Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ralliart 2011 odpowietrzenie ACD, oleje transfer + dyfer
Autor Wiadomość
slaxpopcorn 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2021
Posty: 3
Skąd: KAMIENICA SZLACHECKA
Wysłany: 06-04-2021, 18:50   Ralliart 2011 odpowietrzenie ACD, oleje transfer + dyfer

Witam

Dziś dotarła do mnie pompa ACD po regeneracji, także na dniach zabieram się za montaż i odpowietrzanie. Przekopałem fora, i YT aczkolwiek im więcej czytam tym chyba mniej wiem :D Podejrzewam ze jak w końcu wejdę pod auto to wszystko się rozjaśni, ale chciałbym się mimo wszystko się przygotować.

Niestety nie mam dostępu do MUTa, a wiem że tak było by najprościej. Więc tak z tego co wiem są dwie metody, albo podłączamy pompę i zaworek na krotko, nabijamy ciśnienie, sterujemy zaworem i odkręcamy odpowietrznik i tak do skutku.

Druga metoda, to auto na podnośnik, rozpędzamy do powiedzmy 80km/h, kręcimy kierownica prawo - lewo, luzujemy odpowietrznik i tutaj także do skutku.

Która metoda da lepszy efekt? Może jest jeszcze jakiś sposób?

Jeszcze kilka potań.

1. Rozumiem, że w moim przypadku odpowietrzam tylko transfer? Czy odpowietrznik jest w widocznym miejscu? Mogę mieć jakiś problem z jego zlokalizowaniem? Olej mam taki https://allegro.pl/oferta/motul-multi-atf-olej-przekladniowy-1l-7402798675?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24 może być?

2. Chciałbym przy okazji wymienić oleje w dyfrze i transferze. Czy ten olej https://allegro.pl/oferta/motul-gear-competition-75w140-1l-7365634743?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_&ev_adgr=Chemia+-+P%C5%82yny+eksploatacyjne&gclid=CjwKCAjwjbCDBhAwEiwAiudBy9BZu8_It4b_kPxK5TmjprOkmTod_N4EGLlZ3xjDQp8C7SaQJTBQ0RoCQLQQAvD_BwE mogę zastosować przy wymianie? Polecił mi go człowiek który regenerował pompę.

Ile oleju wchodzi na wymianę do dyfra i w transfer 0,6l?

3. Czy jeszcze jakiś olej się tam gdzieś wymienia? Chodzi o dyfer i transfer. Na coś jeszcze zwrócić uwagę?

z góry dzięki .
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12-04-2021, 20:12   

https://allegro.pl/oferta/motul-gear-300-ls-75w90-1l-api-gl5-8102690513?snapshot=MjAyMC0wOS0wMVQyMDowNjowNy4wNzVaO2J1eWVyOzEzZjQzMTA1MDIxYTYyMzY3ODIyOTc0Mzc5NmY1OGI2NmRhOTgzZTk4OTAzMDc0MGUxZjU2NTRlNzliYzk3MzY%3D

Ja kupiłem taki do dyfra. Z tego co pamiętam to spełniał wymagania zgodne z książka serwisową. Do dyfra wchodzi 0,55L. Do transferu chyba też.

Poza tym co napisałeś jest jeszcze olej skrzyni biegów.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.