Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Po zakupie III w longu
Autor Wiadomość
ozzy42 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2021
Posty: 3
Skąd: Dzierżoniów
  Wysłany: 14-12-2021, 12:01   Po zakupie III w longu

Przede wszystkim dzień dobry bardzo wszystkim.
Jestem posiadaczem od kilku dni III. Auto kupione sercem a nie rozumem. Rocznik 2001 więc sami wiecie z czym się wiąże, tym bardziej że to niezbyt zadbany egzemplarz ale mam nadzieję powoli sobie go zrobić tak, aby służył mi ładnych parę lat.
Z najistoniejszych rzeczy to muszę przez zimę zgromadzić fanty do jego odbudowy - błotniki lub reperaturki, progi, listwy poszerzeniowe, nadkola bo blacharka leży i kwiczy. Stąd moje pierwsze pytanie-gdzie dostanę wszystkie blachy, martwi mnie iż nie mogę znaleźć nadkoli ale w sensie tej stalowej części (dziury są) a nie plastisiowych osłon, czy to jest dostępne czy blacharz musi sam sobie po kolei częściami rzeźbić?

Drugie pytanie to taki objaw zauważyłem - byłem w górach na śniegu i stromo więc postanowiłem przy zjeździe zapiąć 4LLC aby auto się nie napędzało, tak robiłem w Navarze, czy słusznie to nie wiem. Gdy zakończyłem zjazd chciałem wrócić do 4h ale coś poblyskaly kontrolki kół i blokady, została zaświecona tylko pomarańczowa okrągła na środku i tak doczłapałem się do domu gdyż przełączanie na 4h czy też 2h nic nie dawało. Jechałem ostrożnie i powoli bo sam nie wiem co było załączone a co nie, nie przekraczałem 50 km/h, słychać było wycie z tyłu blokada??? Wracałem z wybierakiem pozycja 2h i nie przełączyło. Postał noc i rano ruszam i jestem na 2h.
Dodam że pomiędzy 2h a 4h przełączanie działa bo na śniegu było czuć, załącza się od razu ale aby wrócić na 2 to nieraz nim rozłączy to trzeba kilometr dwa zrobic

Jeśli ktoś mógłby podpowiedzieć to będę wdzieczny
Miłego dnia
 
 
trocin 
Nowy Forumowicz

Auto: P3 3.2 DiD '03 long automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2021
Posty: 21
Skąd: Puławy
Wysłany: 14-12-2021, 12:43   

Jak nie możesz przełączyć napędu lub świeci pomarańczowa kontrolka zgaś auto i po odpaleniu zmienisz normalnie, ale oczywiście nie powinno tak być a co jest przyczyną poczytaj na forum było wielokrotnie.

Reperaturki tylnych błotników i progów są normalnie dostępne w necie
 
 
ozzy42 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2021
Posty: 3
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 15-12-2021, 08:02   

Właśnie problem w tym że wyłączenie silnika zapłonu wyjecie kluczyka, odczekanie nie pomogło. Stał że 2 godziny z wybierakiem 2h i nie rozłączyło, dopiero po przestań ej calen nocy rano okazało się że napędy zgodne z pozycją 2h
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-01-2022, 10:16   Re: Po zakupie III w longu

ozzy42 napisał/a:

Z najistoniejszych rzeczy to muszę przez zimę zgromadzić fanty do jego odbudowy - błotniki lub reperaturki, progi, listwy poszerzeniowe, nadkola bo blacharka leży i kwiczy. Stąd moje pierwsze pytanie-gdzie dostanę wszystkie blachy, martwi mnie iż nie mogę znaleźć nadkoli ale w sensie tej stalowej części (dziury są) a nie plastisiowych osłon, czy to jest dostępne czy blacharz musi sam sobie po kolei częściami rzeźbić?


www.e-pajero.pl

ozzy42 napisał/a:
Drugie pytanie to taki objaw zauważyłem - byłem w górach na śniegu i stromo więc postanowiłem przy zjeździe zapiąć 4LLC aby auto się nie napędzało, tak robiłem w Navarze, czy słusznie to nie wiem. Gdy zakończyłem zjazd chciałem wrócić do 4h ale coś poblyskaly kontrolki kół i blokady, została zaświecona tylko pomarańczowa okrągła na środku i tak doczłapałem się do domu gdyż przełączanie na 4h czy też 2h nic nie dawało. Jechałem ostrożnie i powoli bo sam nie wiem co było załączone a co nie, nie przekraczałem 50 km/h, słychać było wycie z tyłu blokada??? Wracałem z wybierakiem pozycja 2h i nie przełączyło. Postał noc i rano ruszam i jestem na 2h.
Dodam że pomiędzy 2h a 4h przełączanie działa bo na śniegu było czuć, załącza się od razu ale aby wrócić na 2 to nieraz nim rozłączy to trzeba kilometr dwa zrobic

