Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czujnik pedału przyspieszenia Carisma 1.8 GDI 2000 r
Autor Wiadomość
daniel.z
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 01:17   czujnik pedału przyspieszenia Carisma 1.8 GDI 2000 r

Drodzy Mitsumaniaki. Po raz kolejny proszę o pomoc! Miałem kłopot z obrotami,poradziliście przeczyścić przepustnice i tak zrobiłem, była pełna nalotu. Po założeniu i zresetowaniu komputera a następnie próbie nauczenia obrotów, obroty wahały się w granicach 1000-1200. Zacząłem manipulować przy czujniku pedału przyspieszenia i odziwo dotykając go obroty zaczeły się podnosić i opadać. W końcu ułożyły się idealnie.:) i jęździłem pare dni.,ale dzisiaj po właczeniu radia nie działał mi komputer więc ponownie odłączyłem kleme, komputer zadziałał a obroty znowu zaczeły szaleć. Najpierw ok1500, po chwili spadły na 1000 by po 3 minutach podnieść się na 1800 i tak tkwić, do tej chwili nie dotykałem niczego. Postanowiłem poruszać ponownie czujnikiem pedału gazu i znów zaczeły się podnośić i opadać, ale nie udało mi się już ich ustawić. Proszę o poradę czy wymieniał juz ktoś z Was ten czujnik, albo czy można go wyczyścić, i czy w końcu to on jest odpowiedzialny za te kłopoty z obrotami, bo mi się wydaje że tak . Z góry Dzięki za odpowiedzi.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 23-01-2007, 18:07   

Odłącz ujemną klemę na 5 minut, podłącz ponownie, odpal auto i włącz światła, klimę radio i co tam jeszcze masz i niech sobie auto pyrka na luzie z 15 minut, potem wyłącz silnik, wyjmij kluczyk, włóż ponownie w stacyjkę zapal kontrolki ale nie włączaj silnika, zgaś kontrolki i dopiero teraz odpal ponownie silnik i będzie. Przynajmniej u mnie to działa :)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
casa
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2007, 02:47   

Mam pytanko: jak zrobic restart komputera i nauczyc Carisme obrotow?
Odpowiedz pewnie jest juz na forum, ale wierzcie mi, szukalem 2 godziny i nic..

Pozdrawiam


yyy.. restart to odpiecie akumulaora, a uczenie obrotow jw?? Dobrze mysle :roll: ?
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2007, 07:42   

casa napisał/a:
Mam pytanko: jak zrobic restart komputera i nauczyc Carisme obrotow?
Odpowiedz pewnie jest juz na forum, ale wierzcie mi, szukalem 2 godziny i nic..

Pozdrawiam


yyy.. restart to odpiecie akumulaora, a uczenie obrotow jw?? Dobrze mysle :roll: ?


bardzo dobrze myslisz, ale musze powiedzeć że ile carism tyle nauczycieli. Ja ostatnio uczyłem swoią na właczonych swiatłach i pełnym obciązeniu elektrycznym niemalże i co... działa jak wcześniej.
pozdro
 
 
casa
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2007, 01:10   

dzieki wielkie za odpowiedz. Jak bede mial troche czasu pomajsterkuje przy swojej :) i jak co dam znac jak mi poszlo.

Pozdrowienia dla wszystkich Mitsumaniakow :)
 
 
Sienio 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-04-2007, 22:35   

deadly napisał: "bardzo dobrze myslisz, ale musze powiedzeć że ile carism tyle nauczycieli"

W mojej Carismie w ASO ustawianie komputera wykonano w takiej kolejności:
a. Odłączenie klemy minus akumulatora
b. Po ok. 5 min. założenie klemy
c. Odpalenie silnika i pozostawienie na wolnych obrotach przez ok. 15 min. bez załączania
odbiorników
d. Po 15 min. włączenie wszystkich odbiorów i na max.( wentlacja ogrzewanie siedzeń )
e. Po 3 min. takiej pracy na wolnych obrotach 3 przegazówki na max. obrotów.
Czyszczenie przepustnicy i takie ustawienie kompa. skutecznie wyeliminowało falowanie wolnych obrotów.
_________________
Pozdrawiam Sienio
Carisma 1,8 GDI
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 21-04-2007, 23:15   

Sienio napisał/a:
e. Po 3 min. takiej pracy na wolnych obrotach 3 przegazówki na max. obrotów.

Co to znaczy na max. obrotów ? Jeżeli byłeś przy tym to napisz dokładniej do jakiej wartości (ew. przybliżonej)bo wcześniej czytałem o przygazówce do odcinki zapłonu a wolałbym tego nie robić 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.