Luz zaworowy w Mitsu Outlander II 2.4 Mivec CVT |
Autor |
Wiadomość |
grzybus82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-03-2014, 22:00 Luz zaworowy w Mitsu Outlander II 2.4 Mivec CVT
|
|
|
Witam koledzy mam pytanka do Was/
Mój samochód jeździ na instalaji gazowej STAG4,jest dobrze założony oraz dobrze skalibrowany-zakładany w polecanym zakładzie jest na bank ok!Przejechał na nim 40tyś km.
Spalanie przecietne w mieście LPG 16.5l a w trasie 12-13l.
1.Jaki jest nominalny luz zaworowy na ssącym i wydechowym?
Pomożecie? |
Ostatnio zmieniony przez grzybus82 20-03-2014, 14:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 08-03-2014, 10:12
|
|
|
Silnik 1.8 (4B10) w Lancerach jest z tej samo rodziny co Twój 2.4 (4B12).
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37991
Poczytaj w technicznym Lancera.
Było tam już podparcie z wymianą głowicy, sporo o regulacji luzów, o tym skąd wziąć taniej szklanki (Dodge Caliber itp.), jak często należy robić sprawdzenie i regulację na LPG w tych silnikach. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
grzybus82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-03-2014, 19:38
|
|
|
dziękuję b.serdecznie!Podrawiam! |
|
|
|
 |
grzybus82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2014, 08:56 Luz zaworowy- Outlander II 2.4 Mivec CVT
|
|
|
Panowie orientujecie się jaki powinien być luz zaworowy w silniku 2.4 Mivec?
[ Dodano: 18-03-2014, 13:46 ]
grzybus82 napisał/a: | Panowie orientujecie się jaki powinien być luz zaworowy w silniku 2.4 Mivec? |
Dla potomnych..
Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10
Wyczerpałem.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 18-03-2014, 14:32
|
|
|
grzybus82 napisał/a: | Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10 |
Tylko regulowane na gorącym |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
grzybus82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2014, 18:58
|
|
|
milo napisał/a: | grzybus82 napisał/a: | Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10 |
Tylko regulowane na gorącym |
Skad ta pewnosc,jeszcze do tej pory sie nie spotkalem z taka teza.Wszystkie samochody ktors mialem byly regulowane na zimno co jest logiczne ze wszystko puszcza i realnie mozna spraedzic luz..
Pisze z tel. wiec sorki ze nie ma PL znakow.
Samochod postawilem dzisiaj do polecanego przez kolege mitsumaniaka fachofca w celu wlasnie spr na zimnym jakie ma luzy.. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-03-2014, 20:26
|
|
|
Na jakiejś ruskiej stronce podawali, że w 4B1X 0,30 i 0,20 +-0,03 na zimnym silniku.
Niestety nie mogę zlokalizować tej stronki z manualem .
Postaram się poszukać jakiegoś screena bo pamiętam, że robiłem. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
grzybus82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2014, 21:23
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Na jakiejś ruskiej stronce podawali, że w 4B1X 0,30 i 0,20 +-0,03 na zimnym silniku.
Niestety nie mogę zlokalizować tej stronki z manualem .
Postaram się poszukać jakiegoś screena bo pamiętam, że robiłem. |
O wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo,znajdz kolego prosze tego screna.
Te parametry ktore przedstawiles sa zgodne z baza danych programu nalezacego wlasnie do tego fachofca ktoremu powierzylem auto..o
Czyli w ASO jedno a u fachofca drugi i to bardziej realne.. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-03-2014, 21:31
|
|
|
Ok, chyba znalazłem :
Kurczę nie wiem czy będzie coś widać . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
grzybus82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2014, 21:41
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Ok, chyba znalazłem :
Obrazek
Kurczę nie wiem czy będzie coś widać . |
Nic nie widac czemu?
Ok widac. |
Ostatnio zmieniony przez grzybus82 18-03-2014, 21:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-03-2014, 21:42
|
|
|
Zobacz teraz, bo zmieniłem hosting . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
grzybus82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2014, 21:47
|
|
|
Dziekuje Ci bardzo!uswiadomiles, potwierdziles i pomogles, jutro napisze tu jakie luzy zaworowe ma Mitsu.. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-03-2014, 21:50
|
|
|
Spoko . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 17-11-2014, 18:58
|
|
|
I jak wyszła regulacje zaworów Grzybus82 , napisz gdzie robiłeś(salon ,prywatnie) ,czy jesteś zadowolony ,jak silnik wygląda po użytkowaniu na gazie ( też mam wstawiony stag w takim samym modelu miśka) i jaki koszt regulacji ,ewentualnie części które wymieniłeś jeśli musiałeś. napisz na co zwrócić uwagę ,czy w swojej instalacji stag masz też podpięty lubryfikator. |
_________________ szczaw |
|
|
|
 |
grzybus82
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-11-2014, 21:43
|
|
|
SZCZAW napisał/a: | I jak wyszła regulacje zaworów Grzybus82 , napisz gdzie robiłeś(salon ,prywatnie) ,czy jesteś zadowolony ,jak silnik wygląda po użytkowaniu na gazie ( też mam wstawiony stag w takim samym modelu miśka) i jaki koszt regulacji ,ewentualnie części które wymieniłeś jeśli musiałeś. napisz na co zwrócić uwagę ,czy w swojej instalacji stag masz też podpięty lubryfikator. |
Cześć.Regulacja wyszła pozytywnie i kosztownie. Szklanki wymieniałem w zakładzie prywatnym polecanym przez innego użytkownika z tego forum (on również regulował zaworki w swoim lancerze). Jeśli chodzi o części to jak wspominałem wyżej - wymieniłem 16 szklanek na oryginalne z serwisu Mitsu (koszt 62zł/szklanka). Bolało, ale wolałem to zrobić na tip top. Sam stał u mechanika 1 dzień roboczy. Jestem w pełni zadowolony, mitsu pali mniej i do tego łatwiej przyspiesza. Po całej operacji pojeździełem z 500 km na samej benzynie co by się tam wszystko ułożyło. W między czasie zaliczyłem polecanego gazownika który dokładnie zweryfikował mi mapę gazu - teraz jest super. Od tamtego czasu stuknęło 7tys.km i żadnych niepokojących znaków nie ma.Po przejechaniu kolejnych 5tys.pojadę na weryfikację.
Instalacja jest bez lubryfikatora.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|