Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty nie biegu jałowym zimny/ciepły 2.0 LPG
Autor Wiadomość
rafix17 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2022
Posty: 3
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 15-03-2022, 21:47   Falujące obroty nie biegu jałowym zimny/ciepły 2.0 LPG

Zacznę może od danych technicznych:
OUTLANDER III 4x4
2017r
2.0 150KM + LPG (prawie od nowości)
skrzynia CVT
150tyś km przejechane
olej od nowości po tą chwilę (według historii serwisowej) 0W20

A teraz do rzeczy:
Jak w temacie mam problem z użytkowaniem samochodu z powodu falujących obrotów na biegu jałowym na zimnym jak i na ciepłym silniku. Jazda na zimnym nie wchodzi w grę, ponieważ pod obciążeniem czyli przy wrzuceniu Drive samochód gaśnie, na ciepłym daję radę ale też potrafi przy ruszaniu. Problem na benzynie i na gazie. Ogólnie po ruszeniu zachowuję się normalnie nie szarpie przyspiesza, wszystko ok. Silnik poza falowaniem nie wydaję żadnych niepokojących dźwięków Na kompie żadnych błędów silnika. Wymieniono świece, filtry, olej. Wykluczono na 100% obie sondy lambda, przepływomierz i cewki. Sprawdzono organoleptycznie przewody gumowe czy jest jakaś nieszczelność na dolocie. Jestem w trakcie sprawdzania kompresji (na dniach). Czytam na forum że może to być kwestia wypalonych zaworów (nie mam historii co do regulacji) ale czy nie objawiało by się to jakimś odgłosem z silnika, utratą mocy ?

Pytanie moje jest takie czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ???
 
 
acent 
Forumowicz

Auto: O3 lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2019
Posty: 157
Skąd: szo
Wysłany: 18-03-2022, 17:16   

Proponuje wyregulować zawory. Nie chodzi o ich "wypalenie" :mrgreen:
_________________
Pozdr Acent
 
 
rafix17 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2022
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-03-2022, 22:13   

Strzał w 10 :) po regulacji zaworów problem ustał:)
Dla osób które mają podobne objawy polecam tą operację na silniku koszt w serwisie Mitsubishi 800zl. Natomiast poza ASO 130zl uszczelka pokrywy zaworów (oryginalna z ASO) + regulacja 150zl.

[ Dodano: 18-03-2022, 22:18 ]
Dodam jeszcze że Mitsubishi zaleca co 60tys km a na gazie co 30tys km. U mnie nie było regulacji od ostatniej odnotowanej w serwisie 100tys (na gazie) wydechowe wszystkie podparte.. ssace 3 wyczuwalne luzy ... Według Autodata wydechowe 0.2, ssące 0.15.
Pozdrawiam i dbajcie o to prosta regulacja jak w polonezie a silnik żyje ;)

[ Dodano: 18-03-2022, 22:21 ]
Pozdrawiam salon Mitsubishi z Warszawy i pana mechanika za sprawdzenie w historii ASO i bezbłędna podpowiedź :) ))
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 18-03-2022, 23:05   

rafix17 napisał/a:
Strzał w 10 :) po regulacji zaworów problem ustał:)
(...)
Pozdrawiam salon Mitsubishi z Warszawy i pana mechanika za sprawdzenie w historii ASO i bezbłędna podpowiedź :) ))


Pochwal się jeszcze, który to salon zapunktował.
Też mam zawory do sprawdzenia.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
rafix17 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2022
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-03-2022, 14:42   

Salon na ul. Krasnobrodzkiej 5 w Warszawie. Z tym że regulacje robił mi kolega mechanik.
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 11-04-2022, 15:15   

Przecież tam chyba trzeba szlifować lub wymieniać szklanki, które ASO się tego podejmie za 800 zł?
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.