 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przekładnia kierownicza - maglownica |
Autor |
Wiadomość |
Rzymianin13
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2022 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 04-09-2023, 19:13 Przekładnia kierownicza - maglownica
|
|
|
Witam wszystkich.
Nie znalazłem tematu więc założyłem nowy.
Pacjent Outlander 2.4 4WD 2005r
Byłem na trzepakach i wyszło że mam luz na maglownicy więc powoli zabieram się do pracy, będę wdzięczny za wszelkie rady, porady i tipy zwłaszcza z fotkami.
Co do objawów oprócz wykrytego luzu mam jeszcze jeden ale nie jestem pewien czy to z maglownicy czy coś innego. Przy jeździe ze skręconymi kołami w prawo (z kołami w lewo też się zdarza) i wjechaniu w dziurę lub na krawężnik jest dosyć mocne pojedyncze puknięcie z lewej strony, przegub raczej odpada, wahacz i łączniki/gumy stabilizatora nowe, drążki kier też ok.
[ Dodano: 05-09-2023, 17:48 ]
Wózek z maglownicą wyjechał spod outlandera, na tą chwilę dwa przewody do wymiany bo mocno się pocą , luz na drążkach ręcznie nie wyczuwalny nawet prawy drążek przy ustawieniu w poziomie nie opada pod własnym ciężarem, lewy już tak. Dzwoniłem do fachowców i regeneracja od 600 do 800, nowa maglownica z NTY 950 ale chyba nie ma sensu pchać się w koszta na wyrost.
P.S
Na zdjęciu zaznaczone niezbędne narzędzia do Outka
 |
_________________ R13 |
|
|
|
|
 |
roger18sx
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2020 Posty: 82 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 05-09-2023, 22:38
|
|
|
Jak oryginał się rozstukał po 15 latach tak ta nowa z tej firmy to po roku pewnie będzie. |
|
|
|
 |
Rzymianin13
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2022 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 06-09-2023, 08:38
|
|
|
Też tak myślę |
_________________ R13 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-09-2023, 12:53
|
|
|
Ja mam bardzo wiele części firmowanych przez NTY i nie przypominam sobie jakichkolwiek problemów.
Części są tanie i mają normalną gwarancję. |
|
|
|
 |
Rzymianin13
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2022 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 06-09-2023, 14:48
|
|
|
Wyszło że maglownica jest ok, minimalny luz skasowany. Dwa przewody do regeneracji a do tego chłodnica oleju też przeciekała i jeszcze parę dupereliJak nie urok to sraczka
[ Dodano: 07-09-2023, 08:40 ]
Śruba do kasowania luzu z nakrętką kontrującą , nakrętkę odkręciłem żabą a do śruby zrobiłem krzyżak z płaskownika 5mm chociaż śrubokrętem też by się dało. Bez opuszczenia belki raczej nie da się tego zrobić.
 |
_________________ R13 |
|
|
|
 |
|
|