Autor Wiadomość
alwxis12 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020
Posty: 35
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-11-2020, 20:19   Zerwany gwint świecy O1T

Witam, jest to mój pierwszy posta więc chciałbym powitać wszystkich.
2 tygodnie temu nabyłem ww Miśka zdrowego pod względem Zawieszenia oraz czyściutkiego z rdzy jednak na moje szczęście okazało się że poprzedni właściciel miał zbyt dużo pary w łapkach i ukręcił gwint świecy co zaowocowało małym hukiem spod maski :roll: :roll:
Ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakie koszta wiążą się ze ściągnięciem głowicy i naprawą gniazda ?
Większość chciałbym wykonać samodzielnie i z tego co doczytałem będę musiał wymienić rozrząd/olej/płyn chłodzący/UPG/. Razem z tym urwało fajkę i co będę musiał kupić w takim wypadku ?
Pozdrawiam
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 23-11-2020, 21:25   

A jesteś pewien że trzeba zdejmować głowę? Pytam bo nie wiem co się dokładnie wydarzyło i jak to wygląda a są firmy awaryjnie wykręcające świece. Może wystarczy wyjąć resztki świecy i wkręcić nową?

Co do fajki to napisz na którym cylindrze masz ten kłopot bo to ważne. Outlander jak wiesz ma 2 cewki tylko.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
alwxis12 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020
Posty: 35
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-11-2020, 22:00   

Zastanawiam się właśnie. Po ściągnięciu osłony okazało się że gniazdo świecy wyrobione trzeba gwintować po prostu "wydmuchało świecę". 3 cylinder od strony rozrządu i tak zamierzam wymienić oba przewody i świece. Doczytałem że można zrobić samo gwintowanie z osadzeniem tulejki bez ściągania głowicy ale trzeba bardzo dokładnie oczyścić cylinder z opiłków.
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 23-11-2020, 22:32   

Jest to do zrobienia na samochodzie bez demontażu głowicy. Są zestawy do naprawy gwintów.
 
 
alwxis12 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020
Posty: 35
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-11-2020, 22:34   

Znalazłem kilka zestawów tylko jaki rozmiar tulejki mam kupić ? Jest jeden zestaw z 19mm od Geko ale czy mam się sugerować właśnie długością gwintu ?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 24-11-2020, 22:03   

Nadal sugerował bym to oddać w ręce specjalisty. Sam nie gwintuj nic. Po wszystkim trzeba kamerą wejść do środka i wszystko wyłapać.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
alwxis12 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020
Posty: 35
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27-11-2020, 18:35   

Właśnie dziś ogarniętę wszystko, do środka cylindra wprowadziłem rurę fi 10 mm podłączoną do odkurzacza dosć mocnego a wszystkie wióry podczas gwintowania odciągałem, pod koniec psiknąłem czyścikiem do środka poczekałem aż odparuje i jeszcze raz odkurzacz. Tulejka poszła na kropelce kleju hermetyk i wkręciła się bez żadnego problemu, po odczekaniu około 30 min wymianie przewodów i reszty świec (NGK) Próbne odpalenie kilka ruchów przód tył i później jakichś 12km wszystko gra. Jeśli spartaczyłem to pójdzie po kieszeni hahaha.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.