 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[I 2.4 MIVEC] Parę pytań na temat Outlandera II 2,4 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
Kam_p
Nowy Forumowicz
Auto: Octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2021 Posty: 7 Skąd: Powiat Tarnogórski
|
Wysłany: 10-06-2021, 12:15 [I 2.4 MIVEC] Parę pytań na temat Outlandera II 2,4 4x4
|
|
|
Witam. To mój pierwszy wpis na forum choć nie ukrywam, że przeglądam je od dłuższego czasu. Noszę się z zamiarem zakupu Outlandera II z silnikiem 2,4 z manualną skrzynią biegów. Szukam od rocznika 2008. Ogólnie chciałem SUVa ale z dostępnych na rynku Outlander chyba jest w tej cenie najsensowniejszy. Tutaj mam pytanie do użytkowników tej wersji silnikowej. Głównie chodzi mi o jazdę na LPG. Część opinii znalazłem, iż te silniki nie nadają się do instalacji gazowej, znów inne opinie są bardzo pozytywne. Mam jeszcze pytanie odnośnie wersji przed i poliftowej mianowicie jakie są różnice. Wiadomo na pierwszy rzut oka zmieniony został przedni grill i reflektory. Do lusterek zostały dodane kierunkowskazy. We wnętrzu zauważyłem, że różnią się trochę zegary i ekranik od komputera pokładowego. Czy są jeszcze jakieś zmiany? Między wersją przed i poliftową cenowo wychodzi około 8000-10000 zł różnicy. Czy wersja poliftowa ma jeszcze jakieś „udoskonalenia” techniczne? Większość z egzemplarzy dostępnych w ofertach ma przebiegi powyżej 200 tys. Czy warto się pchać w samochód, który wskazuje przebieg na powyżej 270 i więcej tysięcy? Mam zamiar pojeździć parę dobrych lat i szukam odpowiedniego rozwiązania. I jak to jest z tym regulowaniem zaworów w tej jednostce? Robi się to raz na 100 tys. kilometrów i spokój? Aha i ile wynosi powierzchnia bagażnika z rozłożonymi siedzeniami? Na jednym z portali motoryzacyjnych znalazłem, że wynosi 882 l. Na co konkretnie zwrócić uwagę w tym konkretnym modelu? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. |
_________________ Kiedyś coś tu wpiszemy... |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 11-06-2021, 09:34
|
|
|
napedu sie nie boj jesli jest zmieniany olej w dyfrze ,skrzyni i przekladni (inne oleje tam sie wlewa)
u mnie zmieniam co 100tys km i wszystko pracuje bez zarzutu
co do silnika sie nie wypowiadam bo nie znam, ja mam DID |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Kam_p
Nowy Forumowicz
Auto: Octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2021 Posty: 7 Skąd: Powiat Tarnogórski
|
Wysłany: 11-06-2021, 10:43
|
|
|
kajos napisał/a: | napedu sie nie boj jesli jest zmieniany olej w dyfrze ,skrzyni i przekladni (inne oleje tam sie wlewa) |
dziękuję za odpowiedź. W domowych warunkach jest możliwość wymiany tych olejów? |
_________________ Kiedyś coś tu wpiszemy... |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 11-06-2021, 17:36
|
|
|
Niedawno kupiłem 2,4 z gaziutkiem, właśnie z przebiegiem 240 tys. km, 2010 rok.
Ogólnie nie zmęczona sztuka, ale to na pewno zależy od tego jak dbał poprzedni właściciel.
Co do tego silnika i LPG - tak, regulację trzeba wykonywać, a przy takim przebiegu zapewne można też spodziewać się jakieść roboty przy głowicy. U mnie luzy sprawdziłem - za małe, na jednym cylindrze ssące chyba podparte, więc może będzie jakaś robota na gnieździe, czyli zrzucenie głowicy.
I mimo źe silnik wydaje się, ze działa dobrze, to pamiętaj, że tego tematu nie można zaniedbać, zwłaszcza przy LPG.
Cytat: | Czy warto się pchać w samochód, który wskazuje przebieg na powyżej 270 i więcej tysięcy? I jak to jest z tym regulowaniem zaworów w tej jednostce? Robi się to raz na 100 tys. kilometrów i spokój? |
Kontrolę luzu powinienieś robić częściej gdy jeździsz na gazie, np. 30-40 tys. km. To nie jest skomplikowane, zrobisz sam.
Wymianę szklanek jeśl zlecisz wymianę, to sądzę że na te 100 tys. wystarczy. Sam się o tym przekonam w najbliższych latach jazdy
Czy warto kupić z dużym przebiegiem? Wszystko zależy od:
- stanu samochodu
- stanu silnika
- ceny za jaką kupisz
Pamiętaj, też że przebiegi na polskim rynku różnie odzwierciedlają rzeczywisty stan.
Wolę sztukę z realnym, lekko za dużym przebiegiem, niż niewiadomo o ile cofniętą - wtedy nie wiesz nic...
Co do liftu, nie potrafię się wypowiedzieć zbytnio. Poza tym co wymieniłeś, chyba jeszcze czym innym pokryta jest deska w środku pojazdu. W przedlifcie takie gumkowate tworzywo, w polifcie widziałem tam jakieś obszycia... ale lepiej niech ktoś się wypowie, kto zna temat lepiej... |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
Kam_p
Nowy Forumowicz
Auto: Octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2021 Posty: 7 Skąd: Powiat Tarnogórski
|
Wysłany: 11-06-2021, 21:00
|
|
|
Tomasz87 napisał/a: | Niedawno kupiłem 2,4 z gaziutkiem, właśnie z przebiegiem 240 tys. km, 2010 rok. |
o właśnie o taką opinię mi chodziło Tomasz87 napisał/a: | Kontrolę luzu powinienieś robić częściej gdy jeździsz na gazie, np. 30-40 tys. km. |
jeśli zlecałbym taką czynność mechanikowi jaki jest jej koszt?
Tomasz87 napisał/a: | Wolę sztukę z realnym, lekko za dużym przebiegiem, niż niewiadomo o ile cofniętą - wtedy nie wiesz nic... |
z tym się zgadzam w 100 %
Tomasz87 napisał/a: | Co do liftu |
czyli jak nie ma parcia to nie potrzeba szukać wersji poliftowej tylko przed w lepszym stanie.
Jeszcze takie pytanie natury technicznej. Jakie są główne bolączki, słabe punkty tego modelu? Jak cenowo wychodzą części eksploatacyjne? Aktualnie jeżdżę Octavia I kombi 2.0 w gazie. Samochód bardzo ekonomiczny. Wcześniej miałem też coś z grupy VAG a mianowicie Golfa III również z gaziwem. Wiem, że części nie będą tak tanie jak do golfa przykładowo kiedyś wymieniałem łożysko w tylnym bębnie i zamiennik dobrej jakości kosztował 15 zł. Jak jest z trwałością elementów eksploatacyjnych? Z tyłu są tarcze czy tzw. tarczo-bębny? Możesz odnieść się do pojemności bagażnika czy faktycznie wynosi ponad 800 litrów? |
_________________ Kiedyś coś tu wpiszemy... |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 12-06-2021, 16:55
|
|
|
Kam_p napisał/a: |
Jeszcze takie pytanie natury technicznej. Jakie są główne bolączki, słabe punkty tego modelu? |
Jeszcze nie wiem dużo, koledzy pewnie wypowiedzą się bardziej obszernie.
U mnie widze trochę nalotu na pod samochodem, tak od tylnej osi w stronę bagażnika.
Od tylnej osi do przodu bardzo ładnie, no poza sankami, które lubią sobie widze podgnić.
Na sanki chyba skapują skropliny z klimy albo odprowadzono wodę z podszybia, bo tak pięknie gnije. U mnie jeszcze wygląda w miarę. Za kilka latek wymiana.
Kam_p napisał/a: |
Jak cenowo wychodzą części eksploatacyjne? Aktualnie jeżdżę Octavia I kombi 2.0 w gazie. Samochód bardzo ekonomiczny. Wcześniej miałem też coś z grupy VAG a mianowicie Golfa III również z gaziwem. Wiem, że części nie będą tak tanie jak do golfa przykładowo kiedyś wymieniałem łożysko w tylnym bębnie i zamiennik dobrej jakości kosztował 15 zł. Jak jest z trwałością elementów eksploatacyjnych? Z tyłu są tarcze czy tzw. tarczo-bębny? Możesz odnieść się do pojemności bagażnika czy faktycznie wynosi ponad 800 litrów? |
Sorry, za całym szacunkiem, ale i do Golfiny raczej dobrej jakości za 15zł nie wsadziłeś.
Po niemieckich wozidłach, będziesz musiał przestawić się na części dziwnie brzmiących japońskich firm, które produkują dobre zamienniki.
Uwierz mi, że większość części pierwszego montażu lub zamienników jakości zgodnej z pierwszym montażem, jest na prawdę dużej trwałości... Nie musisz kupować wszystkiego najdroższego, ale nie mozesz oszczędzać i montować chińskich części.
Przykład:
piasta tył na łożysku SKF - 450zł; chińczyk - ok. 200zł
hamulce tarcze + klocki tył TRW - 350zł/kpl
hamulce tarcze + klocki PRZÓD + TYŁ ZIMMERMANN - 850zł/kpl; BREMBO - 750zł
sworzeń wahacza przód firmy 555 - 90 - 100zł; CTR -70zł (oszczędność nie warta jakości)
kpl rozrządu - 950 - 1050zł
sprzęgło kpl LUK - 650zł; Valeo z łożyskiem AISINa - 1200zł
popychacze hydrauliczne - 65zł/szt. - może dojść do wymiany nawet 16szt.
No tak tanio jak miałeś w golfinie nie będzie.
Prześledz siebie alledrogo, zastanów się czy masz na to kasę.
Do ceny w miare nie zmęczonej jednostki dolicz 5 - 7 tys. zł. na ewentualne roboty.
Moze nie będziesz musiał wydać aż tyle, ale to realna kasa, gdy będziesz chciał doprowadzić wóz do stanu bardzo dobrego. Ten odwdzięczy Ci się wtedy latami bezawaryjnej współpracy z Tobą
Uważam że z cenami części kosmosu i tak nie ma, no ale jak wydajesz 30k PLN na dziesięcioletnie i więcej auto, no to po piersze jakieś zużycie tych części już wystąpiło, a po drugie sama cena pojazdu mówi coś o cenach części do niego...
A... pytasz o ekonomię jazdy.
12,0l LPG w mieszanym cykl
15,0l LPG autostrada przy prędkości średnio 160km/h
I bagażnik, pytasz.
Tak, jest ogromny. Nie potrafię tego obmierzyć, ale katalogi mówią 880l z rozłożonymi siedzeniami; 1650l chyba ze złożonymi.
Obczaj na forum kolegów, którzy mają w bagażniku skonstuowane łóżko, uprawiają karawaning i śpią w nim, jednocześnie wożąc masę klamotów... |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
Ostatnio zmieniony przez Tomasz87 09-07-2021, 12:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kam_p
Nowy Forumowicz
Auto: Octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2021 Posty: 7 Skąd: Powiat Tarnogórski
|
Wysłany: 13-06-2021, 11:42
|
|
|
Tomasz87 napisał/a: | Sorry, za całym szacunkiem, ale i do Golfiny raczej dobrej jakości za 15zł nie wsadziłeś. |
fakt za 15 zł był jakiś no-name a za 25 zł kupiłem markową i jeździłem tak kilka lat aż do sprzedaży. Tomasz87 napisał/a: | hamulce tarcze + klocki PRZÓD + TYŁ ZIMMERMANN - 850zł/kpl; BREMBO - 750zł |
za oryginalne części troszeczkę drożej jak do Skody ale nie wiele Tomasz87 napisał/a: | Prześledz siebie alledrogo, zastanów się czy masz na to kasę. |
oglądam co jakiś czas różne portale jestem w miarę na bieżąco jeśli chodzi o ceny Tomasz87 napisał/a: | I bagażnik, pytasz.
