Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak trybu 2H
Autor Wiadomość
esylwek 
Nowy Forumowicz

Auto: Shogun (Pajero) 3 LWB 3.2DID
Kraj/Country: UK
Dołączył: 26 Maj 2021
Posty: 6
Skąd: Swindon
  Wysłany: 02-06-2021, 22:20   Brak trybu 2H

Problemu nie umiem rozwiązać gdyż brak mi wiedzy, ale do rzeczy.

Wszystkie napędy działają jedynie problem jest z trybem 2H.

Elektrozawory sprawdzone, profilaktycznie wymienione na nowe.
Przewody podciśnieniowe sprawdzone, siłownik pneumatyczny działa przesuwając trzpień.
Czujnik na trzpieniu sprawdzony, działa On/Off w zależności od pozycji trzpienia.

i tutaj zaczynają się problemy.....

1. Napięcie jest podawane na elektrozawory (jest ono niewiele niższe od napięcia akumulatora, około 0.7V wskazując na spadek jak gdyby na tranzystorze, tyrystorze sterującym). Pomar wykonany w stosunku do masy pojazdu.
2. Mimo podawanego napięcia elektrozawory nie działają.
3. Sprawdziłem przewód masowy do elektrozaworów i nie ma on prawie połączenia z masą (rezystancja kilka MOhm).
4. Podając masę na elektrozawory bez problemu zadziałały.

Pytanie:
Czy sterowanie elektrozaworami jest poprzez masę, przy stale podawanym napięciu dodatnim czy też być może mam gdzieś uszkodzony przewód masowy? Pytanie tym bardziej zasadne gdyż napięcie na elektrozawory jest podawane ciągle, bez względu na to czy ustawiam tryb 2H czy 4H (co wg mnie stanowi sedno problemu)

idąc dalej....

Ustawiając napęd w tryb 2H elektrozawory powinny dostać napięcie, podciśnienie powinno pojawić się na przewodzie żółtym, w tym samym czasie na niebieskim będzie atmosferyczne, trzpień powinien zostać wepchnięty przez siłownik w kierunku do wnętrza mech różnicowego przedniej osi, a czujnik powinien się rozewrzeć, lampki kół przednich zgasnąć. (Jeśli się nie mylę)

Niestety u mnie w trybie 2H lampki kół przednich wciąż migają i po jakimś czasie pojawia się żółta pulsująca centralnego układu rozdzielczego. Gdy ustawię 4H lub inne, wszystko działa normalnie.

Ktoś coś podpowie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.