Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tyku
10-08-2016, 12:14
Problem z automatyczną skrzynią biegów CVT
Autor Wiadomość
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3268
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 23-02-2009, 13:00   Przekładnia CVT

Dla tych co mają auto z taką przekładnią może to być interesujące . Wprawdzie po angielsku , ale coś tam o działaniu tej skrzyni można sie dowiedzieć .
_________________

 
 
 
mitsugreg 
Forumowicz


Auto: Lancer Inst 1.8 cvt navi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 53
Skąd: legnickie
  Wysłany: 26-10-2009, 18:21   [CY3A 1.8] WYCIEKI Z CVT ?

Ostatnio pod autem zauważyłem 2 plamy. Pierwsza pod silnikiem zakładam, że z powodu klimy. A druga brdziej w kierunku środka auta - po sprawdzeniu płynu wycieku- było to coś bardziej lepkiego. Nie wiem co to jest - zacząłem się zastanawiać czy nie z cvt. Czy ktoś coś zauważył w tym zakresie? :(
 
 
Drone 
Nowy Forumowicz
Agresja: 0

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2012, 14:44   Re: WYCIEKI Z CVT ?

mitsugreg napisał/a:
Ostatnio pod autem zauważyłem 2 plamy. Pierwsza pod silnikiem zakładam, że z powodu klimy. A druga brdziej w kierunku środka auta - po sprawdzeniu płynu wycieku- było to coś bardziej lepkiego. Nie wiem co to jest - zacząłem się zastanawiać czy nie z cvt. Czy ktoś coś zauważył w tym zakresie? :(


Trochę odkopię archiwum ;)

Coś wiesz teraz więcej na temat tej plamy? To było ze skrzyni?
_________________
nadpis
 
 
george2 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2012, 12:26   

W opisie technicznym tej skrzyni jest uwaga,że przy zbyt dużym poziomie oleju może nastąpić wyciek przez otwór wentylacyjny.Może to być błędnie odebrane jako wyciek przez np. uszczelnienia.Po prostu trzeba sprawdzić skąd pociekło.W wersji USA (taka sama skrzynia jak u nas) jest nota techniczna TSB 10-23-005 dla rocznika lancera 2008,2009 związana z komunikatem Slow Down ,Komunikat ten zapala się gdy jest zbyt wysoka temperatura oleju. Jazda z dużą prędkością na długim dystansie z wysoką temperaturą zewnętrzną. Korekta polega na zmniejszeniu ilości oleju o 0.7 litra oraz wymianie miarki oleju na inną Nr.Mitsu 2706A085.Potrzebna jest jeszcze uszczelka korka spustowego Nr. 2705A012. Nie wiem dlaczego w Europie nie zostało to ogłoszone. U mnie zostało wymienione oprogramowanie i sprawdzony olej. Komunikat pojawił przy prędkości 140 temp. 20 C dystans przejechany około 150 km.

Pozdr.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-10-2012, 12:36   

george2 w Polsce nie ma odcinków drogi o długości powyżej 150km gdzie można stale rozwijać prędkości 140km/h? :twisted: Więc postanowiono zmarginalizować ten problem?

W USA po przejażdżce hi way pewnie co drugi CVT trafiał do serwisu.... Do tego w niektórych regionach USA jest sporo cieplej....
 
 
george2 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2012, 13:06   

A2 ostatni odcinek do granicy, A2 Niemcy i tak dalej. Komunikat włączył się np. po 15 minutach jazdy z prędkością 170 (Niemcy brak ograniczeń)
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 12-10-2012, 13:24   

Na siłę odcinek A1 Gdańsk - Toruń ma te 150 km. Tam 140 to nie problem lecieć.
_________________
 
 
Drone 
Nowy Forumowicz
Agresja: 0

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2012, 16:14   

george2 napisał/a:
A2 ostatni odcinek do granicy, A2 Niemcy i tak dalej. Komunikat włączył się np. po 15 minutach jazdy z prędkością 170 (Niemcy brak ograniczeń)


Dzięki za info. Miewam czasem dłuższe wyjazdy i miałbym niezłego pietra jakbym taki komunikat zobaczył.
Rozumiem że krótki postój/wolniejsza jazda i wszystko wraca do normy?
_________________
nadpis
 
 
george2 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 108
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2012, 18:34   

Właśnie jechałem na wakacje, a do celu miałem jeszcze 2000 km.Po włączeniu komunikatu Slow Down zwolniłem do około 110 i po 15 minutach wszystko wróciło do normy. Sprawa może być związana z jakością oleju albo zabrudzeniem chłodnicy oleju. Dwa lata wcześniej po zakupie auta jechałem licznikowo 140, GPS 136, przy temperaturze zewnętrznej ponad 30 C i wszystko było w porządku
 
 
PawełNT 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 CVT Sedan - Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 4
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 28-05-2013, 01:36   [CY3A 1.8] Lancer CVT, delikatne szarpanie

Witam

Jestem tutaj nowy, dlatego krótko się przedstawię.
Nazywam się Paweł i jestem szczęśliwym posiadaczem Lancera 1.8 CVT w wersji Instyle 2008r.

