 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Brak mocy i strzały z silnika. |
Autor |
Wiadomość |
kosi_84
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 3 Skąd: k-ck
|
Wysłany: 24-10-2021, 15:11 Brak mocy i strzały z silnika.
|
|
|
Mitsubishi Grandis 2.4 benzyna, automat.
Jeździ normalnie, przy dodaniu gazu powyżej 2500-3000 obr. pojawia się strzelanie zza przepustnicy i traci moc, jak trzymam auto do 3000 obr. to leci bez problemu. Kolektor wylotowy zrobił się biały jakby przegrzany, zero błędów na kompie. Pomóżcie bo jest milion wersji i nie wiadomo za co się brać.
https://youtube.com/shorts/IXSjTF8HzDQ?feature=share |
|
|
|
 |
rolando
Forumowicz
Auto: Carisma 96r. 1,8 benzyna+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2012 Posty: 31 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 16-11-2021, 17:03
|
|
|
Strzelanie to może jakieś przebicie w przewodach wysokiego napięcia? Też kiedyś miałem podobnie i u mnie była to cewka. W zeszłym roku kupowałem na iParts.pl - tam znalazłem najtaniej. Co do braku mocy to przyczyn może być więcej, układ paliwowy, bądź zatkany katalizator. |
|
|
|
 |
kosi_84
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 3 Skąd: k-ck
|
Wysłany: 04-01-2022, 15:32
|
|
|
rolando napisał/a: | Strzelanie to może jakieś przebicie w przewodach wysokiego napięcia? Też kiedyś miałem podobnie i u mnie była to cewka. W zeszłym roku kupowałem na iParts.pl - tam znalazłem najtaniej. Co do braku mocy to przyczyn może być więcej, układ paliwowy, bądź zatkany katalizator. |
Przebić brak, świece wymienione, cewki działają prawidłowo, ECU podmieniony i dalej to samo.
Zlokalizowany błąd to brak sygnału na wtrysk 1 i 4. Po zamianie wtyczek wtryskiwacze działają. Pozostają tylko kable, może wiesz które piny na ECU odpowiadają za wtryski na cylinder 1 i 4? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21001 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
|
|