zacisk hamulcowy lewy tył kombi 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
plone
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2019, 09:19 zacisk hamulcowy lewy tył kombi 2.0
|
|
|
Cześć,
musze wymienic lub zregenerować zacisk hamulca tylnego lewego, czy ktoś z Was ma u siebie zacisk TRW BHN1027E? Zastanawiam się czy regenerowac ten co mam (a nie wiem czy to oryginal czy zamiennik bo auto mam od kilku miesiecy), czy kupić to TRW. Cenowo wychodzi podobnie. Jakieś sugestie?
Druga sprawa to czy ktos z Was mial do czynienia z warszawskimi serwisami: Walenda, Serwis Japonskich lub Japan Center?
Z góry dzieki |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20958 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-12-2019, 12:28
|
|
|
W czym jest: problem wycieki czy ręczny? |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
plone
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-12-2019, 18:47
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | W czym jest: problem wycieki czy ręczny? |
wyciek plynu |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20958 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-12-2019, 20:23
|
|
|
A to nie taniej wymienić uszczelnienia, ewentualnie + tłoczek. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
zbychu74
Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 603 Skąd: tuchola
|
Wysłany: 09-12-2019, 20:31
|
|
|
plone,Nie kupuj od razu zacisku.Najpierw diagnoza.Idę o piwo,że zblokowała ci się prowadnica i od strony tłoczka klocek zeszlifowało w kształt klina no i tłoczek nie dociska całym obwodem.Wynikiem tego jest przemieszczenie boczne tłoczka no i tłoczek posikuje płynem.
Oczywiście mogę się mylić. |
_________________ zbychu74 |
|
|
|
 |
rudi88
Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 262 Skąd: to przypełzło?
|
Wysłany: 10-12-2019, 11:54
|
|
|
Zacisk wymieniaj jedynie jeśli ma wżery. W innym wypadku uszczelki i ewentualnie tłoczek. To akurat każdy warsztat ci powinien ogarnąć bez problemu. |
|
|
|
 |
plone
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2019, 20:33
|
|
|
ogarniaja, owszem. ale regeneracja (wymiana uszczelek i tloczka) kosztuje tyle co nowy zacisk tj. ok 300 zl :/ |
|
|
|
 |
cygan84
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0,06,Colt 1.3,10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2016 Posty: 185 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
 |
plone
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-12-2019, 21:25
|
|
|
ja mam niestety 2 lewe rece do mechaniki i sam tego nie ogarne, a ci ktorzy potrafia to zrobic wolaja takie ceny. trudno, juz zamowilem ten TRW, oby pasowal |
|
|
|
 |
FredPL
Forumowicz
Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 211 Skąd: Przemyśl / Rzeszów
|
Wysłany: 10-12-2019, 21:42
|
|
|
Tak z ciekawości, ten TRW to nowy czy "nowy" regenerowany? |
_________________ Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM |
|
|
|
 |
plone
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2018 Posty: 26 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2019, 15:21
|
|
|
FredPL napisał/a: | Tak z ciekawości, ten TRW to nowy czy "nowy" regenerowany? |
nowy regenerowany oczywiscie |
|
|
|
 |
ozi546
Forumowicz
Auto: Lancer VII 1.6 98KM 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2020 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2021, 09:30
|
|
|
Witam.
W moim Lancerze (VII 1.6 98km 2003r) blokują się hamulce z przodu po dłuższej trasie, tarcze są strasznie gorące. Dodatkowo mimo równomiernego naciskania hamulca, samochód hamuje skokowo i trzesie kierownica ( pewnie tarcze wymiany). Po ostygnięciu i krótkiej jezdzie blokowanie hamulców nie występuje.
Jak uważacie, lepiej wymienić od razu zacisk, czy kupić zestaw naprawczy? Żadnych wycieków nie ma. Prowadnice były czyszcone i smarowane przy wymianie klocków (około 3msc temu). Gumki na prowadnicach nie są uszkodzone i siedzą dobrze. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-09-2021, 10:50
|
|
|
Może przewody są zdegradowane i blokują powrót płynu hamulcowego z zacisku? |
|
|
|
 |
ozi546
Forumowicz
Auto: Lancer VII 1.6 98KM 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2020 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2021, 11:18
|
|
|
Cytat: | Może przewody są zdegradowane i blokują powrót płynu hamulcowego z zacisku? |
O tym nie pomyślałem, a masz pomysł jak to można sprawdzić? Bo z zewnątrz raczej się nie zobaczy tego, gdyż żadnych wycieków nie ma. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24268 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-09-2021, 13:16
|
|
|
najczęstsza przyczyna to woda pod osłoną tłoczka i rdza
jak osłona cała można próbować rozruszać tłoczek - wysuwać i chować, obrócić
obecnie często można kupić zacisk po regeneracji w cenie niewiele wyższej od samego zestawu naprawczego |
|
|
|
 |
|