Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompka sprzęgła, wytarty trzpień a miękki pedał.
Autor Wiadomość
Krzyrak 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Avance 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2021
Posty: 3
Skąd: Bobowa
Wysłany: 15-01-2022, 16:26   Pompka sprzęgła, wytarty trzpień a miękki pedał.

Cześć,

Od kilku dni miałem problem z lekkimi oporami przy wrzucaniu biegów. Wcześniej nie musiałem sprzęgła wciskać do samego końca żeby gładko weszły. Aktualnie albo wchodzą tak że muszę użyć dużej siły, lub podczas wrzucania potrafią zgrzytnąć. A znów za chwilę wchodzą normalnie. Płyn nie był ładny, taki ciemno szary trochę gęstszy niż normalnie. Więc przepompowałem go dolewając do zbiorniczka i wypuszczając go odpowietrznikiem. Jednak niezbyt to pomogło, sam pedał jak wciskam to kilka cm jest takiego luzu że palcem wcisnę i zero oporów, dopiero później zaczyna się lekki opór i prawidłowa praca, wcześniej tak nie było. Próbowałem regulować pod pedałem śrubą ale też nic to nie dało. W końcu rozebrałem pompkę i tam jak jest tłoczek i taki trzpień na końcu to jest on starty do ukosa ( zdjęcie niżej ), czy to może być przyczyna takiej pracy pedału sprzęgła ?

https://zapodaj.net/a5265f7ff77c8.jpg.html

Czy ten trzpień zatrzymuje wracający się płyn, czy do czego on jest potrzebny ?
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 16-01-2022, 18:12   

W zasadzie nie wiem do czego jest ten trzpień, ale przy takich objawach wygląda, jakbyś miał problem z tymi gumkami uszczelniającymi tłoczek.
Chyba można kupić na to reperaturkę, choć przy tak wyglądającym tym trzpienium, to może lepiej poszukać pompkę na wymianę...
_________________
Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle
 
 
 
Krzyrak 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Avance 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2021
Posty: 3
Skąd: Bobowa
Wysłany: 16-01-2022, 19:42   

Właśnie gumki w dobrym stanie wizualnie, ładnie pasują dość ciasno ale nie na tyle żeby się blokować. Sprężyna odpycha tłoczek, jedynie ten trzpień jest wytarty. Nie wiem czy nie służy do tego żeby zatykać wyprowadzenie aby płyn się nie cofał.

Jak miałem pompkę na stole i zatkałem palcem wylot to dopiero przy pompowaniu można było wtłoczyć jakiś płyn. Normalnie jak wciskałem tłoczek to kilkadziesiąt razy i niewiele płynu przepychało. A przy zatkaniu potrafiło zrobić fajne ciśnienie że aż płyn palec podnosił.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.