Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy zakup - dwie wady do identyfikacji
Autor Wiadomość
MJ23 
Nowy Forumowicz

Auto: asx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2022
Posty: 10
Skąd: GLIWICE
Wysłany: 04-07-2022, 07:47   Nowy zakup - dwie wady do identyfikacji

Mam od tygodnia ASX wersja przed liftem, 1.6 benzyna.
Auto jest ok oprócz tego że według mnie ten silnik jest za mały do tego auta (ale żona nie narzeka).
Auto posiada dwie wady których przyczyny szukam. Pierwsza to dość głośne trzaski jakby plastkowe przy obracaniu kierownicą. Dźwięk dochodzi spod kierownicy. Wydaje mi się że to zwijak poduszki tak trzaska przy obracaniu się. Czy to auto ma z tym problem? Zwijak można wymienić jak osobny element czy jest cały przelącznik zespolony z manetkami jak w wielu autach np Fiatach ? Czy coś innego może tam jeszcze tak trzaskać? To ewidetnie coś wysoko a nie niżej. Auto posiada skórzaną kierownicę a nie wiem czy w tej wersji taka powinna być. Może poprzednik wymieniał i coś skopcił przy składaniu.
Druga wada to już coś poważniejszego: przy rozpędzaniu się (zwlaszcza jeśli depniemy gaz mocno w podłogę) auto przez 1-2sekundy jest głośniejsze, coś jakby huczenie i mikrowibracje które są bardzo słabo wyczuwalne ale jednak według mnie są. Głównie mi chodzi o ten zwiększony hałas. Dajmy na to, zmieniam bieg z 3 na 4ty i wciskam gaz. Początkowo jest ok ale przy okreslonych obrotach i prędkości auto wpada na ok 2sekundy w ten stan zwiększonego hałasu z potem jak prędkość i obroty się zwiększaja już jest ok. Nie chodzi o samo wysprzęglanie bo zaraz po odpuszczeniu sprzęgła jest ok tylko jakby w kolejnej fazie przyspieszania. Ten okres buczenia może być o wiele dłuższy albo nawet stały jeśli uda się auto utrzymać na odpowiednich obrotach np hamując silnikiem z górki. Wydaje mi się że to może być jakieś łożysko w skrzyni albo półoś (przegub wewnętrzny? ) Na pewno nie jest to żadne łożysko w kole bo wciśnięcie sprzęgła i odcięcie napędu natychmiastowo wycisza auto.
Efekt wyczuwalny chyba na biegach 3-5, najbardziej na czwórce.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21017
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-07-2022, 09:01   

Zwijak możesz kupić osobno.
Ewentualnie może kolumna kierownicy.



Co do drugiego to sprawdziłbym łańcuch rozrządu czy nie jest rozciągnięty.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.