Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8DI-D] Problem z gasnięciem silnika po odpaleniu
Autor Wiadomość
sppu@o2.pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi asx 1,8 DI-d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2021
Posty: 1
Skąd: poznań
Wysłany: 04-01-2021, 12:00   [1.8DI-D] Problem z gasnięciem silnika po odpaleniu

Dzisiaj pojawił sie problem z moim ASX 1,8
Podczas jazdy spadła moc ,tak że ledwo ujechałem ok 1km obroty max 1000
myslałem ze to może z braku paliwa bo jechałem na tzw oparach ,własnie po pracy miałem zatankowac bo mam blisko stacje
Po pracy siadłem do auta ładnie odpaliło jednak nie mozna było jechac bo auto po odpaleniu pochodzi klka sekund i gasnie oczywiście paliwa dotankowałem
Po odpaleniu auta i wcisniećiu gazy do oporu obroty max 2000 po chwili gasnie
żadna kontrolka sie nie pali
ktos wspomnial o zatkanym filtrze paliwa :shock: mozliwe?
a dodatkowe pytanie o dobrego mechanika od MITSUBISHI
 
 
adek 
Forumowicz
adek

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 17 Wrz 2019
Posty: 137
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2021, 15:04   

Podstawowa zasada to nie latać autem na rezerwie albo niżej bo jak zassa z dna syf to może być potem problem związany z zapchaniem albo uszkodzeniem pompy :/
 
 
joujoujou 
Forumowicz
łysy i brzydki.


Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 3457
Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 04-01-2021, 15:50   

adek napisał/a:
bo jak zassa z dna syf
Mało prawdopodobne. Pompa zawsze ciągnie paliwo z tego samego miejsca w baku, niezależnie od tego ile jest nalane.

Tyle że jazda "na oparach" może spowodować dwie rzeczy - zapowietrzenie układu, a nawet uszkodzenie pompy - bo to paliwo smaruje pompę i nawet chwilowy jego brak może mieć przykre konsekwencje.
_________________
Pozdr,

jou

Gość, skomentuj niebieską corolkę.

Gość, skomentuj samochodzik na baterie!
 
 
Laknat 
Forumowicz

Auto: ASM MY17
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Lis 2018
Posty: 429
Skąd: Polska
Wysłany: 04-01-2021, 17:13   

Może też zaciągnąć syfy z dna zbiornika i przytkać układ. Zwłaszcza w starszym aucie.
 
 
5darek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 d-id 150kM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 185
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-02-2021, 21:42   

a sam filtr był kiedyś wymieniany? i kkm temu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.