Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander - Nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
Geralt2686 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2 2.4L
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2021
Posty: 1
Skąd: Śląsk
  Wysłany: 22-11-2021, 14:46   Outlander - Nierówna praca silnika

Witam. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Mitsubishi Outlandera. Auto jest z 2008 roku, silnik 2.4L 170KM MIVEC. Zostało sprowadzone z Holandii z przebiegiem 175 000. Po przejechaniu nim 3000 km silnik zaczal dziwnie pracować. Po odpaleniu po chwili zaczynał się huśtać na obrotach w niewielkim zakresie. Kiedy już silnik nabrał temperatury objawy ustępowały. Jednak z czasem objawów zaczęło przybywać. Po odpaleniu silnik bardzo długo utrzymuje się na obrotach rzędu 1500-1700 a w trakcie jazdy kiedy dojeżdżając do skrzyżowania, przejścia czy w korku kiedy trzeba zwolnić bądź zahamować obroty rosną do 2000-2200 Po czym spadają do normalnej wartości (opis wszystkiego co dzieje się na zimnym silniku). Kiedy już silnik nabierze temperatury, puszczając gaz obroty nie spadają od razu tak jak powinny tylko utrzymują się kilka sekund i dopiero zaczynają się zmniejszać. Ostatnio kilka razy zdarzyło się nawet, że zatrzymując się przed przejściem lub na parkingu silnik tak jakby się dławił, obroty od ok 800 do minimum znowu 800 i tak cały czas dopóki auto nie ruszy. W trakcie jazdy auto nie szarpie ani się nie dławi. Przyspiesza moim zdaniem normalnie. Spalanie jest kolosane bo po mieście do 14 litrów, a czasami potrafi nawet być i więcej. Ma ktoś pomysł jaka może być przyczyna?
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 23-11-2021, 07:33   

Cytat:
Spalanie jest kolosane bo po mieście do 14 litrów, a czasami potrafi nawet być i więcej.

A jakiego spalania spodziewałeś się w aucie o aerodynamice pustaka, ważącym pod 2 tony i z pojemnością 2,4? To raczej norma :)

A co do obrotów, może czas zajerzeć np do przepustnicy, czujników położenia pedału przyspieszenia i położenia przepustnicy, sprawdzić luz zaworowy.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.