Jeśli ktoś mógłby podpowiedzieć to będę wdzieczny
Miłego dnia

Zmieniałeś położenie lewarka reduktora w momencie kiedy dźwignę skrzyni miałeś w pozycji N?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ozzy42 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2021
Posty: 3
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 21-01-2022, 08:31   

Zbyszku, z 2 na 4 zmiany dokonywałem na Drive, natomiast 4hc 4 hl na bank na neutralu. Nie mogłem tego rozłączyć, była noc i do domu powolutku się dotoczylem.
Następnie było tak:
4h Dało się włączyć ale rozłączenie było problemem. 2 dni temu spadł śnieg więc jechałem na 4h,wczoraj przełączyłem na 2 i po jakimś czasie rozłączyło ale z jakimś uderzeniem... Od tego czasu 4h nie działa mimo że kontrolki na blacie pokazują załączenie.

Jutro kolejny warsztat umówiony, zobaczymy

Z rzeczy aktualnych wymieniony magiel, filtry oleje, uszczelniona miska uszczelniony dekiel klawiatury, poduchy silnika. Niestety nie zakupiłem uszczelek śrub dekla bo nawet e-Pajero nie ma

Więc zabawa dalej trwa, jeszcze są chęci i wolne środki....
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-02-2022, 13:50   

ozzy42 napisał/a:
Zbyszku, z 2 na 4 zmiany dokonywałem na Drive, natomiast 4hc 4 hl na bank na neutralu. Nie mogłem tego rozłączyć, była noc i do domu powolutku się dotoczylem.
Następnie było tak:
4h Dało się włączyć ale rozłączenie było problemem. 2 dni temu spadł śnieg więc jechałem na 4h,wczoraj przełączyłem na 2 i po jakimś czasie rozłączyło ale z jakimś uderzeniem... Od tego czasu 4h nie działa mimo że kontrolki na blacie pokazują załączenie.

Jutro kolejny warsztat umówiony, zobaczymy

Z rzeczy aktualnych wymieniony magiel, filtry oleje, uszczelniona miska uszczelniony dekiel klawiatury, poduchy silnika. Niestety nie zakupiłem uszczelek śrub dekla bo nawet e-Pajero nie ma

Więc zabawa dalej trwa, jeszcze są chęci i wolne środki....

zadzon najlepiej do mnie 602673905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
konan1412 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 long 3.2 did manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2021
Posty: 12
Skąd: Iłża
Wysłany: 16-07-2022, 22:28   

Cześć sam jestem w trakcie poważnego remont tu mojego pajero też z 2001 roku i też miałem duży problem z nadkolami niestety raczej nie dostaniesz gotowych elementów, mógłbyś poszukać cwiartki ale obawiam się że elementy robię potrzebne będą w jeszcze gorszym stanie .
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-07-2022, 14:04   

konan1412 napisał/a:
Cześć sam jestem w trakcie poważnego remont tu mojego pajero też z 2001 roku i też miałem duży problem z nadkolami niestety raczej nie dostaniesz gotowych elementów, mógłbyś poszukać cwiartki ale obawiam się że elementy robię potrzebne będą w jeszcze gorszym stanie .

https://e-pajero.pl/szukaj?search_query=b%C5%82otnik&carEntity=147
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
konan1412 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 long 3.2 did manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2021
Posty: 12
Skąd: Iłża
Wysłany: 21-07-2022, 11:15   

zbyszekm2 napisał/a:
konan1412 napisał/a:
Cześć sam jestem w trakcie poważnego remont tu mojego pajero też z 2001 roku i też miałem duży problem z nadkolami niestety raczej nie dostaniesz gotowych elementów, mógłbyś poszukać cwiartki ale obawiam się że elementy robię potrzebne będą w jeszcze gorszym stanie .

https://e-pajero.pl/szukaj?search_query=b%C5%82otnik&carEntity=147



Oczywiście jest możliwość kupienia całego boku za 1500 zł ale nie wiem czy jest sens skoro wykorzysta się z tego jakieś 10%, ja osobiście zajechałem do znajomego lakiernika i blacharza który stworzyl mi odpowiedni element z blachy 1mm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.