 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Napinacz paszka wieloklinowego - jak tam się dostać ?!? |
Autor |
Wiadomość |
PoVeR
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 03-07-2010, 19:37 Napinacz paszka wieloklinowego - jak tam się dostać ?!?
|
|
|
Mam pewien problem, muszę wymienić pasek wieloklinowy oraz rolkę napinacza w Cari DiD 102KM 2001r. Wszystko jest prawie ok lecz całą zabawę komplikuje komputer, który maxymalnie przeszkadza.
Jak najłatwiej dostać się do napinacza paska aby go zdemontować i wymienić oraz wymienić pasek?
Przecież jakoś musi być to możliwe, przecież rozrząd tez muszą jakoś wymienić |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-07-2010, 19:40
|
|
|
Z kanału, z podnośnika, albo dla bardziej sprawnych, z poziomu ściągniętego koła i odsłoniętego nadkola. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
PoVeR
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 03-07-2010, 19:51
|
|
|
Tak właśnie kombinowałem że kanał jednak jest niezbędny .... dzisiaj podjąłem próbę bez kanału i jest fatalnie, w dodatku oprócz komputera jeszcze te rurki od klimy....
Może ma ktoś jednak jakoś pomysł jak to rozkminić "pod blokiem" ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 03-07-2010, 19:59
|
|
|
Tak jak napisałem wyżej, sciągnąć koło, odsłonic nadkole, albo całkiem je ściągnąć, do wymiany paska wieloklinowego będziesz potrzebował jak dobrze pamietam klucza 16 odgiętego, a do rolki bodaj torx gwiazdkowy 40 lub 45, dodatkowo do wymiany samej rolki napinacza jak dobrze pamietam najlepiej jest manewrowac sobie silnikiem, poprzez podparcie go na lewarku i odkreceniu poduszki od strony rozrzadu, analogicznie jak przy wymianie rozrzadu, najwazniejsza rzecza jest abys torxa do wymiany rolki napinacza mial naprawde dobrego, bo jak oberwiesz zabki/obrobisz leb śruby to narobisz sobie sporych problemow i niepotrzebnego wydatku, może warto pojechac do mechanika i dac gosciowi pare złotych i niech to zrobi od poczatku do konca, a Ty bedziesz mial spokojna glowe i nie zszargane nerwy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-07-2010, 13:59
|
|
|
Osobiście sam naciągałem w swojej Cari dwa paski wielorowkowe, wystarczy odkręcić koło zdjąć nadkole i już dostęp był, do wymiany pasków i ich naciągnięcia.
Pozdrawiam,
Michał |
|
|
|
 |
|
|