Jeżdżę nim około tygodnia i zaniepokoiły mnie lekkie szarpnięcia po puszczeniu pedału gazu, szczególnie przy małych prędkościach rzędu 20-40 km/h coś tak jak by w manualu bieg redukował podobne odczucie. Pytanie tylko czy przy tych skrzynia takie wrażenia to norma, czy coś niepokojącego. Na wolnych obrotach pracuje równo, przyspiesza też bez zastrzeżeń, olej na miarce w normie.

Jeszcze mocniejsze szarpnięcia są przy zmianie biegów łopatkami ew. dźwignią, ale to chyba normalne, czy też nie powinno się tego czuć?

Auto ma 40tys przebiegu, raczej z pewnych rąk, na stacji diagnostycznej wszystko idealnie, jedynie te szarpnięcia mnie martwią.

Dla Was może to banalne pytania, ale mnie bardzo niepokoją, także proszę o Waszą opinię.

Pozdrawiam

Paweł
 
 
patryczek0909 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 29
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-12-2014, 22:23   problem ze skrzynią automat

Witam dzisiejszego pięknego dnia pojawił się.problem.ze skrzynia nic.wielkiego się.coś.:-) z początku raz.działał raz nie ale.zaskoczył za którymś razem :-) mam problem z tym.ze automat nie.chce puścić z parkingu jest w pozycji parking i po wciśnięciu pedalu stopu odblokowuje.ja i.można włączyć bieg. A teraz nie puszcza ten pstyczek. Trzeba odblokować.ręcznie po przez.wciśnięcie go przez tą dziurkę. Czy ktoś orientuje co może.być i jaki może być koszt tego elektro włącznika czy jak to.się.zwie. Jeśli ktoś wie może jak rozebrać ta pułeczkę na skrzyni ten plastik od ręcznego do drążka zmiany biegów oglądałem.z każdej strony i nie wiem jak to zdjąć. Przepraszam za błędy świętuje z narzeczona jej urodziny :-) z góry dziękuję za pomoc.
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 21-12-2014, 23:02   

Witam
sprawdz bezpieczniki moze byc tez uszkodzony sygnal stopu
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
patryczek0909 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 29
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-12-2014, 08:25   

Sprawdzałem stop działa :-)

[ Dodano: 23-12-2014, 22:13 ]
Już problem rozwiązany kabelek na elektro włączniku się poluzowal, chyba wadliwie był prxylutowany ale już po kłopocie :-) pół godzinki roboty i działa :-)
 
 
marcinek23 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-05-2016, 20:38   Problem z automatyczną skrzynią biegów CVT

Witam,

mam pytanie czy ktoś zetknął się z podobnym problemem:

od jakiegoś czasu raz po raz skrzynia blokuje mi się na P (i tylko na P) tak jak by hamulec nie był wciśnięty i nie pozwala na zmianę biegu. Muszę parokrotnie nadusić i puścić hamulec, żeby w końcu zaskoczyła.
Jak działa normalnie to słuchać, że już przy lekkim naciśnięciu hamulca jest charakterystyczny "klik" i można zmienić przełożenie, jak się zatnie to nie ma tego dźwięku.

Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.

Pozdrawiam,

Lancer 1.8 2008 CVT
 
 
mały55 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer GTS CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 30-05-2016, 20:41   

Witam panowie,podepnę się pod temat ,objaw taki sam jak kolegi,coraz częściej nie moge wybić lewarka z pozycji P,po wciśnięciu hamulca nie słychać kliknięcia,dopiero po dość mocnym pchnięciu lewarka w lewo coś odpuszcza i mogę wrzucić bieg,nie jest tak za każdym razem ale niestety coraz częściej,od czasu do czasu jednak działa prawidłowo tz.wciskam hamulec słychać kliknięcie i jest wszystko ok.szukać przy pedale hamulca ,czy pod lewarkiem?ew.jakieś pomysły,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.