Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak podnieść +2 cale pajero sport
Autor Wiadomość
Tom2010 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero sport 3.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 17-01-2021, 18:28   Jak podnieść +2 cale pajero sport

Witam interesuje mnie jak POPRAWNIE zrobić lift +2cale w moim Pajero sport 1999 rok
Jak narazie podniosłem tył amortyzatory +sprężyny +2cale
Wydaje mi się że sprężyna krzywo leży i tu mam pytanie Czy jest to spowodowane tym że muszę mieć regulowany drążek panharda?
Tak gdzieś przeczytałem że most ucieka lekko i trzeba mieć regulowany drążek panharda
I pytanie 2.
Jak poprawnie podnieść przód amortyzatory +2 cale i co dalej czy koniecznie trzeba wsadzić drążek skrętny wzmocniony co Nie jest tanie, czymożna podkręcić stare ?
Dzięki i proszę o pomoc
 
 
gimli2 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero Sport V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 30
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-01-2021, 23:51   

4 lata jeżdżę na starych podkręconych drążkach. Auto jest minimum 2 razy w tygodniu w terenie. Nic się nie dzieje.
 
 
Tom2010 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero sport 3.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 15-02-2021, 17:40   

A ile podkręcić te drążki przy sprężyna +2"?
Proszę o info bo jestem zielony w temacie
 
 
gimli2 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero Sport V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 30
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-02-2021, 06:53   

Tam są jak pamiętam dwie śruby. Podkręć tak aby został jeszcze zapas gwintu. Najwyżej zrobisz korektę. Ja robiłem to z kanału. Podnieś najpierw przód auta na lewarku. Przekręć śruby na drążku. Opuść auto. Jak za mało się podniesie to znowu przekręć. Potem zmierz ile gwintu widać i przekręć drugą stronę analogicznie. Roboty na 15 minut.
 
 
Tom2010 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi pajero sport 3.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 23-02-2021, 08:17   

Dzięki kolego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.