Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Luz zaworowy w Mitsu Outlander II 2.4 Mivec CVT
Autor Wiadomość
grzybus82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Lublin
  Wysłany: 07-03-2014, 22:00   Luz zaworowy w Mitsu Outlander II 2.4 Mivec CVT

Witam koledzy mam pytanka do Was/
Mój samochód jeździ na instalaji gazowej STAG4,jest dobrze założony oraz dobrze skalibrowany-zakładany w polecanym zakładzie jest na bank ok!Przejechał na nim 40tyś km.

Spalanie przecietne w mieście LPG 16.5l a w trasie 12-13l.
1.Jaki jest nominalny luz zaworowy na ssącym i wydechowym?

Pomożecie?
Ostatnio zmieniony przez grzybus82 20-03-2014, 14:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 08-03-2014, 10:12   

Silnik 1.8 (4B10) w Lancerach jest z tej samo rodziny co Twój 2.4 (4B12).
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37991
Poczytaj w technicznym Lancera.
Było tam już podparcie z wymianą głowicy, sporo o regulacji luzów, o tym skąd wziąć taniej szklanki (Dodge Caliber itp.), jak często należy robić sprawdzenie i regulację na LPG w tych silnikach.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
grzybus82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-03-2014, 19:38   

dziękuję b.serdecznie!Podrawiam!
 
 
grzybus82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Lublin
  Wysłany: 18-03-2014, 08:56   Luz zaworowy- Outlander II 2.4 Mivec CVT

Panowie orientujecie się jaki powinien być luz zaworowy w silniku 2.4 Mivec?

[ Dodano: 18-03-2014, 13:46 ]
grzybus82 napisał/a:
Panowie orientujecie się jaki powinien być luz zaworowy w silniku 2.4 Mivec?


Dla potomnych..

Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10

Wyczerpałem.
Pozdrawiam.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-03-2014, 14:32   

grzybus82 napisał/a:
Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10

Tylko regulowane na gorącym :!:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
grzybus82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-03-2014, 18:58   

milo napisał/a:
grzybus82 napisał/a:
Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10

Tylko regulowane na gorącym :!:

Skad ta pewnosc,jeszcze do tej pory sie nie spotkalem z taka teza.Wszystkie samochody ktors mialem byly regulowane na zimno co jest logiczne ze wszystko puszcza i realnie mozna spraedzic luz..
Pisze z tel. wiec sorki ze nie ma PL znakow.
Samochod postawilem dzisiaj do polecanego przez kolege mitsumaniaka fachofca w celu wlasnie spr na zimnym jakie ma luzy..
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21000
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-03-2014, 20:26   

Na jakiejś ruskiej stronce podawali, że w 4B1X 0,30 i 0,20 +-0,03 na zimnym silniku.
Niestety nie mogę zlokalizować tej stronki z manualem :? .
Postaram się poszukać jakiegoś screena bo pamiętam, że robiłem.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
grzybus82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-03-2014, 21:23   

Bizi78 napisał/a:
Na jakiejś ruskiej stronce podawali, że w 4B1X 0,30 i 0,20 +-0,03 na zimnym silniku.
Niestety nie mogę zlokalizować tej stronki z manualem :? .
Postaram się poszukać jakiegoś screena bo pamiętam, że robiłem.

O wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo,znajdz kolego prosze tego screna.
Te parametry ktore przedstawiles sa zgodne z baza danych programu nalezacego wlasnie do tego fachofca ktoremu powierzylem auto..o
Czyli w ASO jedno a u fachofca drugi i to bardziej realne..
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21000
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-03-2014, 21:31   

Ok, chyba znalazłem :D :

Kurczę nie wiem czy będzie coś widać :? .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
grzybus82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-03-2014, 21:41   

Bizi78 napisał/a:
Ok, chyba znalazłem :D :
Obrazek
Kurczę nie wiem czy będzie coś widać :? .

Nic nie widac czemu?
Ok widac.
Ostatnio zmieniony przez grzybus82 18-03-2014, 21:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21000
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-03-2014, 21:42   

Zobacz teraz, bo zmieniłem hosting :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
grzybus82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-03-2014, 21:47   

Dziekuje Ci bardzo!uswiadomiles, potwierdziles i pomogles, jutro napisze tu jakie luzy zaworowe ma Mitsu..
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21000
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-03-2014, 21:50   

Spoko :D .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
SZCZAW 
Forumowicz

Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 141
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-11-2014, 18:58   

I jak wyszła regulacje zaworów Grzybus82 , napisz gdzie robiłeś(salon ,prywatnie) ,czy jesteś zadowolony ,jak silnik wygląda po użytkowaniu na gazie ( też mam wstawiony stag w takim samym modelu miśka) i jaki koszt regulacji ,ewentualnie części które wymieniłeś jeśli musiałeś. napisz na co zwrócić uwagę ,czy w swojej instalacji stag masz też podpięty lubryfikator.
_________________
szczaw
 
 
grzybus82 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-11-2014, 21:43   

SZCZAW napisał/a:
I jak wyszła regulacje zaworów Grzybus82 , napisz gdzie robiłeś(salon ,prywatnie) ,czy jesteś zadowolony ,jak silnik wygląda po użytkowaniu na gazie ( też mam wstawiony stag w takim samym modelu miśka) i jaki koszt regulacji ,ewentualnie części które wymieniłeś jeśli musiałeś. napisz na co zwrócić uwagę ,czy w swojej instalacji stag masz też podpięty lubryfikator.


Cześć.Regulacja wyszła pozytywnie i kosztownie. Szklanki wymieniałem w zakładzie prywatnym polecanym przez innego użytkownika z tego forum (on również regulował zaworki w swoim lancerze). Jeśli chodzi o części to jak wspominałem wyżej - wymieniłem 16 szklanek na oryginalne z serwisu Mitsu (koszt 62zł/szklanka). Bolało, ale wolałem to zrobić na tip top. Sam stał u mechanika 1 dzień roboczy. Jestem w pełni zadowolony, mitsu pali mniej i do tego łatwiej przyspiesza. Po całej operacji pojeździełem z 500 km na samej benzynie co by się tam wszystko ułożyło. W między czasie zaliczyłem polecanego gazownika który dokładnie zweryfikował mi mapę gazu - teraz jest super. Od tamtego czasu stuknęło 7tys.km i żadnych niepokojących znaków nie ma.Po przejechaniu kolejnych 5tys.pojadę na weryfikację.
Instalacja jest bez lubryfikatora.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.