 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] Błąd p0234 |
Autor |
Wiadomość |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 04-07-2022, 16:15 [II 2.0 DID] Błąd p0234
|
|
|
Witam, mam taki problem odkąd wyłączyłem egr, przy 2 tyś obrotów i stałej prędkości wyskakuje mi przeładowanie turbiny. Nie mam problemu jadąc bez tempomatu i np. 150 km/h na autostradzie. W normalnej jeździe turbina chodzi tak jak ma być nic się nie blokuje. Czy ktoś próbował stosować środki do czyszczenia turbiny bez demontażu? Co może być przyczyną ? Wężyki sprawdzałem są ok. Może ktoś stosował jakiś dodatek do paliwa w celu wypalenia sadzy? |
|
|
|
 |
Bamboszo1
Nowy Forumowicz Mądrala
Auto: Mitsubishi Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2021 Posty: 16 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-10-2022, 15:56
|
|
|
Boryka się z podobnym problemem, więc podepnę się pod temat.
Chcę podmienić zawór n75. W bsy 2.0 sterowanie podciśnieniem znajduje się w jednym urządzeniu z którego wychodzi 6 gumowych przewodów powietrznych i jedna wtyczka elektryczna (6 przewodów).
Czy wiecie które z nich (są ponumerowane) odpowiadają za sterowanie podciśnieniem gruszki turbo?? |
_________________ Jezus Chrystus jeździ ze mną |
|
|
|
 |
|
|