Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przekładnia kierownicza - maglownica
Autor Wiadomość
Rzymianin13 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.4Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2022
Posty: 10
Skąd: Opole
Wysłany: 04-09-2023, 19:13   Przekładnia kierownicza - maglownica

Witam wszystkich.
Nie znalazłem tematu więc założyłem nowy.
Pacjent Outlander 2.4 4WD 2005r
Byłem na trzepakach i wyszło że mam luz na maglownicy więc powoli zabieram się do pracy, będę wdzięczny za wszelkie rady, porady i tipy zwłaszcza z fotkami.

Co do objawów oprócz wykrytego luzu mam jeszcze jeden ale nie jestem pewien czy to z maglownicy czy coś innego. Przy jeździe ze skręconymi kołami w prawo (z kołami w lewo też się zdarza) i wjechaniu w dziurę lub na krawężnik jest dosyć mocne pojedyncze puknięcie z lewej strony, przegub raczej odpada, wahacz i łączniki/gumy stabilizatora nowe, drążki kier też ok.

[ Dodano: 05-09-2023, 17:48 ]
Wózek z maglownicą wyjechał spod outlandera, na tą chwilę dwa przewody do wymiany bo mocno się pocą , luz na drążkach ręcznie nie wyczuwalny nawet prawy drążek przy ustawieniu w poziomie nie opada pod własnym ciężarem, lewy już tak. Dzwoniłem do fachowców i regeneracja od 600 do 800, nowa maglownica z NTY 950 ale chyba nie ma sensu pchać się w koszta na wyrost.
P.S
Na zdjęciu zaznaczone niezbędne narzędzia do Outka :mrgreen:

_________________
R13
  
 
 
roger18sx 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2020
Posty: 82
Skąd: Sanok
Wysłany: 05-09-2023, 22:38   

Jak oryginał się rozstukał po 15 latach tak ta nowa z tej firmy to po roku pewnie będzie.
 
 
Rzymianin13 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.4Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2022
Posty: 10
Skąd: Opole
Wysłany: 06-09-2023, 08:38   

Też tak myślę
_________________
R13
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-09-2023, 12:53   

Ja mam bardzo wiele części firmowanych przez NTY i nie przypominam sobie jakichkolwiek problemów.
Części są tanie i mają normalną gwarancję.
 
 
Rzymianin13 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.4Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2022
Posty: 10
Skąd: Opole
Wysłany: 06-09-2023, 14:48   

Wyszło że maglownica jest ok, minimalny luz skasowany. Dwa przewody do regeneracji a do tego chłodnica oleju też przeciekała i jeszcze parę dupereliJak nie urok to sraczka :D

[ Dodano: 07-09-2023, 08:40 ]
Śruba do kasowania luzu z nakrętką kontrującą , nakrętkę odkręciłem żabą a do śruby zrobiłem krzyżak z płaskownika 5mm chociaż śrubokrętem też by się dało. Bez opuszczenia belki raczej nie da się tego zrobić.

_________________
R13
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.