Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy i strzały z silnika.
Autor Wiadomość
kosi_84 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 3
Skąd: k-ck
  Wysłany: 24-10-2021, 15:11   Brak mocy i strzały z silnika.

Mitsubishi Grandis 2.4 benzyna, automat.
Jeździ normalnie, przy dodaniu gazu powyżej 2500-3000 obr. pojawia się strzelanie zza przepustnicy i traci moc, jak trzymam auto do 3000 obr. to leci bez problemu. Kolektor wylotowy zrobił się biały jakby przegrzany, zero błędów na kompie. Pomóżcie bo jest milion wersji i nie wiadomo za co się brać.
https://youtube.com/shorts/IXSjTF8HzDQ?feature=share
 
 
rolando 
Forumowicz

Auto: Carisma 96r. 1,8 benzyna+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 31
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 16-11-2021, 17:03   

Strzelanie to może jakieś przebicie w przewodach wysokiego napięcia? Też kiedyś miałem podobnie i u mnie była to cewka. W zeszłym roku kupowałem na iParts.pl - tam znalazłem najtaniej. Co do braku mocy to przyczyn może być więcej, układ paliwowy, bądź zatkany katalizator.
 
 
kosi_84 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 3
Skąd: k-ck
Wysłany: 04-01-2022, 15:32   

rolando napisał/a:
Strzelanie to może jakieś przebicie w przewodach wysokiego napięcia? Też kiedyś miałem podobnie i u mnie była to cewka. W zeszłym roku kupowałem na iParts.pl - tam znalazłem najtaniej. Co do braku mocy to przyczyn może być więcej, układ paliwowy, bądź zatkany katalizator.


Przebić brak, świece wymienione, cewki działają prawidłowo, ECU podmieniony i dalej to samo.
Zlokalizowany błąd to brak sygnału na wtrysk 1 i 4. Po zamianie wtyczek wtryskiwacze działają. Pozostają tylko kable, może wiesz które piny na ECU odpowiadają za wtryski na cylinder 1 i 4?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21001
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-01-2022, 10:41   

W poniższym linku masz pinologię ECU dla grandka 2008r. 2.4 silnik 4G6.
http://mmc-manuals.ru/man...50036800ENG.HTM
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.