Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z włączeniem tempomatu
Autor Wiadomość
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 14-11-2021, 13:07   Problem z włączeniem tempomatu

Mam problem z włączeniem tempomatu w Outlanderze 3gen 2.4 wersja USA. Naciśnięcie przycisku "cancel" powoduje włączenie lub wyłączenie ikony w zegarach. Naciśnięcie przycisku tempomatu powoduje tylko wyłączenie ikony.

https://youtu.be/195gaNE7IQ0

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 17-11-2021, 10:38   Re: Problem z włączeniem tempomatu

Haiku napisał/a:
Mam problem z włączeniem tempomatu w Outlanderze 3gen 2.4 wersja USA. Naciśnięcie przycisku "cancel" powoduje włączenie lub wyłączenie ikony w zegarach. Naciśnięcie przycisku tempomatu powoduje tylko wyłączenie ikony.

https://youtu.be/195gaNE7IQ0

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem


Ale co Ty chcesz uzyskać?
Pytam, bo na postoju przyciskasz klawisze.

Czy wcześniej działało i przestało?

Ja co prawda mam aktywny tempomat (w Outlanderze) ale zasada działania w większości aut jest podobna: musi być minimalna prędkość (ok. 40 km/h po naszemu), aby tempomat można było włączyć dżojstikiem. Tak miałem w wielu autach: subaru. toyoty, pontiaki, itd - auta od roczników ok 1970 do współczesnych. Nie ma znaczenia, czy tempomat klawiszowy, czy w dźwigni.
W nowszych z ACC jest nieco inaczej - w niektórych można ACC załączyć przy prędkości pieszego, o ile ACC widzi samochód poprzedzający, lub ACC sam zaczyna jechać w korku, o ile samochód poprzedzający też ruszył.
Ale Ciebie to nie dotyczy, bo masz zwykły tempomat.

Klawiszem "zegara" włączasz tempomat, po czym przy prędkości >= 40 km/h (albo podobnej - poszukaj w instrukcji) dżojstikiem w dół "przyklejasz" do tempomatu prędkość, z jaką akurat jedziesz. Krótkim ruchem dżojstika zmieniasz nastawioną prędkość o mały zakres (u mnie 1 km/h), a dłuższym przytrzymaniem (u mnie) przeskakuje co 5 km/h.

Klawisz Cancel (albo pedał hamulca) czasowo dezaktywuje (ale nie wyłącza) tempomat, dżojstik ponownie aktywuje.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 22-11-2021, 14:16   

Temat został wyjaśniony. Wtyczka nie miała dobrego styku.
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.