| 
		zacisk hamulcowy lewy tył kombi 2.0 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 plone  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-12-2019, 09:19   zacisk hamulcowy lewy tył kombi 2.0
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Cześć,
 
 
musze wymienic lub zregenerować zacisk hamulca tylnego lewego, czy ktoś z Was ma u siebie zacisk TRW BHN1027E? Zastanawiam się czy regenerowac ten co mam (a nie wiem czy to oryginal czy zamiennik bo auto mam od kilku miesiecy), czy kupić to TRW. Cenowo wychodzi podobnie. Jakieś sugestie?
 
 
Druga sprawa to czy ktos z Was mial do czynienia z warszawskimi serwisami: Walenda, Serwis Japonskich lub Japan Center?
 
 
Z góry dzieki | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bizi78  		  
		 
         Mitsumaniak Reklamożerca.
  
  
                  Auto: MSS 1.3 family 01r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 824 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21076 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-12-2019, 12:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W czym jest: problem wycieki czy ręczny? | 
             
						
				_________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę     .
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plone  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-12-2019, 18:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bizi78 napisał/a: | 	 		  | W czym jest: problem wycieki czy ręczny? | 	  
 
wyciek plynu | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bizi78  		  
		 
         Mitsumaniak Reklamożerca.
  
  
                  Auto: MSS 1.3 family 01r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 824 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21076 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-12-2019, 20:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A to nie taniej wymienić uszczelnienia, ewentualnie + tłoczek. | 
             
						
				_________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę     .
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 zbychu74  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-12-2019, 20:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               plone,Nie kupuj od razu zacisku.Najpierw diagnoza.Idę o piwo,że zblokowała ci się prowadnica i od strony tłoczka klocek zeszlifowało w kształt klina no i tłoczek nie dociska całym obwodem.Wynikiem tego jest przemieszczenie boczne tłoczka no i tłoczek posikuje płynem.
 
Oczywiście mogę się mylić. | 
             
						
				_________________ zbychu74 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rudi88  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Lancer kombi 1.6+LPG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 262 Skąd: to przypełzło? 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-12-2019, 11:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zacisk wymieniaj jedynie jeśli ma wżery. W innym wypadku uszczelki i ewentualnie tłoczek. To akurat każdy warsztat ci powinien ogarnąć bez problemu. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plone  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-12-2019, 20:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ogarniaja, owszem. ale regeneracja (wymiana uszczelek i tloczka) kosztuje tyle co nowy zacisk tj. ok 300 zl :/ | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 cygan84  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 185 Skąd: Mińsk Mazowiecki 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plone  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-12-2019, 21:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja mam niestety 2 lewe rece do mechaniki i sam tego nie ogarne, a ci ktorzy potrafia to zrobic wolaja takie ceny. trudno, juz zamowilem ten TRW, oby pasowal | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 FredPL  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 211 Skąd: Przemyśl / Rzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-12-2019, 21:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tak z ciekawości, ten TRW to nowy czy "nowy" regenerowany? | 
             
						
				_________________ Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
 
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
 
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plone  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-12-2019, 15:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | FredPL napisał/a: | 	 		  | Tak z ciekawości, ten TRW to nowy czy "nowy" regenerowany? | 	  
 
nowy regenerowany oczywiscie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ozi546  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Lancer VII 1.6 98KM 2003r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 29 Mar 2020 Posty: 60 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-09-2021, 08:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
W moim Lancerze (VII 1.6 98km 2003r) blokują się hamulce z przodu po dłuższej trasie, tarcze są strasznie gorące. Dodatkowo mimo równomiernego naciskania hamulca, samochód hamuje skokowo i trzesie kierownica ( pewnie tarcze wymiany). Po ostygnięciu i krótkiej jezdzie blokowanie hamulców nie występuje. 
 
Jak uważacie, lepiej wymienić od razu zacisk,  czy kupić zestaw naprawczy? Żadnych wycieków nie ma. Prowadnice były czyszcone i smarowane przy wymianie klocków (około 3msc temu). Gumki na prowadnicach nie są uszkodzone i siedzą dobrze. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 krzychu  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-09-2021, 09:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Może przewody są zdegradowane i blokują powrót płynu hamulcowego z zacisku? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ozi546  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Lancer VII 1.6 98KM 2003r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 29 Mar 2020 Posty: 60 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-09-2021, 10:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Może przewody są zdegradowane i blokują powrót płynu hamulcowego z zacisku? | 	  
 
O tym nie pomyślałem, a masz pomysł jak to można sprawdzić? Bo z zewnątrz raczej się nie zobaczy tego, gdyż żadnych wycieków nie ma. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-09-2021, 12:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               najczęstsza przyczyna to woda pod osłoną tłoczka i rdza
 
jak osłona cała można próbować rozruszać tłoczek - wysuwać i chować, obrócić
 
obecnie często można kupić zacisk po regeneracji w cenie niewiele wyższej od samego zestawu naprawczego | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |