Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Wymiana popychaczy zaworów.
Autor Wiadomość
MintajPro 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ4A Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 2
Skąd: Sieradz
  Wysłany: 10-09-2021, 13:40   [EA5A/W 2.5] Wymiana popychaczy zaworów.

Witam,
jak w temacie chciałbym uzyskać informacje jakiej marki popychacze wybrać. Jest tego sporo, a nie chcę wkładać byle czego lub przepłacać jeśli to nie konieczne. Mam zamiar wymienić wszystkie 24 więc całościowy koszt i tak będzie spory. Liczę na waszą opinię lub lepiej doświadczenie :mrgreen: . Dodaje również link w z screenami znanego portalu z częściami samochodowymi dla lepszego wglądu w ceny takowych dla zainteresowanych.
https://photos.app.goo.gl/ViMFXAdBjsEsDCyz8
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-09-2021, 14:16   

Najlepiej chyba wybrać ajusę. Ina przesadnie droga, a pewnie w pudełku coś podobnego do ajusy. Na początek wyjmij wszystkie popychacze, obejrzyj, sprawdź czy się jakiś nie rozpadł na części, czy nie są miękkie. Muszą być całkowicie twarde, nie da się ich nacisnąć palcami. Umyj dokładnie wałki pośrednie oraz dźwigienki i przedmuchaj sprężonym powietrzem. Na jakim oleju jeździsz?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-09-2021, 14:16   

Ja bym tylko te uszkodzone wymieniał. Tak zrobiłem 2 szt maiłem jak u ciebie i to z tylnej głowicy i już 10 lat jeżdżę
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.