Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander III z USA DRL tylko na LED
Autor Wiadomość
zmxn 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2020
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-10-2022, 20:45   Outlander III z USA DRL tylko na LED

Czesc wszystkim, mam Outlandera z USA w którym wymieniłem lampy na europejskie halogenowe na soczewce, były tez halogenowe tylko amerykańskie. Kolory przewodów identyczne w obu. Lampy świeca poprawnie tylko zapragnąłem mieć DRL tak jak w europejczykach tylko na LED. Aktywowałem DRL przy pomocy MMcodingwrighter tylko problem jest taki że załączają się automatycznie kiedy i coszewka. Da radę wyłączyć soczewkę tak żeby został tylko pasek ledowy jako DRL? Niestety nie znalazłem opisu podobnego problemu, z góry dzięki za podpowiedź jak albo gdzie mogę znaleźć przepis.

[ Dodano: 03-10-2022, 10:44 ]
Temat rozkminiony. Dziele sie dla potomnych. szczegóły mozna znaleźć w tym watku: https://mitsubishiforum.com/forum/mitsubishi-outlander-10/2016-outlander-sel-drls-not-coming-48776/page7/
uzytkownik theSaint024 opisał co i jak zrobic. okazuje sie ze trzeba ustawić "independent DRL" i brakuje przekaźnika. mozna sobie zamienic np z ogrzewaniem na próbe. chodzi o brakujący przekaźnik w lewym dolnym rogu. Wszystko działa po ustawieniu w ETACS. Ledy zapalają sie w trybie auto jako DRL, jak sie sciemni to zapalają sie dodatkowe swiatla główne.
pozdrawiam
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-10-2022, 11:52   

No to fajnie ze rozkminione.
Pokaz jak to świeci
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.