Tak, jest ogromny. Nie potrafię tego obmierzyć, ale katalogi mówią 880l z rozłożonymi siedzeniami; 1650l chyba ze złożonymi.
Obczaj na forum kolegów, którzy mają w bagażniku skonstuowane łóżko, uprawiają karawaning i śpią w nim, jednocześnie wożąc masę klamotów... |
Wiem oglądałem w tej klasie chyba nie ma sobie równych inne ravki i qaszkaje mogą się schować. Dzięki za obszerne odpowiedzi i pozdrawiam.
[ Dodano: 24-06-2021, 21:52 ]
Ktoś może się wypowiedzieć na temat silników diesla? Bardzo ciężko jest znaleźć z silnikiem 2,4 w manualu w dobrym stanie. Dziś oglądałem w komisie niedaleko mojej miejscowości właśnie z silnikiem 2,2 i był całkiem, całkiem. Jak będzie na stronie komisu to go podepnę żeby inni ocenili.
[ Dodano: 26-06-2021, 13:17 ]
https://www.olx.pl/d/ofer...D5-IDKnxbP.html
Ktoś może zerknąć okiem czy godny uwagi? |
_________________ Kiedyś coś tu wpiszemy... |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 06-07-2021, 03:30
|
|
|
Diesele?
Panuje ogólna opinia o obu silnikach w OII, że są niezbyt udane.
Jeden to konstrukcja Mitsu, druga chyba VW...
Nie masz wrażenia, że pchanie się dzisiaj w disesela jest trochę nie po drodze z wszelkimi trendami, tym co dzieje się w motoryzacji, ekologią stosowaną/forsowaną na świecie... W Polsce jesteśmy z tym lekko w tyle, ale i nas dopadnie.
Chyba, że szukasz pojazdu na 2-3 lata...
ogłoszenie nieaktualne... kupiłeś?
Bo jeśli nie, to bądź cierpliwy... w końcu trafi Ci się i w miarę utrzymana "benzynka"...
Rocznik, w który celujesz i tak będzie wymagał kilku tysięcy wkładu - czy to diesel, czy to benzyniak. |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
Kam_p
Nowy Forumowicz
Auto: Octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2021 Posty: 7 Skąd: Powiat Tarnogórski
|
Wysłany: 07-07-2021, 21:40
|
|
|
Tomasz87 napisał/a: | Diesele?
Panuje ogólna opinia o obu silnikach w OII, że są niezbyt udane.
Jeden to konstrukcja Mitsu, druga chyba VW...
Tomasz87 napisał/a: | Nie masz wrażenia, że pchanie się dzisiaj w disesela jest trochę nie po drodze z wszelkimi trendami | Nie masz wrażenia, że pchanie się dzisiaj w disesela jest trochę nie po drodze z wszelkimi trendami, tym co dzieje się w motoryzacji, ekologią stosowaną/forsowaną na świecie... W Polsce jesteśmy z tym lekko w tyle, ale i nas dopadnie.
Chyba, że szukasz pojazdu na 2-3 lata...
tak wiem czytałem zresztą cena mówi sama za siebie jak jest różnica 10 tysięcy między takim dieselem a benzynką. Diesel jest fajny jak jest nowy pojeździć pięć lat i sprzedać.
ogłoszenie nieaktualne... kupiłeś?
Bo jeśli nie, to bądź cierpliwy... w końcu trafi Ci się i w miarę utrzymana "benzynka"...
