Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co za pijak........ 18l/100km
Autor Wiadomość
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 18:12   Co za pijak........ 18l/100km

To chyba nie normalne zeby mi kliperek 18 litrow gazu po miescie łykal przy średniej,bardziej spokojnej jeżdzie.Generacja druga,zaczal wiecej palic jak zdjalem bum klapke i dla wyregulowania mieszanki wykrecilem o okolo 3 obroty srube od gazu w parowniku.Oczywiste ze po tym zabiegu pali wiecej tylko dlaczego trzeba zaslonic przeplyw powietrza dla spalania ponizej tego ktore teraz mam??
Druga sprawa: czy kumputer od gazu bierze informacje z czujnika temperatury powietrza?
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2007, 20:53   

Zamiast wykręcania śruby parownika trzeba było zmienić nastawy aktuatora w kompie gazowym. Odkręcając parownik zwiększyłeś w nim ciśnienie gazu. Teraz przy niskich obciążeniach silnika, gdy przepływ powietrza przez dolot jest mały mieszanka jest pewnie zdecydowanie bogata.
Co do temperatury to nie słyszałem o kompie gazu II generacji, który by brał pod uwagę temperaturę powietrza. Co najwyżej temperaturę cieczy chłodzącej do przełączania z benzyny na gaz.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-04-2007, 20:56   

mitutoyo napisał/a:
To chyba nie normalne zeby mi kliperek 18 litrow


.... napewno nienormalne, mi mój pali 11-15l LPG zależy od jazdy. Weź też pod uwagę jakie w KRK są kory, a także lubie czasem do 7000 rpm pogonić Misia ze świateł i w takich warunkach granica 15 to MAX :) )
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 00:02   

Jeśli mi powiesz Gondoljerzy jak sie zmienia nastawy aktuatora w komputerze gazowym to chetnie to zrobie,odkrecając śrube myslalem ze to jedyny sposób na utrzymanie pracy silnika na wolnych obrotach ,na ktorych przed kręceniem śrubą gasł.Bede zdecydowanie wdzieczny za zdradzenie sekretu ktory pozwoli mi zaoszczedzic chociaz ze trzy litry gazu na sto kilometrów.Przed zdjeciem bum klapki lykal okolo 13L.Tak swoja droga to do jakich obrotów Ci Adaho dochodzi Kliperek na gazie? Mi przy 7000 przelącza na Pb i odciecie mam przy 8500.
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1547
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-04-2007, 02:19   

Mitutoyo , zrobiłeś ingerencję w pewien układ , zapewne bardziej coś popsułeś niż poprawiłeś , najprostszą sprawą jest podjechanie do gazownika i regulacja lub naprawa :roll:

Pozdrav
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 22-04-2007, 11:09   

A jak zdjąłeś bum klapkę to ten otwór zatkałeś??Bo jak tam jest dziura to bardzo niedobrze - no i filtr powietrza czy nie jest do wymiany można by było sprawdzić.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-04-2007, 13:22   

mitutoyo napisał/a:
Tak swoja droga to do jakich obrotów Ci Adaho dochodzi Kliperek na gazie? Mi przy 7000 przelącza na Pb i odciecie mam przy 8500.


Na gazie nie mam odcinki, mogę kręcić do czasu aż korby bokiem nie wyjdą :) Muszę się pilnować, ale wkręciłem go spokojnie do 8000 :) Na PB mam odcinke przy 7800.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 13:54   

Karwosiu, klapke poprostu usunąłem z pomiedzy filtra powietrza i "trąby słonia" i nic mi po niej nie zostalo,wrócilem do oryginalnego łączenia trąby z filtrem. Filtr powietrza jest nowiuśki.BTW jak podjade do gazowników to tez poprosze zeby mi ten system przelączania przy 7000 z gazu na Pb zlikwidowali.
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2007, 18:19   

Do zmiany nastawów w kompie gazu potrzebny jest komp PC (najlepiej laptop bo wtedy można to robić w czasie jazdy), dedykowane oprogramowanie i kabelek łączący. To odcięcie na gazie na pewno jest też ustawione w kompie gazowym, trzeba je podnieść wyżej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.