 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
czujnik pedału przyspieszenia Carisma 1.8 GDI 2000 r |
Autor |
Wiadomość |
daniel.z [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2007, 01:17 czujnik pedału przyspieszenia Carisma 1.8 GDI 2000 r
|
|
|
Drodzy Mitsumaniaki. Po raz kolejny proszę o pomoc! Miałem kłopot z obrotami,poradziliście przeczyścić przepustnice i tak zrobiłem, była pełna nalotu. Po założeniu i zresetowaniu komputera a następnie próbie nauczenia obrotów, obroty wahały się w granicach 1000-1200. Zacząłem manipulować przy czujniku pedału przyspieszenia i odziwo dotykając go obroty zaczeły się podnosić i opadać. W końcu ułożyły się idealnie.:) i jęździłem pare dni.,ale dzisiaj po właczeniu radia nie działał mi komputer więc ponownie odłączyłem kleme, komputer zadziałał a obroty znowu zaczeły szaleć. Najpierw ok1500, po chwili spadły na 1000 by po 3 minutach podnieść się na 1800 i tak tkwić, do tej chwili nie dotykałem niczego. Postanowiłem poruszać ponownie czujnikiem pedału gazu i znów zaczeły się podnośić i opadać, ale nie udało mi się już ich ustawić. Proszę o poradę czy wymieniał juz ktoś z Was ten czujnik, albo czy można go wyczyścić, i czy w końcu to on jest odpowiedzialny za te kłopoty z obrotami, bo mi się wydaje że tak . Z góry Dzięki za odpowiedzi. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 23-01-2007, 18:07
|
|
|
Odłącz ujemną klemę na 5 minut, podłącz ponownie, odpal auto i włącz światła, klimę radio i co tam jeszcze masz i niech sobie auto pyrka na luzie z 15 minut, potem wyłącz silnik, wyjmij kluczyk, włóż ponownie w stacyjkę zapal kontrolki ale nie włączaj silnika, zgaś kontrolki i dopiero teraz odpal ponownie silnik i będzie. Przynajmniej u mnie to działa |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
casa [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2007, 02:47
|
|
|
Mam pytanko: jak zrobic restart komputera i nauczyc Carisme obrotow?
Odpowiedz pewnie jest juz na forum, ale wierzcie mi, szukalem 2 godziny i nic..
Pozdrawiam
yyy.. restart to odpiecie akumulaora, a uczenie obrotow jw?? Dobrze mysle ? |
|
|
|
 |
deadly [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2007, 07:42
|
|
|
casa napisał/a: | Mam pytanko: jak zrobic restart komputera i nauczyc Carisme obrotow?
Odpowiedz pewnie jest juz na forum, ale wierzcie mi, szukalem 2 godziny i nic..
Pozdrawiam
yyy.. restart to odpiecie akumulaora, a uczenie obrotow jw?? Dobrze mysle ? |
bardzo dobrze myslisz, ale musze powiedzeć że ile carism tyle nauczycieli. Ja ostatnio uczyłem swoią na właczonych swiatłach i pełnym obciązeniu elektrycznym niemalże i co... działa jak wcześniej.
pozdro |
|
|
|
 |
casa [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2007, 01:10
|
|
|
dzieki wielkie za odpowiedz. Jak bede mial troche czasu pomajsterkuje przy swojej i jak co dam znac jak mi poszlo.
Pozdrowienia dla wszystkich Mitsumaniakow |
|
|
|
 |
Sienio
Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 61 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-04-2007, 22:35
|
|
|
deadly napisał: "bardzo dobrze myslisz, ale musze powiedzeć że ile carism tyle nauczycieli"
W mojej Carismie w ASO ustawianie komputera wykonano w takiej kolejności:
a. Odłączenie klemy minus akumulatora
b. Po ok. 5 min. założenie klemy
c. Odpalenie silnika i pozostawienie na wolnych obrotach przez ok. 15 min. bez załączania
odbiorników
d. Po 15 min. włączenie wszystkich odbiorów i na max.( wentlacja ogrzewanie siedzeń )
e. Po 3 min. takiej pracy na wolnych obrotach 3 przegazówki na max. obrotów.
Czyszczenie przepustnicy i takie ustawienie kompa. skutecznie wyeliminowało falowanie wolnych obrotów. |
_________________ Pozdrawiam Sienio
Carisma 1,8 GDI |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 21-04-2007, 23:15
|
|
|
Sienio napisał/a: | e. Po 3 min. takiej pracy na wolnych obrotach 3 przegazówki na max. obrotów. |
Co to znaczy na max. obrotów ? Jeżeli byłeś przy tym to napisz dokładniej do jakiej wartości (ew. przybliżonej)bo wcześniej czytałem o przygazówce do odcinki zapłonu a wolałbym tego nie robić |
|
|
|
 |
|
|