Rocznik, w który celujesz i tak będzie wymagał kilku tysięcy wkładu - czy to diesel, czy to benzyniak. |
Nie, nie kupiłem. Krótko stał, ładnie się prezentował. Wiem, że w tym komisie gość kupuje rozbite i naprawia zresztą było widać ten idealny lakier na przednim zderzaku i kiepskie spasowanie elementów.
[ Dodano: 07-07-2021, 21:45 ]
Tomasz87 napisał/a: | Diesele?
Chyba, że szukasz pojazdu na 2-3 lata...
|
szukam porządnego egzemplarza żeby jeździć dłużej jak 5 lat. Outlander sprawia wrażenie solidnego wozidła a jego zalety typu wielki bagażnik i przestrzeń dla rodziny jaką posiada jak najbardziej na plus
[ Dodano: 08-07-2021, 21:02 ]
Tomasz87 napisał/a: |
Rocznik, w który celujesz i tak będzie wymagał kilku tysięcy wkładu - czy to diesel, czy to benzyniak. |
Co będzie tyle kosztowało? Tutaj wcześniej rozmawialiśmy o częściach zamiennych i jeśli chodzi o jakieś elementy zawieszenia czy hamulce to tragedii nie ma. Można się zamknąć w 1000 zł z kompletem hamulców klocki tarcze przód i tył. Wiadomo na dzień dobry wymiana lub sprawdzenie płynów eksploatacyjnych, rozrząd, regulacja zaworów? Coś jeszcze? |
_________________ Kiedyś coś tu wpiszemy... |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 09-07-2021, 12:08
|
|
|
Kam_p napisał/a: |
Tomasz87 napisał/a: |
Rocznik, w który celujesz i tak będzie wymagał kilku tysięcy wkładu - czy to diesel, czy to benzyniak. |
Co będzie tyle kosztowało? Tutaj wcześniej rozmawialiśmy o częściach zamiennych i jeśli chodzi o jakieś elementy zawieszenia czy hamulce to tragedii nie ma. Można się zamknąć w 1000 zł z kompletem hamulców klocki tarcze przód i tył. Wiadomo na dzień dobry wymiana lub sprawdzenie płynów eksploatacyjnych, rozrząd, regulacja zaworów? Coś jeszcze? |
Gdy zaczynaliśmy rozmowę, wspominałem że mam do zrobienia przy tym przebiegu luzy zaworowe, głowicę... możesz trafić właśnie na taki przypadek. Poczytaj moją rozmowę z kolegą efenixw: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=113322 , dowiesz się jakie mogą być inne niż eksploatacyjne koszty |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
Kam_p
Nowy Forumowicz
Auto: Octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2021 Posty: 7 Skąd: Powiat Tarnogórski
|
Wysłany: 09-07-2021, 21:43
|
|
|
Tomasz87 napisał/a: | Gdy zaczynaliśmy rozmowę, wspominałem że mam do zrobienia przy tym przebiegu luzy zaworowe, głowicę... możesz trafić właśnie na taki przypadek. Poczytaj moją rozmowę z kolegą efenixw: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=113322 , dowiesz się jakie mogą być inne niż eksploatacyjne koszty |
faktycznie te szklanki generują duże koszty o tym nie pomyślałem. |
_________________ Kiedyś coś tu wpiszemy... |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 439 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 31-07-2021, 21:28
|
|
|
Mam 2.4 PB, 2010, fl, posiadam go od maja 2018 roku, kupiony z przebiegiem ~135 tys. km; obecnie ma ok. 178 tys km.
Luzy zaworowe są w normie (sprawdzałem z ciekawości niż z potrzeby).
Do tej pory w aucie robiłem:
- uszczelka pod głowicą, przegniła w jednym miejscu od frontu silnika
- tarcze przód + klocki
- 4x amortyzator (pociekł mi w tym roku jeden, ale wymieniłem komplet - jedno rozbieranie auta)
-sprężyny (moja zachcianka), łożyska mcphersona, regeneracja ławy tył, wszystkie el. gumowe, tuleje itp, regeneracja wahaczy
- oleje w skrzyni, dyfrach zmienione po zakupie - profilaktycznie
- wymiana silniczka od sterowania nawiewem, a na dniach będę wymieniał klapy sterowania nawiewem, bo stare się blokują i wieje mi albo tylko na szybę, albo wszędzie na raz bez możliwości sterowania
Miałem wcześniej 2.0 DiD 2008, w prawie takim samym wyposażeniu i kolorze wnętrza.
