Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z34A 1.3] Jaką cewkę wybrać ?
Autor Wiadomość
m_przemek 
Forumowicz

Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 14-12-2020, 09:03   [Z34A 1.3] Jaką cewkę wybrać ?

Siemka. Jakiej firmy nową cewkę zapłonową febi bilstein (podobno to tylko firma pakowacz ale nie jestem pewny) czy delphi, czy może inną polecacie ? W grę wchodzi tylko zakup na alledrogo bo potrzebna na cito.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 14-12-2020, 10:38   

z tych dwóch to tańszą
no chyba że NGK
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
m_przemek 
Forumowicz

Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 07-01-2021, 10:18   

tomusn, Coś mnie podkusiło i podjechałem na szrot i trafiłem używkę za 20zł oryginalna - pochodziła 2 tygodnie i znowu wypadający zapłon. Brrrrr a miałem brać nówkę, wezmę za twoją radą NGK. Ciekawe czy to będzie działać jedna ngk pozostałe 3 oryginalne?

[ Dodano: 25-02-2021, 19:29 ]
-Dałem Colcika na diagnostykę lpg i okazało się że parownik LPG szybciej nagrzewa się od silnika i to było przyczyną generowania błędów wypadania zapłonu - po regulacji wszystko OK brak błędów cewek po 3000 km.
 
 
wiliam77 
Nowy Forumowicz

Auto: COLT 1,3 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2021
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-02-2021, 15:02   

U mnie leciały cewki na 3,1 i 2 cylindrze w przeciągu miesiąca, wstawiałem używki więc cenowo nie bolało, przy 2 cylindrze kupiłem nową NTY za 60 PLN, na koniec okazało się, że cewki leciały nie ze starości, tylko na tych cylindrach były podparte zawory wydechowe i cewki się przegrzewały, po naprawie silnika jest ok, cewki używane działają ok, nowa ze sklepu NTY też jest ok. Po sprawdzeniu cewek okazało się, że używki były w lepszym stanie niż moje oryginały z przebiegiem 210k km :) Nie zawsze opłaca się kupić nowe 160 PLN za 1 szt., bo by padły po 2-3 tygodniach, trzeba szukać przyczyny, jak trzymają parametry, to przyczyna leż gdzie indziej.
 
 
m_przemek 
Forumowicz

Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 26-06-2021, 11:24   

Potwierdzę tylko, że jednak problem był w regulacji lpg bo po przejechaniu 20 tyś/km problem z cewkami nie występuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.