 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Z34A 1.3] Jaką cewkę wybrać ? |
Autor |
Wiadomość |
m_przemek
Forumowicz
Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 80 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 14-12-2020, 09:03 [Z34A 1.3] Jaką cewkę wybrać ?
|
|
|
Siemka. Jakiej firmy nową cewkę zapłonową febi bilstein (podobno to tylko firma pakowacz ale nie jestem pewny) czy delphi, czy może inną polecacie ? W grę wchodzi tylko zakup na alledrogo bo potrzebna na cito. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 14-12-2020, 10:38
|
|
|
z tych dwóch to tańszą
no chyba że NGK |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
m_przemek
Forumowicz
Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 80 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 07-01-2021, 10:18
|
|
|
tomusn, Coś mnie podkusiło i podjechałem na szrot i trafiłem używkę za 20zł oryginalna - pochodziła 2 tygodnie i znowu wypadający zapłon. Brrrrr a miałem brać nówkę, wezmę za twoją radą NGK. Ciekawe czy to będzie działać jedna ngk pozostałe 3 oryginalne?
[ Dodano: 25-02-2021, 19:29 ]
-Dałem Colcika na diagnostykę lpg i okazało się że parownik LPG szybciej nagrzewa się od silnika i to było przyczyną generowania błędów wypadania zapłonu - po regulacji wszystko OK brak błędów cewek po 3000 km. |
|
|
|
 |
wiliam77
Nowy Forumowicz
Auto: COLT 1,3 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2021 Posty: 14 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-02-2021, 15:02
|
|
|
U mnie leciały cewki na 3,1 i 2 cylindrze w przeciągu miesiąca, wstawiałem używki więc cenowo nie bolało, przy 2 cylindrze kupiłem nową NTY za 60 PLN, na koniec okazało się, że cewki leciały nie ze starości, tylko na tych cylindrach były podparte zawory wydechowe i cewki się przegrzewały, po naprawie silnika jest ok, cewki używane działają ok, nowa ze sklepu NTY też jest ok. Po sprawdzeniu cewek okazało się, że używki były w lepszym stanie niż moje oryginały z przebiegiem 210k km Nie zawsze opłaca się kupić nowe 160 PLN za 1 szt., bo by padły po 2-3 tygodniach, trzeba szukać przyczyny, jak trzymają parametry, to przyczyna leż gdzie indziej. |
|
|
|
 |
m_przemek
Forumowicz
Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 80 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 26-06-2021, 11:24
|
|
|
Potwierdzę tylko, że jednak problem był w regulacji lpg bo po przejechaniu 20 tyś/km problem z cewkami nie występuje. |
|
|
|
 |
|
|