[II 2.4 MIVEC] Wymiana przednich dolnych sworzni |
Autor |
Wiadomość |
Meche
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2022 Posty: 18 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 28-03-2022, 19:33 [II 2.4 MIVEC] Wymiana przednich dolnych sworzni
|
|
|
Koledzy, pewnie wielu z was już to przerabiało. Mam do wymiany przednie dolne sworznie, znalazłem sworznie w sklepie ale gdzieś coś przeczytałem że wymienia się cały wahacz dolny. Jak to w końcu jest? |
|
|
|
 |
Raiz3n89
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 157 Skąd: Polwysep
|
Wysłany: 29-03-2022, 11:14
|
|
|
Siemka, poszukaj mojego tematu, też z tym walczyłem. Zależy od tego jakie masz obecnie założone, u mnie były fabryczne i musiałem całe wahacze wymienić. Nie jestem pewien ale chyba po liftingu zaczeli zakładać te z wymiennym sworzniem, najlepiej zajrzeć pod auto.
Edit: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1631162#1631162 |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 29-03-2022, 18:26
|
|
|
Tak jak już wspomniano - są dwie wersje.
W starej wersji sworzeń był jako element teoretycznie nie wymienny, w drugiej jako wymienny.
Piszę teoretycznie bo Polak wszystko potrafi |
|
|
|
 |
Meche
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2022 Posty: 18 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 29-03-2022, 21:55
|
|
|
Dzieki za odzew. Mam przedlifta i obstawiam ze oryginalne wahacze wiec skłaniam się przy wymianie całości, Raiz3n89, widziałem w tym temacie co podrzuciłeś ktoś pytał o zbieżność, konieczne jest ustawienie, pewnie chodzi o pochylenie koła.
Czy każde zamienniki mają już opcje wymiany sworzni w przyszłości?
Jak z firmami, bo widze na allegro za ok 250.kpl jakies Mastery a na InterCars TRW ok 4500 sztuka. Macie jakieś doświadczenia, nie chce co rok wymieniać wahaczy |
|
|
|
 |
Raiz3n89
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 157 Skąd: Polwysep
|
Wysłany: 30-03-2022, 07:23
|
|
|
Zamienniki chyba wszystkie mają już wymienny, najlepiej po numerach sprawdzić. Ja kupowałem komplet TRW za 500zł. Odrazu wyczyść, rozruszaj i przesmaruj nakrętki kontrujące od końcówek drążków żeby przy zbieżności sie nie szarpali. U mnie zbieżność po wymianie była do poprawki. |
|
|
|
 |
Meche
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2008 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2022 Posty: 18 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 30-03-2022, 21:26
|
|
|
Raiz3n89, Dzieki za pomoc, pewnie będę szukał TRW, Febi lub Delphi |
|
|
|
 |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 31-03-2022, 08:23
|
|
|
Szukaj TRW, meyle, a najlepiej Lemfordera. I uwazaj na podróbki. |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
|
|
|
 |
|