Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wyprawowka pytania
Autor Wiadomość
asiula 
Nowy Forumowicz

Auto: P3 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2024
Posty: 2
Skąd: slask
Wysłany: 19-05-2024, 13:39   wyprawowka pytania

przede wszystkim witam wszystkich forumowiczów.
Proszę o pomoc, podpowiedzi, sugestie, porady w sprawie poniższego.
Upalałem swego czasu zmote topiąc ja po dach, odpowiednią ilość błota zjadłem, wody wypiłem i uznałem że czas na cos innego. Stałem się szczęśliwym posiadaczem zdrowego P3 long, mechanicznie doprowadzony do prawie ideału. Czas przebudować go na wyprawowowke!!!
Najważniejsze juz zrobione a wiec klatka dla mojego czworonożnego przyjaciela bez którego nigdzie sie nie ruszam, ubyło miejsca w bagażniku, dodana polka pod sufitem i pare jeszcze innych rzeczy.
Obecnie przyszedł czas na zderzaki, wyciągarkę, opony, zawias i wisienka na torcie czyli namiot dachowy.
Proszę o pomoc w wyborze zawieszenia, ile dodać na sprężynach kilogramow(czy + 200 kg wystarczy), czy 32 całe koła wystarczy czy pakować 33, jakie dystanse lub jakie et na felgach.
Nie planuję ciężkiego terenu, raczej szutru, piach, kamienie takie powiedzmy rumuńskie wyprawy. Auto dużo jeździ po czarnym wiec mam obawy co do zawieszenia by w miarę komfortowo się podróżowało, nie skakał i nie haczyl lusterkami o asfalt na zakrętach.
Jeśli macie jeszcze jakieś uwagi, porady lub fachowców w okolicy to chętnie skorzystam
pozdrawiam i dzieki
 
 
wrx1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 6
Skąd: Parczew
Wysłany: 07-06-2024, 06:38   

Pół tekstu nie potrzebnego wstępu, o zawieszeniu jest dużo na forum.
 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 413
Skąd: WPI
Wysłany: 10-06-2024, 18:26   

wrx1987 napisał/a:
Pół tekstu nie potrzebnego wstępu, o zawieszeniu jest dużo na forum.


Forum do tego właśnie służy - żeby pisać i czytać, co napisali inni użyszkodnicy.

Serio, jeśli przeczytanie kilku linijek tego wstępu Cię tak męczy, to.. sam wiesz co ;-)

Ad meritum, @asiula
Najpierw policz ile kg przybędzie (zderzak stalowy czy tylko płyta pod wyciągarkę za oryginalnym zderzakiem, osłony, zabudowa, bagażnik, namiot itp.)

Osobiście mocno bym się zastanowił w wyprawówce, czy montować stalowy zderzak, bo w wielu krajach można dostać bana od policji za zderzak bez homologacji.
 
 
asiula 
Nowy Forumowicz

Auto: P3 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2024
Posty: 2
Skąd: slask
Wysłany: 10-06-2024, 21:12   

pablo eldiablo, sedeczne dzieki za podpowiedz
Panu wrx dziekujemy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.