Różnice jakie między nimi wyłapałem
- licznik (czerwono żółty - 2008, kolorowy 2010+)
- górna część boczków obszyta skórą w roczniku 2010, w 2008 jednokolorowy plastik
- w 2008 w bagażniku były uchwyty po bokach w górnej części boczków, w 2010 tego nie ma (oszczędności)
- w 2008 pod tylnymi siedzeniami lampki, które świeciły gdy fotel był złożony a bagażnik otwarty, w 2010 tego nie ma (oszczędności)
- w 2008 jeżeli z xenonem to D2R, w 2010 jest D2S
- w 2010 nad uchwytem klapy bagażnika jest taka chromowana listwa, w 2008 tego nie ma, przez to na tylnej klapie w 2010 jest mneijszy znaczek, a w 2008 większy
- 2008 kierunkowskazy boczne w błotnikach, 2010 w lusterkach
- w 2010 w daszkach przeciwsłonecznych podświetlenie fabryczne, w 2008 u mnie tego nie było
- inaczej wyglądające pokrętła od sterowania klimą (system ogrzewania / chłodzenia wnętrza w obu tak samo poryty jak dla mnie) |
|
|
|
 |
Kam_p
Nowy Forumowicz
Auto: Octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2021 Posty: 7 Skąd: Powiat Tarnogórski
|
Wysłany: 01-08-2021, 10:57
|
|
|
m4rud3r napisał/a: | Do tej pory w aucie robiłem:
- uszczelka pod głowicą, przegniła w jednym miejscu od frontu silnika
- tarcze przód + klocki
- 4x amortyzator (pociekł mi w tym roku jeden, ale wymieniłem komplet - jedno rozbieranie auta)
-sprężyny (moja zachcianka), łożyska mcphersona, regeneracja ławy tył, wszystkie el. gumowe, tuleje itp, regeneracja wahaczy
- oleje w skrzyni, dyfrach zmienione po zakupie - profilaktycznie
- wymiana silniczka od sterowania nawiewem, a na dniach będę wymieniał klapy sterowania nawiewem, bo stare się blokują i wieje mi albo tylko na szybę, albo wszędzie na raz bez możliwości sterowania |
Bardzo dużo wymieniłeś. Jak to Cię wyszło cenowo? Jeśli chodzi o różnice między wersją 2008 a 2010 to faktycznie gdybyś nie miał porównania to wydawałoby się, że nie ma ich tak wiele a tu tyle szczegółów. |
_________________ Kiedyś coś tu wpiszemy... |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 439 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 01-08-2021, 11:22
|
|
|
Uszczelke wymieniłem - bo taki wyszedł mus. spaliny szły w układ chłodzenia, sól przeżarła czy coś (auto znad morza).
Za zawieszenie całe i hamulce przód - coś koło 2400 , ale trzeba pamiętać że sprężyny były wymieniane z powodu zachcianki (więc 600 zł trzeba odliczyć), malowanie ławy i wahaczy bo jak już miałem na wierzchu to szkoda było nie zrobić
Więc myślę że to nie jest wcale aż tak dużo jak mogło by się wydawać. |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 01-08-2021, 12:26
|
|
|
m4rud3r napisał/a: | kupiony z przebiegiem ~135 tys. km; obecnie ma ok. 178 tys km.
Luzy zaworowe są w normie (sprawdzałem z ciekawości niż z potrzeby).
|
sam sprawdzałeś, własnymi rączkami?
bo częstą praktyką warsztów jest skasowanie za odpowiedź "luzy są w normie", bez zdjęcia pokrywy... |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
|
|