Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zacisk hamulcowy lewy tył kombi 2.0
Autor Wiadomość
plone 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2019, 09:19   zacisk hamulcowy lewy tył kombi 2.0

Cześć,

musze wymienic lub zregenerować zacisk hamulca tylnego lewego, czy ktoś z Was ma u siebie zacisk TRW BHN1027E? Zastanawiam się czy regenerowac ten co mam (a nie wiem czy to oryginal czy zamiennik bo auto mam od kilku miesiecy), czy kupić to TRW. Cenowo wychodzi podobnie. Jakieś sugestie?

Druga sprawa to czy ktos z Was mial do czynienia z warszawskimi serwisami: Walenda, Serwis Japonskich lub Japan Center?

Z góry dzieki
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20958
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-12-2019, 12:28   

W czym jest: problem wycieki czy ręczny?
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plone 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2019, 18:47   

Bizi78 napisał/a:
W czym jest: problem wycieki czy ręczny?

wyciek plynu
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20958
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-12-2019, 20:23   

A to nie taniej wymienić uszczelnienia, ewentualnie + tłoczek.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 09-12-2019, 20:31   

plone,Nie kupuj od razu zacisku.Najpierw diagnoza.Idę o piwo,że zblokowała ci się prowadnica i od strony tłoczka klocek zeszlifowało w kształt klina no i tłoczek nie dociska całym obwodem.Wynikiem tego jest przemieszczenie boczne tłoczka no i tłoczek posikuje płynem.
Oczywiście mogę się mylić.
_________________
zbychu74
 
 
rudi88 
Forumowicz


Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 262
Skąd: to przypełzło?
Wysłany: 10-12-2019, 11:54   

Zacisk wymieniaj jedynie jeśli ma wżery. W innym wypadku uszczelki i ewentualnie tłoczek. To akurat każdy warsztat ci powinien ogarnąć bez problemu.
 
 
plone 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2019, 20:33   

ogarniaja, owszem. ale regeneracja (wymiana uszczelek i tloczka) kosztuje tyle co nowy zacisk tj. ok 300 zl :/
 
 
cygan84 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 185
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 10-12-2019, 21:14   

Ile?
https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-mitsubishi-lancer-8288052609

Sam taki zmieniłem rok temu i działa do tej pory.
 
 
plone 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-2019, 21:25   

ja mam niestety 2 lewe rece do mechaniki i sam tego nie ogarne, a ci ktorzy potrafia to zrobic wolaja takie ceny. trudno, juz zamowilem ten TRW, oby pasowal
 
 
FredPL 
Forumowicz

Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 211
Skąd: Przemyśl / Rzeszów
Wysłany: 10-12-2019, 21:42   

Tak z ciekawości, ten TRW to nowy czy "nowy" regenerowany?
_________________
Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM
 
 
plone 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2019, 15:21   

FredPL napisał/a:
Tak z ciekawości, ten TRW to nowy czy "nowy" regenerowany?

nowy regenerowany oczywiscie
 
 
ozi546 
Forumowicz

Auto: Lancer VII 1.6 98KM 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2020
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-09-2021, 09:30   

Witam.
W moim Lancerze (VII 1.6 98km 2003r) blokują się hamulce z przodu po dłuższej trasie, tarcze są strasznie gorące. Dodatkowo mimo równomiernego naciskania hamulca, samochód hamuje skokowo i trzesie kierownica ( pewnie tarcze wymiany). Po ostygnięciu i krótkiej jezdzie blokowanie hamulców nie występuje.
Jak uważacie, lepiej wymienić od razu zacisk, czy kupić zestaw naprawczy? Żadnych wycieków nie ma. Prowadnice były czyszcone i smarowane przy wymianie klocków (około 3msc temu). Gumki na prowadnicach nie są uszkodzone i siedzą dobrze.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29-09-2021, 10:50   

Może przewody są zdegradowane i blokują powrót płynu hamulcowego z zacisku?
 
 
ozi546 
Forumowicz

Auto: Lancer VII 1.6 98KM 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2020
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-09-2021, 11:18   

Cytat:
Może przewody są zdegradowane i blokują powrót płynu hamulcowego z zacisku?

O tym nie pomyślałem, a masz pomysł jak to można sprawdzić? Bo z zewnątrz raczej się nie zobaczy tego, gdyż żadnych wycieków nie ma.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24268
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-09-2021, 13:16   

najczęstsza przyczyna to woda pod osłoną tłoczka i rdza
jak osłona cała można próbować rozruszać tłoczek - wysuwać i chować, obrócić
obecnie często można kupić zacisk po regeneracji w cenie niewiele wyższej od samego zestawu naprawczego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.