Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PHEV i długi postój urlopowy.
Autor Wiadomość
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 10-06-2022, 08:09   PHEV i długi postój urlopowy.

Szykuję sie do urlopu i tak się zastanawiam co się dzieje w sytuacji kiedy PHEV stoi na parkingu bez ładowania. Załózmy, że zostawiam samochód z rozładowaną baterią (i tak zostaje w niej sporo prądu) i przez czas postoju bateria rozładuje sie bardziej niż powinna, czyli dużo niżej od dopuszczalengo poziomu. Co sie stanie przy próbie uruchomienia samochodu? Zakładając że mały akumulator jest w porządku. Czy samochód będzie w stanie uruchomic silnik aby ładować baterię czy jest jakaś procedura na taką sytuację?
Oczywiscie to teoretyczne pytanie bo po pierwsze raczej przez dwa tygodnie nie powinno ulecieć tyle pradu z baterii a po drugie raczej nie bedę zostawiał auta z rozładowana baterią.
Jednak chciałbym wiedzieć i ewentualnie byc przygotowanym na taką sytuację tak samo jak się juz przygotowałem na brak prądu w akumulatorze dodatkowym po właśnie takiej przygodzie. (power bank z kablami rozruchowymi)

[ Dodano: 18-07-2022, 22:22 ]
Witam po urlopie. W nocy wróciłem bez problemów. Po dwóch tygodniach postoju samochodu na parkingu nie miałem zadnych problemów z uruchomieniem. Obawiałem sie trochę o akumulator dodatkowy ale na szczeście nie zrobił niemiłej niespodzianki.
Natomiast akumulator trakcyjny przy zostawianiu na postój 25,6Ah, a w momencie uruchomienia 18,5Ah. To taka ciekawostka.
 
 
Michauek22 
Forumowicz

Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2018
Posty: 275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-08-2022, 15:09   

Teoretycznie to można zostawić podpiętą ładowarkę na dowolną ilość czasu.
Bo jest "inteligentna" i jak będzie full prądu to się wyłączy i przejdzie w tryb podtrzymania.
W ten sposób trakcyjny nic nie ucierpi.
Oczywiście to jest opcja tylko jeśli masz garaż.
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 15-08-2022, 15:14   

Akurat w tym przypadku mowa o parkingu lotniskowym więc garażu raczej tam nie mam ale zauwazyłem cos przy wyjeździe z owego parkingu. Są postawione dwie stację ładowania wiec zakładam że były problemy z uruchamianiem hybryd lub elektryków. Podstawiali pewnie auta aby je uruchamiać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.