Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana filtra paliwa w galancie 2.0. 2001r. Prosze o rady
Autor Wiadomość
luki20122 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 28
Skąd: kęty
Wysłany: 01-04-2022, 11:34   Wymiana filtra paliwa w galancie 2.0. 2001r. Prosze o rady

Witam wszystkich serdecznie. Bede sie zabierał za wymiane filtra paliwa w moim miśku. I stąf moje pytanie a raczej prosba. Opisze ktos w takim skrocie jak nalezy to zrobic krok po kroku ? Wiem ze lubią sie ukrecac śróbki wiec zapsikalem wszystko WD -40
Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-04-2022, 08:49   

Jak to Galant EA z lat 1996-2004 to najlepiej gdybyś miał jak najmniej paliwa w zbiorniku, wtedy po odkręceniu rurki paliwowej mniej się leje po rękach. Przyda się kanał lub podnośnik, ale z lewarka też da się to zrobić tylko trzeba jak najwyżej unieść prawy tył auta. Przed robotą z filtrem najlepiej odkręcić korek wlewu paliwa żeby zeszło ciśnienie z baku i nie wypychało paliwa rurami po ich odkręceniu. Potrzebny klucz do rurek (nacięty) w rozmiarze 14 i płaski 19. Luzujesz rurkę od filtra i zdejmujesz wężyk paliwowy, ten na zatrzaski. Odkręcasz 2 śrubki na klucz 12 mocujące obejmę filtra do uchwytu, odkręcasz rurkę do końca, zdejmujesz obejmę ze starego filtra i zakładasz na nowy, składasz w odwrotnej kolejności.
 
 
luki20122 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 28
Skąd: kęty
Wysłany: 02-04-2022, 10:46   

A za pomocą żaby ogarne ? Bo rozgladalem sie za taki kluczem do rur ale ogolnie ciezko z dostepnością
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-04-2022, 13:05   

Ogarniesz. https://allegro.pl/oferta/klucz-do-rurek-olejowych-13x14mm-z-podwojnym-11489767122 ewentualnie takim uniwersalnym kluczem: https://allegro.pl/oferta/klucz-hakowy-drazkow-kierowniczych-jonesway-8-17mm-11624419792
 
 
luki20122 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 28
Skąd: kęty
Wysłany: 02-04-2022, 13:46   

Super. Bede probowal ;)
A mam jeszcze takie pytanie. Mam galanta 2.0 z 2001 roku i przy jezdzie ze stalą predkoscią lub przy delikatnym przyspieszaniu pojawiają sie takie delikatne skubainia, delikatne przyszarpywania. Wymienilem swiece i nie pomoglo. Podłączalem komp ale zero błędów... Jakies pomysły ?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11140
Skąd: Radomsko
Wysłany: 02-04-2022, 20:15   

Kable WN, fajki, cewki... czujnik wałka rozrządu też potrafi sporo krwi napsuć :wink:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.